Saman minäkin olen pannut merkille. Vaikka kuinka olen boikotoinut sponsoreita ja kun olen keskustellut pääni sisäisen porukkani kanssa suomalaisen jääkiekon normeista, tuomarilinjan epäreiluudesta, Oulun pubijääkiekkoliigan perustamisen odottelusta, fanien suhteista toisiinsa, ja siitä että mitä nämä tällaiset sponsorit ovat ja kuinka helvetissä minä voisin heitä boikotoida, ja miksi, ja millaista hyötyä/haittaa siitä nyt kenellekään olisi, niin EIPÄ OO SPONSORIT MEINAAN NAURESKELLEET! Ei ne oo saatana puhunu meidän porukalle yhtään mitään - ja senhän tietää mitä hiljaisuus tarkoittaa! Se on myöntymisen merkki!
Täten julistan Frans Tuohimaan boikottiin, koska hän rikkoi mistään mitään välittämättä sääntöjä, vieläpä maajoukkuepelissä, ja ylitti siniviivan. En osta Frans Tuohimaalta - tai hänen lapsiltaan - yhtään partiolaisten joulukalenteria, arpalippua tai vessapaperipakettia.
Boikotti alkaa NYT, jalasta kiinni NYT, silmästä kiinni NYT, ja se loppuu - nyt.
:-)
Huumoria ei koskaan tule kieltää tai väheksyä, vaikka puhutaankin vakavista asioista.
Parempi nauraa kuin itkeä.
Tykätty ja jaettu. Mukana. Av, yv, tv, im.
:-)