Näin muuten tänään uudelleen saman valkoisen jäniksen. Se selvästi vainoo mua, enkä mä sitä.
Anna koordinaatit, hoidan asian. Mua huvittaa nyt ampua Sergeillä. Tykki tykkää, kun sitä käytetään. Espoon sektorilla hajanaisia liikkujoita. Kaikki vaarattomia. Jari Porttila nähty virittelemässä kameraa ja mikrofonia Nordiksen kulmilla. Hän on treenannut siinä omaa erikoisraporttiaan varten: "Taustallani näkyvä Helsingin jäähalli on maanlaajuisen valvontakampajan tarkkailussa 24/7. Siellä neuvotellaan HIFK:n valmentajatilanteesta. Kuka valitaan? Kun tieto tulee, yritän saada sen fanien väijyryhmältä ja aion olla ensimmäinen raportinantaja mediassa. Vapise Kari Mänty!" Porttila on harmiton idiootti, antakaa hänen hengailla maisemissa. Jos kaveri rupeaa kyselemään liikaa, otetaan Omertan laki käytäntöön. Mitäs tuli. Espoo kuittaa, over.
Löysin föönin Kalliossa asuvan naisen lattialta!
Puolarinportti, Puolarmaari, Espoo. Se väijyy mua aina, kun tuun autolla. Voisin väittää sen nauravan mulle.
Luovutan kipinän, tsemppiä Samart! Tein lisää puita joutessani Mäntymäen männyistä. Onpahan yksi este Gardenin tieltä pois, jos saadaan urheilupuoli vaikka vielä kuntoon joku päivä. Vuoroni ei nähnyt tiedotteen saapumista maailmaan, mutta tunnen että lähellä se oli.
Satutko tarvimaan Sergei 61 asettajaa? Olenhan armeijalle niin tärkeä mies, että meidän saapumiserän jälkeen meikäläinen korvattiin koneella (Sergei 95).Anna koordinaatit, hoidan asian. Mua huvittaa nyt ampua Sergeillä. Tykki tykkää, kun sitä käytetään.
Ja aina muistavat kysellä, onko jo kaikki hankkineet taskupedon puhelimeensa. Mikä helvetti se on? Pedo joka käy toisten taskuilla? Aika mautonta minusta Officelta erikseen mainostaa jotain lapsiin sekaantuvia taskuvarkaita."älypuhelin", mikä helvetti se on?
Paikalla. Ottaa pattiin tää faxin kanniskelu paikasta toiseen. Mulla on älypuhelin. Se eroaa tavallisesta siten että tässä on painikkeet sen pyöritettävän levyn sijaan. Tätä kutsutaan älypuhelimeks koska tällä voi kahdella painalluksella soittaa edelliseen numeroon uudestaan, todella kätevää.