Snaipperi #16
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Ensin julistat täällä, että arvostat alipäällystöstä vain niitä, jotka ovat arvoltaan ylikessuja tai sitä ylempiä ja päällystöstä vain kapteeneita tai sitä ylempiarvoisia. Ja sitten kuitenkin toteat, ettei se arvostus lähdekään sotilasarvosta.
Ja tämä sama nimimerkki väittää minun nolaavan itseni asevelvollisuusarmeija -ketjussa.
Lähinnä arvostelin yleensäkin pelkkää arvomerkkien tuijotusta, ei se lopulta sieltä lähde. Toki kun on koulutettu tiettyyn vastuuseen niin sitä voi odottaa tosipaikassa, eli rj hoitaa ryhmänsä ja on sen paras taistelija ja niin edelleen.
Ilmaisin vähän huonosti, mutta tarkoitin sitä, että minun kunnioitus lähtee niille johtajille, jotka ovat kehdanneet tehdä jotain lisää ja saaneet lisää arvomerkkejä. Minusta moni vänrikki esim pitää itseään suurenakin sotajohtajana, vaikka vasta varusmiespalvelus on suoritettu. Tähän minä puutuin.
Ja siinä asevelvollisuusarmeija-keskustelussa joku muu on tainnut nolata itsensä aika täydellisesti. 20 miljoonan miehen armeijat tulee päin näköä ja turvallisuustilannekin on huonompi, kuin Israelilla ;). Ja Kapanen vai mikä Kapsu se oli niin on löysä höntsäilijä joka tulee leikkimään leikkikalullaan (KalPa).