Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 177 466
  • 7 196

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä vuorollani taaskaan tapahtunut ihmeempää. Luovutan vartion eteenpäin ja toivotan väijymisonnea. Tiedote lähestyy joka hetki.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Soppa pois 1-koutsin paikalta (jatkakoon valmennuksessa, kun idea siitä on kokoajan ollut) ja Rami tilalle! Yksinkertaista, helppoa, toimivaa ja lisäksi kaikki säilyttää kasvonsa... toivottavasti tämä Tiedote saadan ensi viikolla!

Tuo eläkeläisryhmä ei montaa voittoa poffeissa (jos nyt niihin edes selviää) tule ottamaan oletusarvoisesti, vaikka itse Jumala valmentaisi niitä nyt, mutta kun periaatteessa kaikki on mahdollista, niin Ramin tyylinen valmentaja voisi purra tohon pappalaumaan. Siinä on luonnollisesti kokemusta, mutta jalkojen ja nopeuden puutteessa pelitapaa pitäisi muuttaa n. 100% toiseen suuntaan. Myös Jukka "tasatukka" Rautakorpi voisi olla meille oikea mies nyt, mutta ei saatavilla!

Tämäniltanen viimeistään kertoi kyllä sen totuuden, että tolla mopolla ei pitkälle ajeta.
 

Esko Mörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olin passissa tunnin verran vanhassa asemapaikassani rokki-Mäkin katolla. Siellä ei mitään uutta, Big Mac-pakkausta lukuunottamatta, jossa lyijykynällä tuherrettu viesti "Soppa was her..". Ilmeisesti here, koska hereillä ei ainakaan ole oltu eikä olla. Pitäisikö tehdä tässä ja nyt toimenpiteitä, vai säästetäänkö kaikki "hyvä" ensi kauteen? Sehän on kyllä IFK:ssa jo perinne, eikä tätä kieltämättä oikein muuten jaksaisi katsoakaan, ellei syvä optimismi olisi osa koko ideologiaa.

Rauhallista edelleen, jopa kamratin SAAB on hinattu pois hallin kulmalta. Tai sitten Dinot rakentavat siitä ajoautoa, sehän on kuitenkin tuoretta -73 vuosimallia. Kaadan tässä samalla Löysä66:n viimeviikkoiset konjakinloput kurkkuuni, lämmittää mukavasti.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Enään muutama minuutti ja urani ensimmäinen kipinävuoro alkaa. Ja hei ei mua huimaa!

Semmoinen kutina on persuksissa, että nyt jos koskaan se tulee. Saatan saada paniikkikohtauksen jos näin käy...
 

Esko Mörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Älä huoli Walkin, paniikkikohtauksestakin selviää miettimällä mitä Pena tekisi. Ja hei, kyllähän sä sen jo tiedätkin.

Tiedote kurkkii kulman takana, lyön kaminan vielä punaiseksi ja kierrän vartiokierroksen.
 

Esko Mörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tarkistettu erilaisia tutkia. Lentokoneita ei lähimaillakaan, mitä nyt Kojo pakenee kohti Venäjää yhdellä. Sadetutka näyttää omiaan, tosin olen tulkitsevinani siihen muodostuvan kuvan, jossa takatukka, purkkapaketti ja viikset. Näenkö omiani vai the Tiedotteen?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ja näin vuoro vaihtuu minulle seuraavaksi vartiksi. Rauhallista on, liekö vain tyyntä myrskyn edellä?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ton toisen matsin seurasin aluksi hallissa ja lopputuloksen kuuntelin himassa radiosta loppuun, kun olin lähtenyt kesken kaiken pois. Olen melkein varma, että Lukko oli siinä vastustaja.

Voi hyvin olla, että puhutaan eri matseista. Joskus hyvinä ja huonoinakin aikoina on noustu isoistakin tappioasemista voittoon. Nyt on tappioasema vaan sitä luokkaa, etten tiedä noustaanko tästä tällä kaudella enää. Toivottavasti.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vuoroni alkaa pikkuhiljaa lähestymään loppuaan. Vielä muutaman minuutin tarkkailen ympäristöä jos näkyisi jotain poikkeavaa. Onko Brenahan valmiina?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä täällä Jyväskylän kipinämies on hereillä. Ei muutakun viimiset pölkyt sisään ja minä jatkan.

Näin minä kiitän ja kuittaan. Mitään poikkeavaa ei vuorollani tapahtunut...
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Ton toisen matsin seurasin aluksi hallissa ja lopputuloksen kuuntelin himassa radiosta loppuun, kun olin lähtenyt kesken kaiken pois. Olen melkein varma, että Lukko oli siinä vastustaja.

Olisko voinut olla mestaruuskauden (97-98) syksyn Lukko-matsi, jota tavoittelet? Mun muistin mukaan Lukko johti 3. erässä 4-0, mutta IFK tuli tasoihin. Siinä matsissa ainakin tapeltiin, ja silloin se oli vielä jollain tavalla ok, toisin kuin nyt.
 

Brenahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lennu
Täällä vahditaan, viereisestä teltasta kuuluu epämääräistä örinää. Taitaapi naapuriteltan kaverin uudenvuoden soppapullo auennut astetta liian aikaisin.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Täällä vahditaan, viereisestä teltasta kuuluu epämääräistä örinää. Taitaapi naapuriteltan kaverin uudenvuoden soppapullo auennut astetta liian aikaisin.

Minä täällä vaan kömmin makuupussista ulos ja vien roskat ulos. Matkan varrella käyn kusemassa officen lukkoihin kunnon pakkasta toivoen.
 

Clocks

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitetaan nyt vaikka tähän pellehermanniketjuun suolaiset terveiset Helsingin yöstä. Maksoin ihan hlökohtaisesta nettopalkastani siitä ilosta että sain nähdä miten 1967 veti ysiseiskaa perseeseen 8-1.

Ortio torjui 40 ja paranteli asemiaan maalivahtipörssissä. Miettikää sitä, mikki hiiret klubitakeissanne. Valmentajanvaihdoksen aika on mennyt, tarjolla on paskaa här å nu. Uusi vuosi, uusi laji seurattavaksi.
 

Brenahan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lennu
Todella hiljaista on, ainut ääni on kaminasta kaikuva pöhinä. Minä en lisäile puita, koska Walkin hehkutti kaminan mansikaksi. Otanpa tästä Hyvä Tuli-pullosta vielä viimeiset pitkät huikat, ja alan luovuttamaan seuraavaa puolituntista miikafransille.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Todella hiljaista on, ainut ääni on kaminasta kaikuva pöhinä. Minä en lisäile puita, koska Walkin hehkutti kaminan mansikaksi. Otanpa tästä Hyvä Tuli-pullosta vielä viimeiset pitkät huikat, ja alan luovuttamaan seuraavaa puolituntista miikafransille.

kiitän ja kuittaan. Ollos huoleton, poikas valveil on!
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Allekirjoituskamaa hyvät naiset ja herrat: "– Jokereilla on kuitenkin siellä viivassa niinkin huikea kaveri kuin Erik Karlsson. Ja kun hänet otat kiinni, sinne jäävät vielä ne muut. Tänään alivoimassa sitten meni vielä kaikki vikaan, ilmaisi Sormunen".

On se epistä hei, niil on se hyvä svedu ja sit niil on viel ne muut.

Nettiin oli jo ehtinyt HIFK:n propagandaosastonre-enactment lehdistötilaisuudesta. Sormusen roolissa joku tuntematon nuori lahjakkuus Eastwood.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Kappas, tässähän tämä kipinä menikin... Hiljaista oli ja hiljaiselta näyttää minun jälkeenkin. Joku baarista kotiutuva voisi vapauttaa minut. Käyn nyt hieman tarkkailemassa ympäristöä. I'll be back.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Jos mä nyt sitten vähän aikaa täällä päivystän. Ei mitään uutta tietoa mistään suunnasta.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Nyt loppuu tämän yön kipinä minun osaltani, huomasin tuossa partioidessani, etten enää erottanut, kumpi suksistani on oikea ja kumpi vasen, vai olivatko ne edes minun sukset... Pitänee täyttää kamina ja käpertyä nukkumaan.

edit. no hitto vedän nyt tasatuntiin! Eli kolmelta köllähdän.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Laitan fransille avuksi, että resiinaa lukuunottamatta ei hätää pohjoisella raiteella 0300. Tais olla huoltoporukkaa, puhuivata jostain torpeedoista.

Purin koodin ja torpeedo ei kuulu sopan keittokirjaan, vaikenen.
 
Viimeksi muokattu:

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Näyttää että peräpää vuotaa, onko keskisuomessa kylkimiinat vireessä? Hoidan tämän vartin. Luulin että nyt, mutta jääkaappi kele hurisee. Sanla...#4¤5#.
 
Viimeksi muokattu:

Anakin-Sky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tähän mennessä on ollut vähän sellaiset 50-50 fiilikset Sopan jatkosta. Tämän illan jälkeen on vain yksi vaihtoehto: potkut. Hyväksyn vielä jossain määrin huonon sijoituksen sarjataulukossa ja olemattoman pelikirjan, mutta tämän päiväinen peli ja sen tulos ei ole missään nimessä hyväksyttävää! Toivottavasti myös HIFK:n johdolla on samanlainen ajatusmalli, kuin minulla (narreille ei hävitä näin) ja Sopan potkuista tiedotetaan jo huomenna päivällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös