Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 177 496
  • 7 196

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
The Tiedotteen tuloon on enää maksimissaan 15 tuntia, koska silloin putoaa kiekko jäähän Suomen jääkiekkopyhätössä. Nyt eletään jänniä aikoja!
 

Stigu

Jäsen
The Tiedotteen tuloon on enää maksimissaan 15 tuntia, koska silloin putoaa kiekko jäähän Suomen jääkiekkopyhätössä. Nyt eletään jänniä aikoja!
Meinaat että the Tiedotteessa lukisi: IFK tiedottaa. Jääkiekko-ottelu on alkanut.

Voi muuten olla hyvinkin mahdollista.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Lieutenant JHag ilmoittautuu Ruususen unilta palvelukseen. Mitä vittua Susan Ruusunen tekee unissani? No, onneksi ei näkynyt Matti Vanhasta. Josta tulikin mieleeni, että HIFK on jääkiekon Matti Vanhanen. Vähän iso, vähän kömpelö, vähän eksyksissä. Peura pitkissä valoissa.
 

Stigu

Jäsen
Eikös JHagin pitänyt olla seuraavana? Onko tässä taas käynyt niin, että hän on lähtenyt Lottien perään piparia vonkaamaan?. Samalla tavoin kävi vuoden 2006 rähinöissä. Meinattiin koko komppania joutua kuseen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Täällä olen, lotta kainalossa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ei mitään raportoitavaa Espoosta päin. Kiitoksia tiedoista noiden "pimeiden" alueiden suhteen, kyllä meillä on hyvä aluepuolustus. Olo on aika jouluinen, sillä seuraavaksi tänne ilmestyy Joosef. Veljet ja siskot, luin Pelicans-osiosta, että Hannu Aravirta on palaamassa sinne valmentajaksi. Elämme aikoja, jolloin tällainen uutinen on pettymys. Mihin tämä maailma on menossa?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Vai saisinko katsella edes hieman?

Ei se mulle niin nökönuukaa ole. Meillä on käynnissä tämän lotan kanssa kaunein ja tasa-arvoisin kanssakäymisen muoto. Mies maksaa naiselle rakkaudesta. En käsitä mitä ne feministit tuotakin mouruavat.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ajattelin hieman siivota omaa pesää ennen vartiovuoron alkua.

Sinänsä kiehtova tieto, mutta voisimmeko jättää kodinsisäiset asiat tämän väijyn ulkopuolelle?
 

Joosef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tässä ollaan. Tulin vähän etuajassa, en oikein saanut nukuttua. Täytyy myöntää että vähän jännittää minä kun en ole tässä sodassa aiemmin väijyssä ollut.
Onko mitään tiedoitettavaa? Ainakaan hälytyksiä ei ole käsitykseni mukaan annettu.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ota sie Joosefin poika ihan rauhassa vaan. Kato meit on täällä monta kaverii jotka voi siulle vinkkii antaa. Pidät vaan itses tasaisesti liikkeessä ja mielen rauhallisena, niin hyvin menee.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Luovutan vartion Joosefille tutuin saatesanoin: ei raportoitavaa. Nyt takaisin telttaan vielä muutamaksi tunniksi nukkumaan. Ei sittenkään tapahtunut minun vuorollani tuo tiedotteen tulo. Tavallaan olen helpottunutkin. Ei tarvinnut antaa yleihälytystä.
 

Joosef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Kiipesin suoraan stadikan torniin. Täältä näkyy tosi hyvin. Taskussa mulla on kymmenkunta valorakettia joilla voin valaista etelän ja pohjois puolen pimeitä katvealueita. Jotain liikettä tuolla kisahallin suunnalla näkyy, yritän ottaa selvää.
 

Joosef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Liikehdintä tarkistettu. Vakuuttavan oloinen mies ulkoiluttamassa suloisia mutta laiskanoloisia koiria. Perässä vedettävillä oli hassut nimet Kife ja Moppe. Herttaista.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Paikalla ollaan. Pari klapia kamiinaan.
 

Tapuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK HELSINKI, Ville Peltonen
Kiipesin suoraan stadikan torniin. Täältä näkyy tosi hyvin. Taskussa mulla on kymmenkunta valorakettia joilla voin valaista etelän ja pohjois puolen pimeitä katvealueita. Jotain liikettä tuolla kisahallin suunnalla näkyy, yritän ottaa selvää.

Anteeksi etukäteen, jos astuin, jonkun kipinävuorolle mutta Myllypuron vesitornin vierestä ei raportoitavaa. Ovet torniin ovat lukossa, jospa tiedote olisi siellä....
 

Joosef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei sittenkään mitään tiedotettavaa miehellä ja koirilla, tekivät korttelin kierroksen ja kiipesivät takaisin asuntoonsa. Heh, oliskohan hauvoilla masut löysänä sillä reitillä oli löysää caccaa.
 
Viimeksi muokattu:

Joosef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jaahas, ei räjähtänyt minunkaan kipinässäni. Veli Teude otti asianmukaisesti vastuun joten minä vetäydyn taas taakse ja suuntaan unille.
 
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Rauhallisesti meni minun kipinä, ei tietoakaan The Tiedotteesta. Herättelen torpeedon kipinöimään. Pitäkää lippu korkealla ja silmät auki, kömmin takaisin makuupussiin.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Kipinä otettu vastaan.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
torpeedo odottaa edelleen ensimmäistä syöttöä omaan lapaan hyökkäyssuuntaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös