Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 178 651
  • 7 196

2Six

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Saamieni tietojen mukaan sponsoreille ei todellakaan ole jo hyvän aikaa sitten ilmoitettu valmentajan vaihtuvan. Kaikki yhtään IFK:ta ja sen toimintatapoja tuntevat tietävät, että HIFK ei näin toimi.

No mutta, onkos veli JHag siis huijari? Vai eikö hän tiedäkään mitään IFKsta?Hänhän kirjoitteli olleensa paikalla henkilökohtaisesti tällaisen ilmoituksen tultua.

Edit. Siinähän tämä olikin jo selvitettynä.
 

2Six

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kaikkiaan on kyllä sellaista helvetin puuhastelua tää IFKn toiminta tällä hetkellä, että ei voi muuta kuin nauraa. Kohta on taas sitten varmaan reeperbaanakin kokoonpanossa. Jippii!

Jos on erikoista että tuon perinteen/budjetin jengissä on täysi harjoittelija koutsina, niin vielä erikoisempaa on, että täysin kyvytön, ylimielinen pelle käytännössä pyörittää koko seuraa (junnut mukaanlukien) aivan miten lystää.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No mutta, onkos veli JHag siis huijari? Vai eikö hän tiedäkään mitään IFKsta?Hänhän kirjoitteli olleensa paikalla henkilökohtaisesti tällaisen ilmoituksen tultua.

En mä voi väittää kenenkään olevan huijari. Mutta uskallan silti sanoa, että joku on jossain kohtaa vetänyt ns. mutkat suoriksi oikein huolella. Enkä väitä, että tämä "joku" olisi nimimerkki JHag. Että ennen kuin JHag nyt flippaa oikein kunnolla, käyköön hänelle selväksi, että nämä kirjoitukseni eivät kohdistu häneen enkä syytä häntä valehtelijaksi. Haluan vain tuoda esille sen, että mitään tiedotustilaisuutta sidosryhmille jo viikkoja sitten, missä Sormusen potkuista on kerrottu, ei IFK ole järjestänyt, kuten jotkut tänne kirjoittavat vähän näyttävät luulevan.

Mun mielestä olisi helvetin hyvä, jos Sormunen nostaisi itse kytkintä ja lähtisi loppukevääksi lomalle. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä IFK sitten tekisi. Tulisiko Tiedote vai oltaisko vaan ihan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.
 

Iiro#21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, (HCK, K-Vantaa)
Vaikka sponsoreille olisikin jo jotain valmentajan vaihdoksesta kerrottu niin voihan olla, että tämä on bluffia joka luo sponsoreille hyvänolon tunteen. Johtoporras kuitenkin tietää, että Soppa ei ole mihinkään lähdössä vaan toivoo hänen voittavan pelejä jä pääsee kuittaa sponsoreille myöhemmin "Voittavaa valmentajaa ei vaihdeta." Nyt juuri kolmen pelin voittoputki oli. Siihenhän on hyvä nojata.

HIFK nimittäin harrastaa tälläistä pientä bluffaavaa hyvänolon tunteen luomista. Hetki kuin aikaa menee eteenpäin niin asia onkin muuttunut ja perustelut löytyvät kyllä asian muuttumiselle.
Enkä voi antaa esimerkkiä tai kertoa mistä puhun.
 

Kreisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turbulenssissa
Eihän toimistolta ole tullut edes tiedoitetta Perraultin loukkaantumisesta, mies itse sen jonnekkin twitteriin ilmoitti!
Tuli muuten mieleen... Jos asia on näin myös sopan kanssa?
Onko miehellä twitteriä, tietääkö kukaan?
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Eihän toimistolta ole tullut edes tiedoitetta Perraultin loukkaantumisesta, mies itse sen jonnekkin twitteriin ilmoitti!
Tuli muuten mieleen... Jos asia on näin myös sopan kanssa?
Onko miehellä twitteriä, tietääkö kukaan?

Onko Matthieu Perreaultilla twitteriä, että jatkaako P-Amerikoissa joulun viettoa tai loppuiko kenties myös sopimus HIFK:n kanssa jo 31.12.2012, kuka tietää.
 

N.Vidic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Seattle Seahawks, HIFK, Man Utd
Onko Matthieu Perreaultilla twitteriä, että jatkaako P-Amerikoissa joulun viettoa tai loppuiko kenties myös sopimus HIFK:n kanssa jo 31.12.2012, kuka tietää.

En ymmärrä millä tavoin ylläoleva asia on keskeneräinen, ja siten seuran tiedotuspolitiikan mukaisesti ei kommentoitavissa. IFK:n tiedotuspolitiikka on niin kaukana mallikkaasta, asiakasta palvelevasta tiedotuspoliitikasta, että se kääntyy jo suoranaiseksi vittuiluksi. Faneilla nyt muutenkin pyyhitään IFK-toimiston vessanlattioita, mutta tämän(kin) asian kun luulisi kiinnostavan myös muita, rahojaan IFK:lle ammentavia tahoja, kuten sidosryhmän, sponsorit, etc.

Mutta ei siinä, mennään kaikki hallille. Muistakaa ostaa liput ajoissa, IFK:ssa saattaa pelata NHL-mies. Mä en taida koskaan olla ollut näin pahoinvoiva koko IFK:n suhteen. Pelillisten asioiden lisäksi kun seurassa kusee ihan-vitun-kaikki. Eipä ole nykylinjan takia kiekkoa seuraamaan alkavalla varhaisteinillä vaikeuksia valita suosikkijengiään Helsingissä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mä en taida koskaan olla ollut näin pahoinvoiva koko IFK:n suhteen. Pelillisten asioiden lisäksi kun seurassa kusee ihan-vitun-kaikki. Eipä ole nykylinjan takia kiekkoa seuraamaan alkavalla varhaisteinillä vaikeuksia valita suosikkijengiään Helsingissä.

Täytyy allekirjoittaa joka sana. Mä en ymmärrä miten joku voi luulla, että seurassa on kaikki hyvin, vaikka pelitapaa ei ole ollut. Tai onhan sekin pelitapa, että heitetään kiekko oikeaan kulmaan, josta VASEN laitahyökkääjä karvaa. Näki taas narreja vastaan, miten helppoa tuo on puolustaa pois yhdellä pakki-pakki-syötöllä. Oikein vitutti katsoa kuinka helposti IFK:n "paine" purettiin yh-del-lä syötöllä.
Huomenna jatketaan pikkuveljeä vastaan ja lauantaina vastassa on sitten TPS eli tällä viikolla saadaan 4-6 pistettä ja narri-matsi on unohdettu. Eteenpäin on menty ja fanien pitää maksaa.
 

karhjoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers
Vaikka sponsoreille olisikin jo jotain valmentajan vaihdoksesta kerrottu niin voihan olla, että tämä on bluffia joka luo sponsoreille hyvänolon tunteen. Johtoporras kuitenkin tietää, että Soppa ei ole mihinkään lähdössä vaan toivoo hänen voittavan pelejä jä pääsee kuittaa sponsoreille myöhemmin "Voittavaa valmentajaa ei vaihdeta." Nyt juuri kolmen pelin voittoputki oli. Siihenhän on hyvä nojata.

HIFK nimittäin harrastaa tälläistä pientä bluffaavaa hyvänolon tunteen luomista. Hetki kuin aikaa menee eteenpäin niin asia onkin muuttunut ja perustelut löytyvät kyllä asian muuttumiselle.
Enkä voi antaa esimerkkiä tai kertoa mistä puhun.

No on kyllä mahdotonta uskoa, että millään liigaorganisaatiolla, edes meidän alkoholistifaijalla, olisi varaa suorastaan kusettaa yhteistyökumppaneitaan. Jos on suoraan ilmaistu valmennusjohdon vaihtuvan; se myös vaihtuu. Kelläänhän täällä ei tunnu olevan faktista tietoa siitä, onko ylipäätään minkään sisältöistä viestiä heidän suuntaan annettu. Jos jotain muuta on lupailtu, se lienee samaa jargonia jota kannattajatkin ovat saaneet koko syksyn Newbondagen taholta niellä.
 

Igor#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mites tää nyt menee se sopaton tammikuu? Itse päätin jatkaa samalla linjalla vielä tänäänkin, mutta tuskin sitä soppaa sieltä juomalla pois saadaan? Taitaa olla liian iso pata kyseessä...

Lennun näin kyllä eilen kaupassa perheensä kanssa, eikä soppaa ollut tarttunut ostoskärryyn yhtään. Ei mustikka-, vadelma-, tai mansikkasoppaa, eikä kyllä mitään koffin soppaakaan... Onko tämä enne? -Ehkä... nyt ne vartiot kuntoon ens yötä varten!
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Mites tää nyt menee se sopaton tammikuu? Itse päätin jatkaa samalla linjalla vielä tänäänkin, mutta tuskin sitä soppaa sieltä juomalla pois saadaan? Taitaa olla liian iso pata kyseessä...

Mua ei enää kiinnosta lainkaan. Tää on niin HMV jengi just nyt, yks koutsi vaikuta enää mitään. Newbondagesta ja dinoista tässä pitäisi eroon päästä. Ainoa ratkaisu taitaa olla se, että käydään pari kautta pelaamassa mestistä ja sit noustaan vahvempina, kun rotat toivottavasti jättää uppoavan laivan.
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Käsittääkseni JHag ilmoitti vain kuulleensa, kuinka yhdelle IFK:n isommista sponsoreista oli ilmaistu, että Sopalla ei enää jatketa. Jos tästä joku saa jonkun tiedotustilaisuuden päähänsä, kyse on ihan omasta luetun ymmärtämisestä ja/tai rikkinäisestä puhelimesta. Uskon, että mitään ei ole tapahtunut toistaiseksi verotussyistä, mutta uusi valmennus aloittaa tehtävissään tällä viikolla. Ja tässä ei sitten ole mitään inside-infoa mukana, lapsenomaista uskoa vain.
 

scholl

Jäsen
Itse en usko verotussyihin, sen sijaan saatan uskoa siihen, että edellinen työnantaja ei vapauta valmentajaa. Nokkakin joutuu notkumaan toimistolla, vaikkei ole mitään hommia. Se ei ole mikään peruste, miksei potkuja ole tullut. Jos esitykset ovat kaikkien arvostelujen alapuolella niin ensin kengitään ja sitten katsotaan, onko miestä tilalle. Nythän siellä kai pelaajatkin vain venaavat uutta coachia niin mikä uskottavuus Sopalla on. Tässä on ihan sama homma, kun eutanasiakiellossa. Eläkeläisiä ei päästetä pois, vaan heidän pitää notkua jossain sairaalan sängyssä vuosikausia. Soppa on samanlaisessa tilanteessa, haluaisi pois, muttei pääse.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
No mutta, onkos veli JHag siis huijari? Vai eikö hän tiedäkään mitään IFKsta?Hänhän kirjoitteli olleensa paikalla henkilökohtaisesti tällaisen ilmoituksen tultua.

Mähän sanoin jo, että seison vaikka kovennettua tämän tietoni kanssa. Olin paikalla, kun HIFK:lle hyvin merkittävä sponsori sai tiedon, että valmentaja vaihtuu. Piste. Mistään sponssien tiedotustilaisuudesta en ole kuullutkaan. Tälle yhdelle on kyllä valiteltu, että asia viivästyy. Ei sanottu, että se on ohi. Tältä samalta taholta olen kuullut aiempia, hyvin osuineitakin tietoja. Mutta ei se aina natsaa. Mun lisäkseni kovin moni muukin oli saanut omilta tahoiltaan tiedon, että valmentaja vaihtuu. Ei savua ilman tulta, kovin lähellä on valmentajanvaihto jo käynyt.

Kyllähän meistä kaikki tietävät, että lätkäbisnestä tekevät ihmiset ja sponssien & HIFK:n joukoissa on vuosikymmeniä kestäneitä ystävyyssuhteita. Missään tapauksessa se ei pidä paikkaansa, että HIFK pitäisi sponsoreitaan pimennossa. Lätkäbisnes on kiinnostavaa ja kyllä sponssitkin miettivät yhtä kuumeisina kuin fanit näitä asioita. Jos tunnet suoraan vaikkapa Valtasen ja olet kiinnostunut iso tukija, totta vitussa soittelet ja kysyt mikä on meininki ja Valtanen kertoo. Ei tässä mitään kruununjalokiviä suojella. Jostain mediakin kaivaa ennakkotietojaan ja osuu hyvin usein oikeaan. Ei HIFK ole vieläkään mikään umpisuljettu holvi. Tavallisia ihmisiä täynnä. Täällä nähdään ihan liian usein mystisiä salaliittoja. HIFK on pikkukioski. Ja kun megaisoistakin yrityksistä vuotaa tietoa, niin miksei tällaisesta nakkikioskista sitten vuotaisi?

Asemoi itsesi tähän: Olet ollut ifk-fani ja sponssi 30 vuoden ajan ja sinä aikana olet oppinut tuntemaan dinot ja kumppanit + nykyjohdon ihan henkilökohtaisesti. Totta helvetissä nämä pitävät sinua poikkeuksellisen hyvin informoituna asioista. Jutellaan frendien kesken, niinkuin me jutellaan täällä netissä. Mä tiedän hyvinkin paljon HIFK:n näistä hyvävelitoimintatavoista: HIFK antaa tietoja tietyille tahoille silloin, kun siltä tuntuu. Se, miten tiedotetaan ulospäin, on eri asia. Ulospäin ei tiedoteta keskeneräisistä asioista. Jos joku on nyt sitä mieltä, että olen puhunut paskaa HIFK:n valmentajasäädöistä ja samoin mediat ovat olleet väärässä ja HIFK ei ole käynyt ollenkaan läpi mitään valmentajia, niin en mä sille mitään voi. Don't shoot the messenger if you don't like the message. Tämä valmentajakuvio on HIFK:n historiassakin poikkeuksellisen outo ja monimutkainen tapaus. Totuus on kuitenkin se, että HIFK on käynyt kuumeisia neuvotteluja Suikkasen, Summasen, Rautakallion ja muutaman muunkin tyypin kanssa. Eivät nämä pysy salassa tämän kokoisessa perslävessä. Jos Sormuseen oltaisiin tyytyväisiä, ei neuvotteluja olisi käyty ollenkaan. Nyt on ilmeisesti heitetty verkot vesille ylimieliseen tyyliin ihan liian myöhään.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Käsittääkseni JHag ilmoitti vain kuulleensa, kuinka yhdelle IFK:n isommista sponsoreista oli ilmaistu, että Sopalla ei enää jatketa. Jos tästä joku saa jonkun tiedotustilaisuuden päähänsä, kyse on ihan omasta luetun ymmärtämisestä ja/tai rikkinäisestä puhelimesta.

Sitähänmäjusttarkoitin tossa omassa viestissäni :D. Sorry, en huomannut tätä viestiä äsken. Olen seurannut noin satamiljoonaa kertaa, kun HIFK:n hallitustaho viestittelee sponsor(e)ille. Ja niinpä voin pokkana väittää, että tämä on HIFK:n tapa toimia sponssien suuntaan. Jokaisella isolla sponssilla on oma "bestfriend" HIFK:ssa ja sana kyllä kulkee. Ei siihen mitään isoja tiedotustilaisuuksia tavita. Ja toki rahojaan HIFK:hon hakkaaville sponsseille pitääkin kertoa enemmän kuin perusjengille ja kyllä sponssit nytkin käyvät suhteellisen kuumana tämän tilanteen johdosta. HIFK on valahtanut mestaruutensa jälkeen SM-liigan vitsiksi. Ei sen näin pitänyt mennä. Eräs iso tukija suunnittelee vakavissaan siirtävänsä osan HIFK-rahoistaan junnuille, bandyjengille ja fudikseen.

Tässä ihan selkeitä HIFK:lta ohimenneitä nimiä: Marjamäki ja Suikkanen. Ekan kanssa oltiin myöhässä ja toista ei sitten saatukaan napattua kovasta uhosta huolimatta. Nyt on jäljellä Raato ja Rocky. Heikkilästä en ole vähään aikaan kuullut, koska hän ei ole ollut missään vaiheessa ehdokkaiden eturivissä, joten who knows? Useinhan itse asiassa jutut päättyvät tällaiseen leimiin kompromissiin. Kivaharri on ihan itse tarjonnut palveluksiaan. K.Jalonen ei mun käsittääkseni halua HIFK:hon, eikä Suomeen ylipäätään. Tuleeko kenellekään mieleen muita mahdollisia ensi kauden nimiä? Shedden?

Vaikka tämä on Sopan lähtölaskentaketju, niin kyllähän äijää käy monellakin tavalla sääliksi. Joukkuehan on täysin kelvoton hyökkäyksen osalta, kuten peliesityksetketjussa spekuloitiin. P85:n soppari loppui eilen, kuka oikeasti uskoo, että HIFK saa hänet neuvoteltua takaisin? P4 teloi uudestaan itsensä. Eriksson pelaa 1-senana. Eipä tämä paljon naurata. Niinpä mulla on samanlainen fiilis kuin miikafransilla: valmentajan vaihtuminen on oikeastaan aika pikkujuttu tässä tahmomisessa.

edit: Jotain hyvääkin! Telkkarista tulee juuri Rouwa Pwesidentti ja olenpa iloinen, että tämä mummo ei enää ole presidenttinä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
JHag, tuo viimeinen lauseesi kertoo kaiken olennaisen ja tuo ylimielisyys kumpuaa kyllä kaikkeen muuhunkin tekemiseen. Mutta ei ole ihme, että juuri tämä asia kusee juuri tuon takia.
 

EllunKana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Uusi käyttäjä EllunKana ilmoittautuu rivistöön. HIFK:n fanina runsaat 40 vuotta olleena minua risoo tämä nykyinen meininki. Toki IFK:n fanittaminen on usein muulloinkin ollut masokistin hommaa, mutta nyt meinaa kyllä keittää yli.

Ymmärrän hyvin, että Soppa ei ole kokonaan yksin syyllinen joukkueen taaperrukseen. Soppa joutui yllättäen liian isoihin saappaisiin liian pian, kun Matikainen karkasi rintamalta ruplien perään. Oli Nybondaksen virhearvio kesällä päästää Soppa ruoriin. Ehkä juuri siksi näyttää tämän virheen korjaaminen olevan niin vaikeaa. Mutta fakta on, että pelit ovat olleet kuraa, eikä joukkue enää pelaa valmentajalleen. Silloin ei muuta voi kuin vaihtaa koutsia. Tämä on ollut nähtävissä jo pitkään, mutta syystä tai toisesta mitään ei tapahdu, eikä The Tiedotetta ole tullut.

Mistä tämä sitten johtuu? Eikö "Tässä ja nyt" Nybondas osaa neuvotella vai mistä johtuu, ettei koutsi vaihdu? Onko kyse siitä, että potentiaalisin kandidaatti Raato vaatii sisääntullessaan Nybarin ulosmenoa samalla oven avauksella? Vai pelkääkö Nybari juuri tuota, eikä siksi neuvottele tosissaan Raadon kanssa? Nocca tuskin juuri nyt HIFK:iin takaisin tulee ja Rocky taas tuntuu näyttöjensä puolesta hieman heikolta. Mutta oli uusi koutsi sitten kuka vaan, niin näinkään tuskin voimme jatkaa. Vaadin The Tiedotteen julkistamista pian.

Jos ensi yönä tarvitaan kipinävahteja, niin olen mukana.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Uusi käyttäjä EllunKana ilmoittautuu rivistöön.

Tervetuloa, onpa hieno nicki! Jos kipinää pidetään tänä yönä, niin kyllä mäkin jonkun vuoron otan. Aurinkotuuli ja Esko Mörkö saavat ylimääräiset natsat toiminnastaan kipinävartiossa tämän periodin aikana. Itsekukin meistä on pystynyt nukkumaan rauhallisesti, kun nämä kaverit ovat pitäneet vartiota. Heidät tullaan myöhemmin muistamaan Soppasodan veteraaneina.

Huomenna pelataan jääkiekon Suomen mestaruussarjassa Kiekko-Espoon ja HIFK:n välinen ottelu, joten The Tiedotetta pitää odotella taas klo 18.25 asti.
 

Falcon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin siinä käy kun ei reagoida riittävän nopeasti ongelmatilanteissa. Tässä rupeaa tulemaan valmentajanvaihdon kanssa oikeasti kiire jos ensi kaudelle halutaan saada jalkeille kilpailukykyinen joukkue. Eli nyt olisi aika lopettaa se arpominen ja tehdä päätöksiä, muuten ensikausikin on vaarassa mennä perseelleen.
 

Outlander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kyllä tämä viimeaikainen kritiikki soppaa kohtaan on ollut kohtuutonta mielestäni, nyt vain jäitä hattuun ja toivotaan että tämä viimeisin selkäsauna narreille herättää joukkueen taistelemaan, vielä on paljon pisteitä jaossa ja kärjen saavuttaminen on täysin mahdollista. Itse annan Sopalle vielä hieman aikaa osoittaa kykynsä vaikka se joistain hullulta kuulostaakin.
 

Igor#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
erinäisistä alkoholin käyttöön(sopan vika) liittyvistä ongelmista(nybondaksen vika) johtuen jaksan ehkä tänäkin yönä valvoa tovereidemme kanssa josko se Tiedote sieltä kuitenkin tulis...eli ei kun listaa kehiin vaan, nyt se on lähellä
 

EllunKana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä rupeaa tulemaan valmentajanvaihdon kanssa oikeasti kiire jos ensi kaudelle halutaan saada jalkeille kilpailukykyinen joukkue. Eli nyt olisi aika lopettaa se arpominen ja tehdä päätöksiä, muuten ensikausikin on vaarassa mennä perseelleen.

Tämähän se minuakin kovasti huolettaa. Ilman tietoa ensi kauden päävalmentajasta on aika paha lähteä kokoamaan iskukykyistä joukkuetta. Herätys Officella!
 

EllunKana

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tervetuloa, onpa hieno nicki!

Kiitos!

Huomenna pelataan jääkiekon Suomen mestaruussarjassa Kiekko-Espoon ja HIFK:n välinen ottelu, joten The Tiedotetta pitää odotella taas klo 18.25 asti.

Itsekin olen menossa sinne Espoon pelloille matsia katsomaan - toivottavasti ei ihan kärsimysnäytelmäksi mene! Tietysti mielialaa kohottaisi kovasti oikean The Tiedotteen julkaisu selvästi ennen matsia :-)
 

Outlander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei se sopan jatkokaan nyt niin huono juttu ole jos loppukaudesta onnistuu ja mitalleilla ollaan, sitä ei vielä kukaan tiedä mitä sieltä kuoren alta paljastaa kovissa paineissa.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Samalla teemalla liikenteessä kuin nimimerkki "Ellunkana" hieman ylempänä. Itselläkin takana rakkaussuhde HIFK:n kanssa jo lähes 40:n vuoden ajan. Tätä hienoa palstaa on tullut seurattua pitkään, mutta tämän hetkinen tilanne sai lopulta aktivoitumaan ottamaan osaa keskusteluun.

Ensimmäisen HIFK:n pelin näin Nordiksella joskus 70-luvun puolenvälin paikkeilla, sen jälkeen välillä on ollut kausikortti, ja välillä muuten vaan tullut pelejä seurattua. Viime vuosina olen ilokseni saanut myös poikani innostumaan peleistä suuresti, ja hän varmasti muistaa taannoisen mestaruuden ikänsä. Silloin käytiin katsomassa legendaarisessa Jokerit-sarjassa kaikki kotimatsit. Käytiin viime vuonnakin, mutta ei niistä enempää...

Tokihan näihin vuosiin kuuluu vaikeita aikoja runsaastikin, mutta kyllä nykyinen tilanne on poikkeuksellisen tuntuinen. Itse en kaada ongelmia läheskään kokonaan Sopan niskaan, vaikka toki on väärä mies väärässä paikassa tällä hetkellä.

Mutta organisaation puolelle lähetän kyllä kovaa kritiikkiä, nyt on todellakin aika toimia pikaisesti, niin pelaaja- kuin valmentajapuolellakin, sillä kyllähän viime Jokeri-matsi oli totaalinen pohjakosketus. Vastaavaa en halua nähdä enää ikinä!

Parempaa kevättä odotellessa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös