Kyllähän Kyllönen ihan kohtalaisesti veti sijalle 14. Sairasteluja kuitenkin takana, niin siihen nähden huomattavasti parempi hiihto kuin yhdistelmähiihdossa ja sprintissä.Björgenin sammuminen oli yllättävä ja kertoo siitä ettei se sprinttiviestikään mikään läpihuutojuttu ole, jos tuo ylipäänsä matkaa edes hiihtää.
Kyllä harmittaa Aikun puolesta, mutta eihän tuossa mitään seliteltävää jäänyt. Sekä Niskanen että Lähteenmäki tulivat lopun kovaa, Kyllönen puolestaan ei ole kunnossa.
Vitut.
Oho. Nyt jätkä kyllä ampuu kovilla. Naiset-jalat-alta-vääntöhommia, tiedän. En ole kehdannut käydä linkittämässä siihen ketjuun Ylen ihanaista ei-kemikaalista Nora Kajantietä, koska aina joku haukkuu jonkun, eikä minun herkkä taiteilijasielu sitä kestäisi, että Nora haukuttaisiin.Kemikaali-Johaug, ruma paska noita-akka, ammu ittes.
2,1 sekuntia nopeampaa kun olisi Saarinen jaksanut puristaa, niin olisi ollut jotain. Nyt hän ei ole mitään.
Kyllä minä mieluusti historian parhaalle maastohiihtäjälle olisin suonut mitalin. Tällä kertaa kuitenkin kävi näin ja edellä oli neljä parempaa. Eiköhän hän vielä viestistä ja päätösmatkalta ainakin mitalin ota.Vitut.
Aikku oli stadionilla sekunnin Johaugia nopeampi, mutta siinä loppu nousussa Aikku hiihti Böhlerin kanssa tasatahtia ja siihen se pronssi meni.
2,1 sekuntia nopeampaa kun olisi Saarinen jaksanut puristaa, niin olisi ollut jotain. Nyt hän ei ole mitään.
Björn Dählie on varmaan eri mieltä tuosta historian parhaan maastohiihtäjän tittelistä.Kyllä minä mieluusti historian parhaalle maastohiihtäjälle olisin suonut mitalin.