Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 182 447
  • 7 196

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Itse taivun jo hieman siihen suuntaan, että kannattaako yövartion jatkaminen, koska nyt selkeästi 18. ja 20.12 mennään ainakin vielä Sopalla. Olisiko tulitauon paikka. Tietysti jatketaan vaikka ensi yönä, jos niin toivotaan, mutta tuskin The Tiedote saapuu seuraavien n. 52 tunnin aikana, niin miksi päivystää muuten kuin passiiivisesti tarkkaillen.

Ei sytytetä yöksi kamiinaa ja jaeta vartiovuoroja, mutta olemme tietysti valmiudessa reagoimaan heti, jos jotain tapahtuu. Tämä on ehdotukseni, mutta ei mikään luovutus, vaan tulitauon paikka, kuten jo kirjoitin. Vähennetään valmius vain n. klo 7-24 väliseen tarkkailuun.
 

hanttap

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urpolan Kiekko, HIFK, MP
Väliraportti hallin ulkopuolelta. Johtoryhmä TJ:n johdolla pakkaamassa joulupaketteja. Jotain tapahtui 15.55, toimiston kaihtimet suljettiin. Mersut käännetty pakosuuntaan hallilta. Savonlinjan busseja piha väärällään.Onko vihollinen jo valloittanut korttelin? Nyt musta takki päälle ja soluttautumaan niiden kolmen töpselifanin perässä halliin. Haiseeko hallissa ja ja mille raadolle,siitä sitten myöhemmin lisää?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
niin itse en usko verotukseen alkuunkaan, vaan siihen, ettei edelliseltä seuralta ole lupaa aloittaa uutta pestiä vielä, koska sieltä juoksee palkka. Pitää neuvotella slobojen kanssa.

Tältä se vaikuttaa ja tämä muuten knockaa Summasen ulos.

Yksi aito HUHU: KHL:ää enemmän seuraavat ovat spekuloineet KHL:n englanninkielisillä fanisaiteilla, että joku venäläisvalmentaja olisi siirtymässä SM-liigaan. Pelicansia epäiltiin osoitteeksi, mutta Arahan sinne menee. Oma ryby-asiantuntemukseni ei riitä spekuloimaan tämän pidemmälle. Ja kuten aikaisemmin tuli todettua; tässä tilanteessa Aran meneminen Pelicansiin on pettymys. Ara on omassa arvoasteikossani mailikaupalla Rockyn yläpuolella. Ei tarvinne perusteluja, katsokaa kaverien trackrecordit.
 

Igor#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sain vihdoin päätettyä lähteäkkö hallille vai ei, vastaus on ei. Ostan matsin mieluummin Urholta kuin menen väkisin hallille. Kausarit jää käyttämättä ja lisää rahaa vaan menee, mutta olkoon tämä mun hiljainen protesti nykymenoa kohtaan. Voitosta osaan nauttia ruudunkin välityksellä, tappio vituttaa paljon vähemmän kotisohvalta käsin katsottuna. Nybondas vois miettiä omaa sloganiaan katsojankin näkökulmasta: Maksatko tästä paskasta xx€, tässä ja nyt? No en maksais! Vaihtaisin oitis kausarini viikonloppupelien irtolippuihin ja Urhon pakettiin jolla näkis muut pelit. Viikonloppusin jaksais vääntäytyä hallille vain sen takia et näkee frendejä ja voi ottaa soppaa, selvinpäin tota räpellystä ei enää paikanpäällä kestä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Itse taivun jo hieman siihen suuntaan, että kannattaako yövartion jatkaminen, koska nyt selkeästi 18. ja 20.12 mennään ainakin vielä Sopalla.

Niin, miten on jengillä voimia? Toisaalta missä on sanottu, että 20.12. mentäisiin Sopan kanssa. Ota tästä nyt sitten selvää. Jos emme saa kipinälistoja aikaiseksi, ehdotan yleisvalvontaa klo 7-24 ja vapaaehtoista yövalvontaa klo 00.00 - 07.00 ? Itse ainakin aion käydä joka yö tsekkaamassa tilanteen. Commander Stigu? Ja hei - mikäli kipinälista syntyy vaivatta, niin jatketaan ilman muuta. Tulitauko kannattaa pitää silloin, kun vastustaja ei missään tapauksessa tule tekemään mitään. Muistaako kukaan, milloin Isä Paul valmensi ekan matsinsa? Bob sai kenkää 16.12 joten kyllähän Father Paul vähintään joulun ja uudenvuoden välipäivinä jo oli ruorissa.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Itse taivun jo hieman siihen suuntaan, että kannattaako yövartion jatkaminen, koska nyt selkeästi 18. ja 20.12 mennään ainakin vielä Sopalla.

Mä olisin valmis ottamaan vastaan jopa joulurauhan julistamisen =) Jos faniryhmän kautta on nyt epävirallisen virallisesti luvattu vuoden vaihteen olevan se käänteen tekevä hetki, niin 1.1. asti jaksaisin odotella. Mutta jos 2.1 mennessä ei tiedotetta tule, niin rähinä vaihde takaisin päälle!

Eikä ainakaan itselle tärkeintä ole saada Sormusta ulos. Ei edes tässä ja nytBondaksen grillaus, vaan se, että joukkue alkaisi pelaamaan joko voittavaa tai brändin näköistä kiekkoa. Toivetilahan olisi molempien kombinaatio, mutta ei nyt tavoitella kuuta taivaalta, kun ollaan korvia myöden...
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Commander Stigu? Ja hei - mikäli kipinälista syntyy vaivatta, niin jatketaan ilman muuta. Tulitauko kannattaa pitää silloin, kun vastustaja ei missään tapauksessa tule tekemään mitään. Muistaako kukaan, milloin Isä Paul valmensi ekan matsinsa? Bob sai kenkää 16.12 joten kyllähän Father Paul vähintään joulun ja uudenvuoden välipäivinä jo oli ruorissa.

No, ok sopii minulle myös tällainen järjestely, että mennään vapaaehtoiseen yövalvontaan, mutta ei mihinkään tulitaukoon.

PS.
HIFK palaa maajoukkuetauolta kaksijakoisissa tunnelmissa - SM-liiga - Urheilu - Helsingin Sanomat
Hesari kommentoi.
 
Viimeksi muokattu:

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Eihän kukaan tietenkään seuraa ole hylkäämässä, mutta kyllä tässä vähän kuitenkin toivoo tappiota. Kuuden joukkoon emme pääse kuitenkaan, niin se on sitten aika sama vähän hävitä välillä.

Nyt joudun poistumaan muihin menoihin, mutta taidan olla yöllä hereillä.
 

Carlos

Jäsen
Pitää jättää ensi yön väijy väliin, sillä olen aikaisin aamulla lähdössä ulkomaille peräti lentokoneella. Minulle tämä on vasta toinen lentomatka, voisiko joku kokeneempi antaa vähän vinkkejä? Olen käynyt hakemassa lentolippuni asianmukaisesti matkatoimistosta ja ohjeena on se, että pitää olla Seutulan kentällä viimeistään 1 tunti ennen lähtöä ilmoittautumassa Aeron tiskillä. Sitten vaan matkalaukku virkailijoille vai pitääkö se viedä itse DC-3 -koneeseen?

Oleppas nyt tarkkana sitten sen lentosataman kanssa, itse en ihan tarkkaan ole kärryillä mihin sun pitäisi edes mennä. Sinne Seutulaan ollaan kyllä bygaamassa kenttää, mutta se ei kai valmistu vielä pariin vuoteen. Lähtikö valvontakomissio jo menemään sieltä Malmilta (kun vielä ehti) kuten oli sovittu? Eittei sun vaan hittosoikoon tartte mennä Hyvinkään lentokentälle, ovat operoineet sieltä jo jokusen vuoden.

Suosittelen myöskin että valitset semmoisen vuoron että pääset lentämään niillä sakemannien Junkerseilla, niissä on 3 moottoria, ovat paljon turvallisempia kuin jenkkien vanhat 2-moottoriset sotakoneet.

Mutta ennenkaikkea siellä lentosataman terminaalirakennuksessa on kuulemma semmoinen paikka kuin "loundge", käy ehdottomasti tsiigaamassa sitä. Siellä voi huhujen mukaan myöskin tavata jääkiekkovaikuttajia. Ainakin tunnettuina alkoholin ystävinä siellä tiettävästi nojailee tiskiin vähintään J. Tutila ja K. Jurri (nimet muutettu), voit kysellä niiltä tarkempia tietoja Hifkin valmennustilanteesta. Kaverit ei tiedä välttämättä paljon siitä, mutta hyvää läppää kyllä heittävät. Tämä Tutila ainakin on kertonut hyviä juttuja jostain yläluokan mummoista.

Lentokoneessa ei muuten sitten toimi faksi, että tiedoksi vaan. Toivottavasti otit tämän huomioon.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näyttää siltä, että Rautakallio tai Summanen on HIFK:n päävalmentaja. Ei tässä muuten vitkuteltaisi näin. Nyt odotellaan, vaan että vuosi vaihtuu ja saadaan mies penkin päähän.

Haiskahtaa kyllä mun nenässä Rautakalliolta. Ikävä kyllä.
 

Snaibeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
niin itse en usko verotukseen alkuunkaan, vaan siihen, ettei edelliseltä seuralta ole lupaa aloittaa uutta pestiä vielä, koska sieltä juoksee palkka. Pitää neuvotella slobojen kanssa.

No niin, jos näin ja rusakko Rautakallio kentän laidalla nähdään, niin ei tarvii sitten ensi kaudelle kausikorttia hommata. Hallilla muuten hiljaista - lupaan, etten taputa tai huuda.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Lentokoneessa ei muuten sitten toimi faksi, että tiedoksi vaan. Toivottavasti otit tämän huomioon.

Ei edes kotimaisen Aeron lennoilla? Melkeinpä toivon, että sekin yhtiö ottaisi katseen tulevaisuuteen ja muuttaisi esimerkiksi nimeään. Posti on malliesimerkki. Sen nimi oli niin harhaanjohtava, että se muutettiin Itellaksi.

Urhotv:n faxilähetyksessä Soup kertoo, että pelit ovat olleet tiukkoja.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Taaskaan UrpoTV:n valmentajahaastattelussa ennen matsia Pennanen eikä Soppa. Siis mitä vittua eiks se suostu koskaan haastatteluihin vai eiks toimittajat vaan huoli Soppaa?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taaskaan UrpoTV:n valmentajahaastattelussa ennen matsia Pennanen eikä Soppa. Siis mitä vittua eiks se suostu koskaan haastatteluihin vai eiks toimittajat vaan huoli Soppaa?

Taitaa olla Pennasen komennossa tuo jengi tällä hetkellä, vaikka Soppa nyt onkin nimellisesti päävalmentaja.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Joo, ei se ollutkaan Soppa, vaan Karisma-Pennanen hupparissaan. Vaikuttaa mun mielestäni asialliselta äijältä. Kyllä tämä Sopan homma on pikkuhiljaa taputeltu.
 

Carlos

Jäsen
Taaskaan UrpoTV:n valmentajahaastattelussa ennen matsia Pennanen eikä Soppa. Siis mitä vittua eiks se suostu koskaan haastatteluihin vai eiks toimittajat vaan huoli Soppaa?

Oletko varma että Soppa on todellinen henkilö? Muistelkaa vaan jokunen vuosi taaksepäin, meillä oli ensin apuvalmentaja, sitten vissiin päävalmentaja, ja sitten varmaan joku hemmetin whatevervalmentaja joka totteli nimeä Mykkä. Jossain vaiheessa tuli ilmi että hän olikin vahanukke. Mitä jos Soppa onkin jonkun vatsastapuhujan nukke?
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Mielenkiintoista nähdä miten yleisöä on paikalla. Itse en myöskään vaivaudu paikalle ennenku peli muuttuu. Tuollaista Tampereen muniinpuhaltelua en mene katsomaan, tiirailen matsin sitten Urholta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Onko Pasi Sormuselle käynyt kairautiot...?
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Luulen, että dinot vain yrittävät saada meidät jättämään kipinän väliin tänä yönä. Alkaa jo niitäkin pelottamaan.

Jep, siitä tulikin mieleeni, että olen nyt ollut eksyksissä kiljupäissäni jossain päin Stadia. Jotain flashbackejä tulee Nordikselta kun olin kusella Sopan auton tuulilasiin, sen jälkeen todella pahoja muistikatkoksia... Käpylä.. Leuaton areena... nukkumista ja painajaisia liskoista, dinoista ja siitä, että olin hukkua herneSoppaan. En tiedä olenko joutunut muilutuksen kohteeksi vai mitä mun kiljuun oli laitettu, mutta onneksi oli siveysvyö paikoillaan turvalukolla, eli ainakin peräosasto on kunnossa.

Nyt skarppina laahustan Nordikselle täällä lumipaska seoksessa. Kummallisen paljon porukkaa tulossa samaan suuntaan, onko kaikki tulossa väijymään? Näin ainakin päättelin. Ajattelin siis jo varata hyvissä ajoin väijymestarin paikan johonkin väliin 00:30-01:30 jos niitä vielä löytyy.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Pitää jättää ensi yön väijy väliin, sillä olen aikaisin aamulla lähdössä ulkomaille peräti lentokoneella. Minulle tämä on vasta toinen lentomatka, voisiko joku kokeneempi antaa vähän vinkkejä? Olen käynyt hakemassa lentolippuni asianmukaisesti matkatoimistosta ja ohjeena on se, että pitää olla Seutulan kentällä viimeistään 1 tunti ennen lähtöä ilmoittautumassa Aeron tiskillä. Sitten vaan matkalaukku virkailijoille vai pitääkö se viedä itse DC-3 -koneeseen?

Olen pyytänyt tupakkapaikan, sen verran jännittää tämä lentäminen, mutta onhan kotimainen Aero Oy kuitenkin maineikas ja luotettava lentokoneyhtiö. Ystäväni kertoi, että minulle tarjoillaan ateria ja haluamani määrä alkoholia lennon aikana. Se kuulostaa mukavalta. Jossain vaiheessa minulla on tilaisuus tehdä verovapaita ostoksia. Voinko aloittaa niiden tekemisen jo Seutulassa? Vai teenkö niitä koneessa? Vai kenties kohdekaupunkini eli Tukholman lentoasemalla? Tämä vähän askarruttaa. No, sinikantinen Suomen passi on valmiina ja aamulla herätys klo 5.00. Lentoni lähtee Seutulasta klo 7.05, onko kenelläkään tietoa pitääkö kelloa kääntää johonkin suuntaan Tukholmaan mentäessä? Ja jos, niin onko se tehtävä juuri siinä vaiheessa ilmatilaa, kun tulemme Ruotsin puolelle vai riittäkö, että käännän kellon viisarit vasta Arlandassa? Vai uskaltaako ne siirtää jopa ennen lentoonlähtöä?

Arlanda? Olen lukenut Tukholman uudesta lentokentästä joka korvaa vanhan Bromman kentän. Ilmeisesti on juuri valmistunut.
 

Carey Wilson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka täl hetkel seuran toiminta vituttaa, olen hallilla. Ei ihan huikee fiilis ollu tulla mut haluan kyl aina kannustaa jengiä paikan päällä. Lienee tämäkin oikea tapa kannustaa. En tuomitse niitä jotka jäivät himaan faksin ääreen.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Eka erää tuli muiden paikkakuntien ohella seurattua ja jumalauta, muutama hyökkäys ja syötöt omille, mutta myös taklauksia oli ainakin kolme. Pienin askelin menemme eteenpäin ja pitää vaan pelata paremmin nyt ja tässä. Tuomarit tosin säikähtivät kun tunnelma alkoi parantua ja rupesivat laittaa ukkoa boxiin, ettei nyt ihan lätkältä rupea vaikuttamaan.
 

Inttikaveri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK (Joukkue ja nimimerkki)
Onko esim. Inttikaveri tekemässä kipinälistaa? Jos on niin tunge minut johonkin väliin, aivan milloin vain. Pitää sitten vain herätä.

Voinhan mä sen täksikin yöksi tehdä, heti kun pääsen tuon ATK-laitteeni ääreen. Tähän mennessä ilmeisesti sä, Johannes, Ck ja mä ollaan varattu vuorot. Kaikki kynnelle kykenevät vaan ihmeessä taas mukaan!
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Tuomaritkin osallistuvat fanien tuskaan, kuulemma etsivät tiedotetta videolta Nordiksella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös