Onhan Samppa kehittynyt parissa vuodessa valovuoden, vaikka luistelu on edelleen ja tuleekin olemaan mallia robotti. Sampan näkökulmasta siirto Lukosta Ipaan oli kyllä täydellinen siirto. Lukossa on nimimiestä, kuin meren mutaa ja Ipassa rooli on jatkuvasti kasvanut. Samppa ei todellakaan ole mikään 3min. pelissä pelaava säälipelaaja Ipassa, vaan selkeä osa runkokokoonpanoa.
Itse olen vaan onnellinen, että Sport tuottaa liigatason pelaajia. Miten Samppa sitten on juudas, jos iloitsee onnitumisestaan? Kait hänelläkin siihen on oikeus? En tosin nähnyt, kävikö suoranaisesti kuittailees siitä esim. RA:lle.
Itse seurasin tilanteessa Gröndahlia ja seurasin sen jälkeenkin. Vitutti se flegmaattinen, laiska paska sen verran paljon, että olis tehnyt mieli huutaa ja rumasti perään. Samppa on saatana polvillaan maassa, eikä liki 200cm ja 100kg äijä saa omaa miestä pidettyä kurissa. On siinä vittu syytä vähän kuittaillakin.
Miten Sampan olisi pitänyt sitten tilanteessa reagoida? Hakata maila paskaksi ja huutaa vittu-saatanaa, kun kiekko meni maaliin? Ei oikeen sovi ammattilaiselle, jos mielii ensi kaudellakin pelata ammattilaissarjassa.
EDIT: Niin ja siellä RA:n katsomossaki on sit myös Sampan kavereita, joten jos on kuittaillut jotain, olisko kavereilleen lähettänyt savumerkkejä? Ei se kuulkaas oikeesti nauti omiensa nöyryyttämisestä, mutta ei jätä sen takia pelaamattakaan omaa peliään.