Sorainen (Harkimo) - Urheilujournalismin uusi suunta?

• 21 415
  • 127

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hirveintä antia oli kyllä Hjalliksen mukahauskat heitot H-M Seppälälle. "Ajatteletko altaassa alastomia miehiä...röhröh". Paras heitto oli kuitenkin se, kun Hjallis heitti, että "aina kun mä purjehdin maailman ympäri, niin mun tavoitteena oli pysyä kuivana ja poissa vedestä tjsp." Siis AINA kun mä purjehdin MAAILMAN ympäri...! Ihan kuin se olis joku viikottaiseen tennisvuoroon verrattava pikku hobby.

Hirveetä tuubaa, eikä tota kyllä katso kuin mielenkiintoisten vieraiden takia. Eikä niitäkään kovin usein ole, joten tellu pysyy kiinni tai toisella kanavalla jatkossakin.

Vekurinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki altavastaajat
Luojan kiitos, saadaan tuo idiootti pois ruudusta. Varmaan tietyillä sektoreilla pätevä kaveri, mutta antaa itsestään niin helvetin tyhmän vaikutelman, että tulee inhoreaktio.

Soraisen aikana Harkimon koko keskusteluun kohdistuneet terrorisointiyritykset pysyivät edes jollain tavalla aisoissa, nyt ei olisi sitten ollut sitäkään rajoitetta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy