Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 181 983
  • 7 196

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Esko Seppänen ei ole twiitannut 34 minuuttiin. Olisiko faksi pärähtänyt UL:n toimitukseen ja Esko siellä naputtelisi uutista?
 

H.J.Simpson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Barça, Tahko, Flyers
N. 3.45 Haagassa kuulin matalan miesäänen toteavan ohimennen ' Ei tästä ilman Soppaa selvitä', joten jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä..

Faxin kanssa oli hiukan ongelmia, joten jos viesti tulee ratkaisevasti myöhässä, pahoittelen jo valmiiksi...
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Viisi minuuttia vuoroa jäljellä. Kyllä nämä nopeasti menevät. Ei tiedotetta, ei tiedotettavaa. Lentokoneesta ei ilmeisesti tullut faksia.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Red Alert; punainen hälyytys.

Löysin föönin Kalliossa asuvan naisen lattialta! Kutsutaanko lisävoimia? Auttakaa nyt saatana!
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Pari purkkapakettia toimii alkuun. Sen jälkeen ovi nopeasti kiinni. Pysyy tyytyväisenä ainakin huomiseen. Muista, että sitä ei huimaa!
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Antaa tulla Tiedotetta vaan, valmiina ollaan! Vastaanotan kipinän seuraavaksi viisitoistaminuuttiseksi.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jostain syystä faksia ei kuulu, mutta jotenkin tuntuu että kohta se tulee. Ihan kohta. Ann' ny muutam ilonen uutinen! Ann' ny yks uus valmennus! Silhä mä pärjäänkki seuraavat pual vuaat!
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Onko Turun lentokentällä sattunut jotain, kun lentoja tulee sieltä kohti Helsinkiä, vaikka laskeutumispaikka pitäisi olla Turku.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Näin muuten tänään uudelleen saman valkoisen jäniksen. Se selvästi vainoo mua, enkä mä sitä.

Anna koordinaatit, hoidan asian. Mua huvittaa nyt ampua Sergeillä. Tykki tykkää, kun sitä käytetään. Espoon sektorilla hajanaisia liikkujoita. Kaikki vaarattomia. Jari Porttila nähty virittelemässä kameraa ja mikrofonia Nordiksen kulmilla. Hän on treenannut siinä omaa erikoisraporttiaan varten: "Taustallani näkyvä Helsingin jäähalli on maanlaajuisen valvontakampajan tarkkailussa 24/7. Siellä neuvotellaan HIFK:n valmentajatilanteesta. Kuka valitaan? Kun tieto tulee, yritän saada sen fanien väijyryhmältä ja aion olla ensimmäinen raportinantaja mediassa. Vapise Kari Mänty!" Porttila on harmiton idiootti, antakaa hänen hengailla maisemissa. Jos kaveri rupeaa kyselemään liikaa, otetaan Omertan laki käytäntöön. Mitäs tuli. Espoo kuittaa, over.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
The Tiedote antaa vielä odottaa itseään, mutta hei! Mua ei huimaa! Onko Samart kuulolla? Rasvaan vielä faksin ja sitten vaihto. Ja muista sitten ettet vaan nosta nuppias! Dinoilla on kuulemma sihti kohdillaan, vaikkei heillä toimikaan näkö, kuulo, eikä varsinkaan muisti.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valmiina ollaan, olen varannut väijyn ajaksi kaksi lisäkkua Toshiba, malli flaptop-tietokoneeseeni sekä Siemens Freeman-kannettavaan matkapuhelimeeni. Faksi rasvattu tottakai. Olen myös virittänyt hydrofonit eilen Espoon ranikkoalueelle, sukellusveneellä ei meitä yllätetä.
PRKL, onko kaikki puut poltettu?
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Anna koordinaatit, hoidan asian. Mua huvittaa nyt ampua Sergeillä. Tykki tykkää, kun sitä käytetään. Espoon sektorilla hajanaisia liikkujoita. Kaikki vaarattomia. Jari Porttila nähty virittelemässä kameraa ja mikrofonia Nordiksen kulmilla. Hän on treenannut siinä omaa erikoisraporttiaan varten: "Taustallani näkyvä Helsingin jäähalli on maanlaajuisen valvontakampajan tarkkailussa 24/7. Siellä neuvotellaan HIFK:n valmentajatilanteesta. Kuka valitaan? Kun tieto tulee, yritän saada sen fanien väijyryhmältä ja aion olla ensimmäinen raportinantaja mediassa. Vapise Kari Mänty!" Porttila on harmiton idiootti, antakaa hänen hengailla maisemissa. Jos kaveri rupeaa kyselemään liikaa, otetaan Omertan laki käytäntöön. Mitäs tuli. Espoo kuittaa, over.

Puolarinportti, Puolarmaari, Espoo. Se väijyy mua aina, kun tuun autolla. Voisin väittää sen nauravan mulle.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
On tämä Tiedotteen väijyminen rankkaa hommaa. Nukahdin pariksikymmeneksi minuutiksi sohvalle kun emäntä istahti päälle, mutta nyt ei tule uni millään. Onkohan tuo emäntä Dinojen soluttautuja?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Löysin föönin Kalliossa asuvan naisen lattialta!

