Sotšin talviolympialaisten liveseurantaketju - muut lajit

  • 318 593
  • 3 379

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Ei vitja, 12 vuotta. Nyt meinaa itku päästä. Ei jumankauta Sami ja Iivo, kiitos tästä.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Vähän pahannäköinen tilanne. Mutta oliko sakemannilla oma kaista ja kiilasiko edelle? Onko noissa mitä tulkintoja? Voivatko venäläiset protestoida vai pitääkö Saksan protestoida?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei kai edellä oleminen oikeuta ajaan toisen päälle kuitenkaan?
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tätähän mä sanoin jo sunnuntaina. Iivon viimeinen osuus oli sellaista mahtavuutta, että sanat loppuu. Niin ne loppuu toki Mustinkin kohdalla mutta kyllähän miehen iskukyky nähtiin jo sunnuntain viestissä.

Aivan mahtava fiilis.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Yläkuvasta näkee, että Musti ajoi suoraan omaa linjaansa, sakemanni koukkasi itse kantapäille. Ei oo ikinä käynyt Suomelle näin mahtava tuuri!
 

ultras

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara Tampere
Kyllähän tuo "yläkamera" paljasti Saksan hiihtäjän itse kusseen tilanteen ja Musti oli selvästi edellä. Hienoa röyhkeyttä!
 

Akai

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jauhojärvi oli edellä, eikä edes vaihtanut linjaansa tuossa, saksalainen se yritti väkisin tuosta änkeä sinne samalle ladulle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No menee syteen tai saveen niin tänään kerrankin oikeasti venyttiin ja se suomalainen ei saatana nöyristellyt siellä missään mutkassa vaan hyökkäsi sisäkurviin ja kävi ajelemassa kaverin pystyyn RÖYHKEÄÄ!! TYKKÄÄN!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
PORILAISTEN MARSSI!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kaatunut urheilija ajoi itse Jauhiksen suksiin. Olisiko Jauhojärven pitänyt a) hypätä ilmaan, b) muuttua näkymättömäksi c) jotain muuta mitä? Mutta jos homma on juryn käsittelyssä, niin luulis, että siitä tulisi jotain infoa myös tulosmonitoriin tai johonkin?
 

Outsider

Jäsen
Perkele, että oli kova veto! Ihan älyttömän kova. Ostan ens talveks sukset ja alan hiihtämään.

Ei oikein kuvista nähnyt, mutta eikö saksalainen olis saanut pronssia, jos ei olis jäänyt makoilemaan
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
No menee syteen tai saveen niin tänään kerrankin oikeasti venyttiin ja se suomalainen ei saatana nöyristellyt siellä missään mutkassa vaan hyökkäsi sisäkurviin ja kävi ajelemassa kaverin pystyyn RÖYHKEÄÄ!! TYKKÄÄN!

Ei tule mitään hylkyjä. Yläkuvassa näkyi että Sami tuli omalla linjallaan ja jo ladulla. Saksalainen yritti tulla liian aikaisin imuun ja hölmöili itse. Tuskin edes protestia tulee.
 

VilleLeino

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Barca&Pep, Argentiina, Canada
Mahtaa olla kaltaisellesi antisuomalaiselle ikävä päivä. Miten voi edellä oleva ajaa takana tulevan suksien päälle? Mites Kanada? Ei, kun niin joo, hiihdossa kannatitkin Norjaa.

Protesti tulee, mutta diskausta ei.

Hienoa äijät!

Kyllä se voitto nyt kuuluu tulla reilulla pelillä, eikä tuollaisella huijauksella. Sami tuli päivän selvästi saksalaisen suksien päälle vaihtaessaan latua ja tähän saksalainen kaatui ja tönäisi samalla venäläistä ja Sami pääsi hiihtämään vapaasti voittoon. On siinä meillä todellinen mestari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös