Samoin en myöskään ihmettelisi, jos loppukauden valmentajaksi tulisi esim. Rocky, mutta kesällä Nybari päättäisi tehdä "viivelähdön" ja palkkaisi Sopan ensi kauden valmentajaksi.
Nythän on nimenomaan erikoistuttu comebackeihin: Redenbach, Hyvönen, Kovanen jne. Valmentajapelissä hakisin Sopan jälkeen kehiin Baxterin ja hänen jälkeensä Francisin. Vedetään sitten kunnolla liinat kiinni.
Nythän toimistolla on tällaista:
Dinot: -Tomppa hei, meillähän ei mene kovin hyvin sarjassa, hävittiin jopa Töölön Vesalle 8-1! Kuka perkele siellä valmentaa?
-Soppa, siis se jonka te itse halusitte
-Ei, vaan me haluttiin lisää soppaa joulupöytään senkin dorka! Nyt hankit vaikka Korven Ranen, niin päästään tästä suosta. Soita sille Moskovaan, siellä on Izvestija-turnaus menossa.
-Nyt en pysty edes miettimään valmentajia, kun taas menetettiin kaksi ensimmäistä sentteriä. Toinen jäi joululomalta himaan ja toinen ajoi tahallaan autollaan oman nilkkansa yli. Kuulemma kivempaa kuin skulaaminen HIFK:ssa. Mun kaikki aika menee pelaajien hommaamiseen!
-Soita Sepon Jukalle ja siirä Kibe sentteriksi. Kun oot tän tehnyt, ehdit varmaan katsoa paremman valmentajan?
-Ei mulla ole silloinkaan hyvää saumaa miettiä valmentajaa.
-Miksi?
-Koska telkkarista tulee Kuningaskuluttaja-maraton ja kasailen silloin samalla pallogrilliä kesän avajaisia varten. Tervetuloa teillekin vaan!
-Onko siellä konua?
-On ja jos loppuu, niin sytytysnestettä riittää.
-Mehän tullaan! Ai niin, yksi asia vielä Tomppa: meillähän ei mene kovin hyvin sarjassa, hävittiin jopa Töölön Vesalle 8-1! Kuka perkele siellä valmentaa?