Jos kyseessä on The Sir, tarkista hänen pulssinsa. Jos sydän lyö, ei ongelmaa. Jos kyseessä on hiustenkuivain ja paikka on Kallio, veikkaan että alan nainen kuivailee sillä tuheroaan rankan työputken lomassa. Periaatteessa vaaraton, mutta aina kannattaa tarkistaa föönitilanne.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luovutan kipinän, tsemppiä Samart! Tein lisää puita joutessani Mäntymäen männyistä. Onpahan yksi este Gardenin tieltä pois, jos saadaan urheilupuoli vaikka vielä kuntoon joku päivä. Vuoroni ei nähnyt tiedotteen saapumista maailmaan, mutta tunnen että lähellä se oli.

Mitä helvettiä se Sporde menee tuonne miinakentän suuntaan. Yritin näyttää jätkälle että pois, vaara, mutta äijä paineli eteenpäin päättäväinen virne naamalla kuola suupielistä valuen. Eihän Jenkki-pakettien perusteella osaa luovia kuin The Sir.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Puolarinportti, Puolarmaari, Espoo. Se väijyy mua aina, kun tuun autolla. Voisin väittää sen nauravan mulle.

Hoidettu! Collateral damages; useampikin kissa ja koira. Ei väijynyt pelkästään sinua, vaan koko aluetta. Täysi saatanan psyko koko jänis, joka on nyt siis veristä mössöä valkoisella hangella. Kaunis näky. Kuin amputoitu jalka kasteisella ruoholla.
 

Jopi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lauantain iltalomalla käytiin poikien kanssa vähän kiljua maistelemassa, mutta nyt on tilannd päällä! Heräsin yöllä siihen, että liskot ovat hyökänneet makuupussiini! Nämä matelijat lienevät jotain Dinojen kätyreitä. Nyt pitää olla erityisen valppaana, tällaiset tiedusteluretket enteilevät jotain suurempaa offensiivia.

Käyn rakentamassa varamiinoitteen. Telamiinat toimivat hyvin jos vaikka Walsh yrittää paluuta.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luovutan kipinän, tsemppiä Samart! Tein lisää puita joutessani Mäntymäen männyistä. Onpahan yksi este Gardenin tieltä pois, jos saadaan urheilupuoli vaikka vielä kuntoon joku päivä. Vuoroni ei nähnyt tiedotteen saapumista maailmaan, mutta tunnen että lähellä se oli.

Kiitos BRC, kyllä tässä pärjätään. JHag, täräytä muutaman kerran tännepäin, niin saadaan mäntysilpusta lisää kaminanruokaa. Eiköhän Sergein kaliberi riitä Espoostakin läjäytettynä?
Toi toimiston propaganda on kyllä mautonta...."älypuhelin", mikä helvetti se on?
 
Viimeksi muokattu:

toimittaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paikalla. Ottaa pattiin tää faxin kanniskelu paikasta toiseen. Mulla on älypuhelin. Se eroaa tavallisesta siten että tässä on painikkeet sen pyöritettävän levyn sijaan. Tätä kutsutaan älypuhelimeks koska tällä voi kahdella painalluksella soittaa edelliseen numeroon uudestaan, todella kätevää.
 

Notorious

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers, Wild, Kerho, Finns
Anna koordinaatit, hoidan asian. Mua huvittaa nyt ampua Sergeillä. Tykki tykkää, kun sitä käytetään.
Satutko tarvimaan Sergei 61 asettajaa? Olenhan armeijalle niin tärkeä mies, että meidän saapumiserän jälkeen meikäläinen korvattiin koneella (Sergei 95).
 

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"älypuhelin", mikä helvetti se on?
Ja aina muistavat kysellä, onko jo kaikki hankkineet taskupedon puhelimeensa. Mikä helvetti se on? Pedo joka käy toisten taskuilla? Aika mautonta minusta Officelta erikseen mainostaa jotain lapsiin sekaantuvia taskuvarkaita.

Vähitellen yö kääntyy kohti aamua ja jälleen näytämme jäävän vaille Tiedotetta. Toisiko uusi viikko vastauksia? Täällä ainakin on kova luotto maanantaihin!
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Paikalla. Ottaa pattiin tää faxin kanniskelu paikasta toiseen. Mulla on älypuhelin. Se eroaa tavallisesta siten että tässä on painikkeet sen pyöritettävän levyn sijaan. Tätä kutsutaan älypuhelimeks koska tällä voi kahdella painalluksella soittaa edelliseen numeroon uudestaan, todella kätevää.

Hienoa, puita pitäisi olla BigRedCatin toimesta taas varastossa, kylmä ei pitäisi tulla. Tiedotteesta ei merkkiäkään.
Ai toi on se älypuhelin....?
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös