Via Dolorosa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Україна
Niin on ja olen samaa mieltä.Typerää? Kyllä. Mutta aivan, siis aivan eri kaliiberia kuin vaikka Junnilan sekoilut tai Rantasen väestönvaihtopuheet.
Vielä typerempää on kaksoismoralismi heidän puolelta, jotka ovat penkoneet kaikkia mahdollisia oikeistopuolueiden jäsenien vanhoja päivityksiä ja tykkäyksiä kertoen että kyseessä on pesunkestävä natsi, mutta kun samaa osuukin vasemman siiven poliitikolle, niin kyseessä on eri asia ja hassuttelu.
Uskomatonta valkopesua, kun paska osuu tuulettimeen. Tai "paska", koska itse en näe tässä mitään ongelmaa. Huvittaa vaan niin helvetisti, kun kaikki käännetään päälaelleen.
Koko uuden hallituksen alku on ollut aivan järkyttävää sirkusta ja itse toivoisin, että vanhojen asioiden kaivaminen jostain 10-15 vuoden takaa lopetettaisiin ja ruvettaisiin tekemään sitä politiikkaa ja pistämään Suomea ja Suomen asioita kuntoon, tällä kertaa uudella hallituksella.
Lisättäköön vielä, että Junnilan ero oli nobrainer een jälkeen, kun uusia asioita tuli jatkuvasti ilmi, ettei nyt tule mitään väärää mielikuvaa minusta.