What? Tarkoittaako tämä sitä, että muut ovat mielestäsi turhia? Miksi vitussa pv on sitten kouluttanut heidät? Miksi johtamistehtävät olisivat jotenkin arvostettavampia kuin vaikkapa piuhan vetäminen metsässä? Johtaminenhan on yksi tehtävä muiden muassa.Ei varsinaisesti liity tähän keskusteluun, mutta minä arvostan RESERVISSÄ alipäällystöä lähtien ylikersantista ja päällystöä alkaen kapteenista.
Harmi etten pääse nauttimaan herrrrrrra vänrrrrikkkin arvostuksesta.Ei varsinaisesti liity tähän keskusteluun, mutta minä arvostan RESERVISSÄ alipäällystöä lähtien ylikersantista ja päällystöä alkaen kapteenista.
Mulla on jotenkin sellanen fiilis että tunnetaan... Ethän vaan vekaralla käyny?1. Res.Vänk
2. Panssaritiedusteluryhmän johtaja, jee.
Ei varsinaisesti liity tähän keskusteluun, mutta minä arvostan RESERVISSÄ alipäällystöä lähtien ylikersantista ja päällystöä alkaen kapteenista.
What? Tarkoittaako tämä sitä, että muut ovat mielestäsi turhia? Miksi vitussa pv on sitten kouluttanut heidät? Miksi johtamistehtävät olisivat jotenkin arvostettavampia kuin vaikkapa piuhan vetäminen metsässä? Johtaminenhan on yksi tehtävä muiden muassa.
-Res. alik.
-Sodanajan tehtävästä ei hajua
En tietääkseni puhunut miehistöstä mitään? Lähinnä arvostelin johtotehtäviä, kun nykyään noilla nappuloilla monet pitävät itseään lähes Mannerheimin kaltaisena sotilaana. Ja minusta se arvostus ei lähde sotilasarvosta, vaan siitä miten itse tuntee itsensä ja omat taistelutaitonsa.