Spontaani lause Jatkoajan historiasta

  • 23 457
  • 131

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
"Ei näitä sääntökirjan mukaan vihelletä" -En muista alkuperäistä postaajaa, mutta kyllähän tuossa vinha perä on.

Tuon ”postasi” alunperin eräs Antti Pärnänen IS:n jutussa keväällä 2014 Tapparan ja Kärppien välisen 4. finaalin (sen joka päättyi Plihalin jatkoaikamaaliin) jälkeen siteeraten silloista liigan erotuomaritarkkailija Pertti Juholaa. Juholan vastaus oli kysymykseen, että miksei mailankäyttöä vihelletä pois, vaikka se on sääntöjen vastaista. Tarkalleen se meni ”Ei näitä sääntökirjan mukaan vihellellä. Jos niin tehtäisiin, olisimme täällä vielä aamullakin.”


edit. Myöhässä
 
Kyllä juuri hän. Ehkä legendaarisin hahmo palstalla, tai top femmassa ainakin.

@Breeze Harbour postasi myös saman helmen.

Mie muistan myös herra Arpinaaman tekstejä lukeneeni. Melkoista jankkaamista oli ja siinä oli kovemmallakin kirjoittajalla hermot koetuksella.. :D Jaksoin itse ihan hyvin lukea niitä tekstejä ja kovasti aina odottelin, että milloin tulisi jotain "uutta" sieltä näppäimistöltä.. Kovin jankkaaja palstan historiassa ja kun sitä samaa asiaa tuli vain lisää ja lisää, eri sanavalinnoilla varustettuna. Väitän ulkomuistista nyt, että hän kirjoitteli aktiivisesti maajoukkueosioon joko vuoden 2006 tai 2010 olympialaisten aikaan. Se oli 2006, jos jompikumpi pitää valita.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ihme ettei kesätytön karitynittelyä oo mainittu.

Etenkin rumpuryhmä-rap oli suht kovaa tykittelyä, lähes Gettomasaan verrattavissa olevaa riimiensyljentää.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tämä ketju on nykyaikainen, kuvaa moternia meininkiä elikkäs maailmankäsitystä näppisnäytöltä. Mahtavaa.

En tiedä mitä vittua on metakeskustelu, mutta siitä varmaan pitäisi päästä yli. Jollekin seuraavan kreikkalaisen sivistyssanan tasolle.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
"Sen veran olen seurannut ko. pelaajaa, että näen jo jalkateäasennosta, että on urheilullinen pelaaja"

HPK:laiset ainakin luultavasti tämän muistaa menneeltä kaudelta.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pitää linkata se Mr Scarfacen kuuluisa viesti:


Tuosta on hankala laittaa enää paremmaksi.
 

redpecka

Jäsen
No tunkin itsellään pitäminen.

Eikä se koko sanonta lähtenyt siitä senmerkkisestä kalusta joka oli hämeenlinnaturenkimafian perseessä piikkinä? Näin mä ainakin olen selittänyt frendeille jotka ei tsennaa kendoa edes vähää alusta.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
No tunkin itsellään pitäminen.

Eikä se koko sanonta lähtenyt siitä senmerkkisestä kalusta joka oli hämeenlinnaturenkimafian perseessä piikkinä? Näin mä ainakin olen selittänyt frendeille jotka ei tsennaa kendoa edes vähää alusta.
Vanha vitsihän se on, minulle tuli tutuksi Kummelin sketsistä vuodelta 1994. Sitä en tiedä, kuka sen Jatkikseen ensimmäisenä kirjoitti.



 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Vanha vitsihän se on, minulle tuli tutuksi Kummelin sketsistä vuodelta 1994. Sitä en tiedä, kuka sen Jatkikseen ensimmäisenä kirjoitti.
Intouduin googlettelemaan lisää, ja lausahdusta on viljellyt ainakin 40-luvulta asti jenkkikoomikko Danny Thomas, mutta lukemani perusteella tuskin hänkään tarinaa on alunperin keksinyt, vaan se on vieläkin vanhempaa perua.

 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
vuoden 2006 tai 2010 olympialaisten aikaan. Se oli 2006, jos jompikumpi pitää valita.
Torino 2006. Hänen visioihinsa sisältyi esimeriksi se, että Suomen a-maajoukkueen runko pitäisi muodostaa pääosin Mestis-pelaajista. Ehkä hän oli aikaansa edellä, kuten profeetat yleensäkin. Nythän esim. Bratislavasta 2019 tuli kultaa pääosin liiga-miehistöllä. Lähenee..
 

redpecka

Jäsen
Intouduin googlettelemaan lisää, ja lausahdusta on viljellyt ainakin 40-luvulta asti jenkkikoomikko Danny Thomas, mutta lukemani perusteella tuskin hänkään tarinaa on alunperin keksinyt, vaan se on vieläkin vanhempaa perua.

Hieno tarina tuo, sopii niin suomalaiseen mentaliteettiin ja itse samaistun ihan täysin. On jokseenkin outoa, että näin hieno keksintö on mahdollisesti jossain jenkeissä keksitty. Onneksi meillä on sentään kalsarikännit vaikka senkin koko maailma yrittää nyt meiltä omia. Ne emojitkin on ihan vääränlaisia kun niissä ne tissuttelijat on hymy naamalla. Ei se kuulu kalsarikännin luonteeseen.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
"I'm Back!!!"

-Kari
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Heh, ei se Humlin tapauksessa mitään vastustajan maalia vaadi. Harhasyöttö tai syötön huono vastaanotto riittää tuohon kommenttiin.
Sama kuin @Roger Moore ja "*vastustajajoukkueen nimi* onnekkaalla tuuripompulla johtoon."

Ihan sama millasen maalin vastustaja tekee, Kärpille tehdään vain onnekkaita tuuripomppumaaleja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös