Kirjoittelin johonkin ketjuun noista vuodoista ja tahallaan kylvettyjen väärien "tietojen" levittämisestä. On mahdollista, että olen itse tällaisten kohteena, koska olen kuullut seuraavia asioita: Ensi kauden joukkue on aivan toista luokkaa kuin tämän kauden. Kuitenkin samoista lähteistä olen kuullut, että Spinkit jatkavat ja Lindsten olisi ensi kaudeksi varma. Jos ryhdytään laskemaan yhteen näitä ja otetaan huomioon mm. Tiivolan jatko on pakostikin rosterista poistuttava kalliita sopimuksia kuten Taimi ja Jyssy, jos jotain ihan oikeasti kovia ukkoja tuohon ryhmään liittyisi. Väkisinkin on kaavailtu kovia rooleja kolmikolle Kivenmäki, Killinen, Hirvonen. Kaikkien mainittujen nimien on mahduttava kolmeen ensimmäiseen ketjuun. Näin ollen tuohon jää kaksi laiturin paikkaa auki. Esim näin:
Kivenmäki - Hirvonen - Killinen
Spink - Spink - Laituri 1
Laituri 2 - Tiivola - Lindsten
Kolmen ekan vitjan miehet käytännössä. Kokoonpanot ja järjestys nyt ei välttämättä ole tämä. Nuoriso voi hyvinkin ottaa harppauksia, mutta en usko kolmistaan pelaavan. Tiivola ei mun mielestä riitä ykköseksi, mutta jos kerran Otto ja Roni varsinaisti ovat senttereitä ja heistä sellaisia koulitaan niin tuskin kallista sentteriä (Niemi) hankitaan. No kaikki on mahdollista. Mielelläni näkisin pakistossa yhden kovan tykin, joka osuu puiden väliin. Toisaalta ylivoimalla se voi olla myös Pihlajamäen hevosenpotku eikä pakin lämäri.