tant gredulin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Svedu katseli syyttävästi Iivoa - mikset mene kärkeen - joten Iivo ovelasti näytteli, että reidet kramppaa?
Samaa mieltä. Ei tällainen täysi romahtaminen kokonaan mitalisijojen ulkopuolelle voi selittyä pelkällä paskalla voitelulla tai lämmenneellä säällä. Todella hämärää.Huolto varmasti heillä epäonnistunut, mutta kyllä minun mieleeni nousee aidosti isompiakin kysymysmerkkejä...
Ja nyt putoaa JespersenEi voi kuin ihmetellä tätä Norjan menoa.
Suomalaiset ovat nyt noin 30 vuotta saaneet totutella tuohon uuteen hiihtomuotoon eli luisteluhiihtoon ja silti se on edelleen suomalaisten heikkous. Suomi saattaa vaikka johtaa viestiä kahden osuuden jälkeen, jolloin hiihtoa vain arvokisoissa seuraavat jääkiekkofanit alkavat kerääntyä tähän ketjuun ja näkevät, kun Suomen joukkue romahtaa kahdella viimeisellä osuudella. Sitten niitä taas vituttaa, pää ei muka kestä ja sellaista.
Samaa mieltä. Ei tällainen täysi romahtaminen kokonaan mitalisijojen ulkopuolelle voi selittyä pelkällä paskalla voitelulla tai lämmenneellä säällä. Todella hämärää.
Edelleen olen erittäin skeptinen Suomen mitalin suhteen, koska vapaan osuuksilla meillä ei yksinkertaisesti ole kunnon tykkejä. Toivottavasti olen väärässä.
Pääasia on, että tällä hetkellä näyttää siltä, ettei Norja ota tänäänkään mitalia.
Edelleen olen erittäin skeptinen Suomen mitalin suhteen, koska vapaan osuuksilla meillä ei yksinkertaisesti ole kunnon tykkejä. Toivottavasti olen väärässä.
No pitikö tämäkin kisa nyt sitten pilata....
Nimim. kahdeksan vuoden tauko hiihtojen seuraamisessa
Ei kai tässä kukaan ennakkoon Suomelle mitalia odottanut. Edes optimistisimmat.
Ei kai tässä kukaan ennakkoon Suomelle mitalia odottanut. Edes optimistisimmat.
mitali tulee, jos on tullakseen, mutta onhan näitä kisoja hauskempi katsella, kun suomalaisesitykset ovat RYHDIKKÄITÄ ja taistelevia, eikä tarvitse hävetä mitään "perussuorituksia".
Suomi oli viime mm-skaboissa viides.
Nyt kun Norja on aivan surkea, niin käytännössä Suomi on neljännellä sijalla "depth chartissa". Eli yksi pitäisi ohittaa, niin tulisi pronssia.
Tämä siis tällaisena kärjistyksenä, yksittäisessä kisassa voi käydä mitä vaan.
Norjalaiset eivät ole noin huonoja voitelemaan suksia tahi kunnon ajoituksessa...
En minäkään mitalia odota, edelleenkään. Toisaalta, muistan vieläkin, kun Trondheimin MM-kisoissa v. 1997 Suomen naiset saivat viestistä pronssia ja se oli silloin hirmuinen yllätys. Verrataanpa kolmanneksi tulleen Suomen ja neljänneksi tulleen Italian kokoonpanoja:Ei kai tässä kukaan ennakkoon Suomelle mitalia odottanut. Edes optimistisimmat.
Totta mutta esim. Heikkisen kunto on ollut sellainen, että laskenut odotuksia.