Sotšin talviolympialaisten liveseurantaketju - muut lajit

• 320 261
  • 3 379

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tuliks hurrit taas kolmanneksi kun toiset kaatu?

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Kyllä se voitto nyt kuuluu tulla reilulla pelillä, eikä tuollaisella huijauksella. Sami tuli päivän selvästi saksalaisen suksien päälle vaihtaessaan latua ja tähän saksalainen kaatui ja tönäisi samalla venäläistä ja Sami pääsi hiihtämään vapaasti voittoon. On siinä meillä todellinen mestari.

Painus trolli kiekkopuolelle.

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Perkele, että oli kova veto! Ihan älyttömän kova. Ostan ens talveks sukset ja alan hiihtämään.

Ei oikein kuvista nähnyt, mutta eikö saksalainen olis saanut pronssia, jos ei olis jäänyt makoilemaan

Ruotsin hiihtäjä olisi ainakin pyyhkältänyt aivan satavarmasti ohi. Oli sen verran lähellä ja saksalainen kaatui epäonnisesti juuri alamäessä johon vauhti pysähtyi kuin seinään.

Painus trolli kiekkopuolelle.

Muu urheilu- osioon mieluummin. Ei toki tänne olympialaisten osioon kuitenkaan. :)

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No menee syteen tai saveen niin tänään kerrankin oikeasti venyttiin ja se suomalainen ei saatana nöyristellyt siellä missään mutkassa vaan hyökkäsi sisäkurviin ja kävi ajelemassa kaverin pystyyn RÖYHKEÄÄ!! TYKKÄÄN!

Täysin samaa mieltä!

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, sympatiat: HIFK ja Kiekko-Espoo
Kyllä se voitto nyt kuuluu tulla reilulla pelillä, eikä tuollaisella huijauksella. Sami tuli päivän selvästi saksalaisen suksien päälle vaihtaessaan latua ja tähän saksalainen kaatui ja tönäisi samalla venäläistä ja Sami pääsi hiihtämään vapaasti voittoon. On siinä meillä todellinen mestari.
Katoitko sä oikeasti sitä yläkuvakulmaa? :DD Sami pysyi OMALLA ladullaan ja saksalainen siinä takana vaihto liian aikaisin samalle ladulle ja hölmöili täysin itse. Tosin mitä sun kommentteja oon kattonu, niin onko oikeesti vaikeaa olla noin negatiivinen ihminen, ettei kultaakaan voi juhlia? :D

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.

Sulla mahtaa olla rankkaa asua Suomessa, kun jokaisessa lajissa heitä dissaaat. Kotona istut kuitenkin Suomi-paita päällä ja täällä leikit Mr.Canadaa. Alkaa mennä trollaus hiukan läpinäkyväksi. Keksi jotain uutta...

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk

Katohan, Jatkoajan Punaisten Lyhtyjen Kadultakin eksyttiin seurannan ääreen. On se karmeaa elää Suomessa (?), kun kerran sadassa vuodessa tännekin tulee jossain lajissa kultaa, niin siitäkin pitää inistä.

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
No menee syteen tai saveen niin tänään kerrankin oikeasti venyttiin ja se suomalainen ei saatana nöyristellyt siellä missään mutkassa vaan hyökkäsi sisäkurviin ja kävi ajelemassa kaverin pystyyn RÖYHKEÄÄ!! TYKKÄÄN!

Nimenomaan näin. Turhan monesti siellä nöyristellään ja pyydellään anteeksi. Helvetin hieno voitto!

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kun täällä näitä hiihdon asiantuntijoita on, niin pitääkö nimenomaan Saksan tehdä se protesti vai onko Venäjällä mahis lähteä vaatimaan jotain?

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koska tulee ensimmäinen vitsi siitä kuinka Musti kuittasi natseille Lapin polton?

Ei helvetti mitkä tärinät vieläkin. Ei ees kiinnosta ruveta kattoo tota lätkää, haluun nähdä Jauhiksen haastattelut.

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uskomaton päivä, uskomaton hiihto. Hienoa Musti ja Iivo!

Tästä saa kaikki tuomiopäivän pasuunat sopivasti nenilleen. Sitten on nämä VilleLeinot, jotka ovat nyt jo sen luokan luusereita, että sanat loppuvat kesken.

jjoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mustille jos jollekki tämän kyllä suo, hieno mies. Ei vaan itse oikein vieläkään jaksa uskoa, että Suomi olisi kultaa voittanut ja vielä miestenhiihdosta! Noh, ehkä tämä tästä kirkastuu, kun tajuaa kuinka kova suoritus tämä oli Suomelta.

Silti vieläkin jossain takaraivossa tykyttää ajatus siitä, että vieläköhän tämäkin voidaan pois viedä.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jury kuulemma käsittelee tota Jauhiksen ajelua.

Heh, oishan se ihan mahtava käänne sekin jos tommosen takia se Suomen eka kulta ties kuinka moneen vuoteen vietäisiin vielä pois.

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sakemanni saa syyttää vain itseään kompuroinnista.

Iivo ja Musti on vahvoilla vuoden urheilija 2014 -äänestyksessä. Hyvä äijät!

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Mun puolesta voisi lähettää kotiin koko olympiajoukkueen, jos tuosta hylkäys tulee.

"Ihmisten silmissä minä olen muuttunut olympiavoittajaksi ja ihmisenä minä en ole muuttunut mitenkään." - Musti, olympiavoittaja 2014

Vieköön pois, ihan sama. Suomen olympiakomitea voi takoa omat mitalit kundeille ja mulle tämä kaksikko jää historiaan voittajina, vaikka mikä Juri sen mitalin veisi. Yksi sykähdyttävimmistä hetkistä pitkään aikaan suomalaisessa talviurheilussa.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Se ylökuva kertioi omaa kieltään. Oikeusmurha mikäli Suomi hylätään. Saksalainen kuitenkin hölmöili itse takana.

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Oikeusmurha mikäli Suomi hylätään.

Ihan sama, vaikka hylättäisiin. Näitä herroja tulee kohdella aina olympiavoittajina tässä maassa. Wikipediaan venäläiset voidaan laittaa voittajiksi, sitä he eivät kuitenkaan koskaan tule olemaan tämän kilpailun osalta.

Mutta olihan hieno kisa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy