Pohjois-Helsingin osasto kuittaa, tilanne hallinnassa. Malmi ei tänäänkään tarjonnut mitään muuta kuin helvetisti jengiä ja ahtaita käytäviä. Tiedotetta ei kenenkään käsissä näkynyt. Dino-osasto kyllä saartoi minut Prisman käytävillä, kuten vitutusketjusta voi käydä lukemassa.
Itse olen niin nuori, etten ole Keihäs- tai Seiväsmatkoilla käynyt, tarinaa kyllä kuullut moisista seikkailuista. Mun nuoruudessa päästiin Hassen siivellä Kyprokselle.
Minullehan kävi Gran Canarian villillä saarella niin, että päädyin epäilyttävien käänteiden jälkeen paikalliseen poliisivankilaan. Vitutti muutenkin jo rankasti ja yhtäkkiä ovesta ryntää poliiseja sisään. Jotain kummaa hispaniaa ne mongersi eikä mun tankero-englannilla päästy yhteisymmärrykseen. Ilmassa lenteli seuraavia sanoja, "bizarre", "hombre", "VAMOS!!!". Eivätkä olleet yhtään kohteliaitakaan, eivät edes tervehtineet. Kädestä kiinni vaan ja autoon.
Onneksi tämä käynti ei ollut seuramatka vaan sain ihan yksin viettää 40 tuntia Playa del Inglesin sellissä.
No, se siitä, sieltä kuitenkin päästiin ulos lähes vahingoittumattomana. Lähes siksi, että nämä herrasmiehet kokivat käsien heiluttelun uhkana eivätkä kommunikointina, joten väänsivät porukalla Bruno-raukan solmuun.
Terveisiä vaan tuhansien vuonojen ja turskien maahan Norjaan.