Vittu mitä paskaa. Magnum37 kertoo asioista oikeilla nimillä ja sinä haukut hänet pystyyn..
Mitä vittua täällä tapahtuu? Siis te ette voi olla tosissanne, että haluatte Sportin liigaan hinnalla millä hyvänsä? Jos ei urheilullisesti, niin sitten jollain vitun kabinettipäätöksellä? Ei hyvää päivää. Mä oon kyllä kannattanut Sportia, en liigaa. Ei sinne mennä vaan, että saadaan vuosi katella, kun muut nöyryytää. Jos ei omat rahkeet riitä, niin sitten palataan Mestistä.
On toki selvää, että ne Rabbet häviää (tai hävisi jo), kuin tuhka tuuleen, kun ei ole karsintoja, mutta täällä on ihan turha ruveta puhumaan mistään Mikkelisyndroomasta. Mä oon vittu käyny hallilla vuodesta 1980 saakka ja melkeen asunut siellä 80-luvun, eikä edelleenkään ole aidot fanit mihinkään hävinneet ja tässä ollaan pelattu ties mitä sarjaa vuosien varrella.
Jos liiga on pakkomielle, niin kannattaa tsekata sitä suosikkijoukuetta uudelleen. Tottahan ne katsojaluvut laskee, mutta vakiintuu sinne 2000 hujakoille aivan varmasti, vaikka nousua ei tapahtuisikaan yhdessä yössä. Niitä ne on olleet jo sieltä 80-luvulta saakka. Täällä on kulttuuri ja perinne, ne ei häviä mihinkään, vaikka liigaa ei pelattaisikaan. On tuo tietysti haaste, mutta ei tää juttu siihen edelleenkään kaatuisi.
Kyllähän me kaikki halutaan liigaan Sport, mutta sinne pitään mennä voittamlla, ei säälillä. Nyt vaan rakennetaan omilla resurseilla ja ollaan pikapuoleen valmiita liigaan. Vittu sitä euforiaa, kun se tän savotan jälkeen realisoituu. Se, jos joku on hunajaa, ei se, että joku kesäkuun aamu saa lukea Pohjalaisesta, että kappas, me pelataankin uutta sarjaa syksyllä.
Te olette siis epäsuorasti sitä mieltä, että Sport liigaan ja liiga kiinni? Ettehän te muuten täällä huutelisi, että sinne pitää säälillä päästä. Mitäs, jos laitettaisiin se Mestiksen/divarin marathontaulukon kärkijengi, eli KooKoo sinne ja lyötäsiin luukku kiinni? Todettaisiin vaan, että kun muilla ei ole realistisia mahdollisuuksia. Mikäs itku siitä saatasiin aikaiseksi taas. Että sitä paskaa!