Kyllä Saarinen pronssista tappelee.
Myönnän, että en olisi uskonut tähän parin viime kauden aikana.
Kyllä Saarinen pronssista tappelee.
En minä ole sanonut ettei sinne voi lähteä yrittämään, mutta en ymmärrä tätä "hyvä suoritus, tosi hyvä" jne. mantraa. Jos ei ole mitaleilla niin se on sitten sama onko viides vai viideskymmenes.No miksi sitten lähettää esim. naisten 10 km perinteiselle ketään, kun siellä on kuitenkin 3-4 huippua, joita on todella vaikea päihittää.
En minä ole sanonut ettei sinne voi lähteä yrittämään, mutta en ymmärrä tätä "hyvä suoritus, tosi hyvä" jne. mantraa. Jos ei ole mitaleilla niin se on sitten sama onko viides vai viideskymmenes.
Eli jos häviää naisten hiihdossa pronssimitalin vaikka 2,5 sekunnilla ollen lopputuloksissa viides, ei ole mitään?En minä ole sanonut ettei sinne voi lähteä yrittämään, mutta en ymmärrä tätä "hyvä suoritus, tosi hyvä" jne. mantraa. Jos ei ole mitaleilla niin se on sitten sama onko viides vai viideskymmenes.
Kysy Norskeilta, niin sinne korkeimmalle pallille pääsee jos ei ole tyytyväinen noihin jämäsijoihin. Se että on, ei painosta yrittää entistä kovempaa jatkossa.Eli jos häviää naisten hiihdossa pronssimitalin vaikka 2,5 sekunnilla ollen lopputuloksissa viides, ei ole mitään?