Laitureita alkaa olemaan enemmän kuin Länsiterminaalissa.
Itse olen digannut Kivelästä ja Virkkunen kirsikkana kakun päällä, MUTTA..
Onko nämä niitä jätkiä, jotka ratkaisee kannun Vaasaan ja nylkee Ilveksen karsinnoissa? Vuosi sitten puhuttiin, että nyt jos koskaan on Mestis-jengin tilaisuus sillä enää ei noin surkeeta joukkuetta tule karsimaan. No, nyt Ilves on paperilla jopa vielä surkeempi kuin viime kaudella ja toimistolla ovet käy kuin Stockmannilla.
Tulee mieleen Tammisen hullut ajat, että hankitaan vaan hankkimisen ilosta. Kivelä on lähes tulkoon ilmainen eikä Virkkunenkaan isoa lovea kassasta leikkaa, mutta silti. Eikö voitaisi hetki mennä näillä kun pelikin kulkee ja satsata kunnolla täsmähankintoihin ala Tomi Pekkala?
Puolustus on aivan helvetin kapea. Gröndahlin dissausta en pureksimatta niele, itsekin olen teilannut Arin monet kerrat viime kauden aikana. Jätkä on skarpannut aivan helvetisti kesän aikana ja käyttää kroppaansa oikeisiin asioihin: Äijää seinälle ja maalin edessä selälleen. Luistimilla on edelleen kuin valtamerilaiva ja kiekonkäsittelykin on aika olematonta, mutta täyttää tonttinsa puolustavan puolustaja, ilkeänä sellaisena.
Mun mielestä on 2 pari ja 1 ketju jotka voidaan sementoida samantien.
Jalo-Pekkala, Piispanen-Kujanpää ja ja Riska-Hakomäki-Fagerhed Piispanen-Laine pari on pelannut myös hyvin yhteen ja Lainetta voisi kokeilla myös laidalla tuossa ketjussa kun Mirri palaa. Iloviita on ollut selkeästi heikoin hyökkääjistä ja voisi pari peliä istua poppariosastolla. Kuten moni todennut niin Kivelälle todellinen näytönpaikka tehoketjuissa.
Riska-Hakomäki-Fagerhed
Pekkala-Jalo-Kivelä
Piispanen-Laine-Laaksonen
Mörsky-Meri-Virkkunen
Näillä voisi lähteä Vantaata vastaan huomenna.