Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 181 949
  • 7 196

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hei

Olin ja olen pahoillani tiedosta, että aiotte keräyksen perustajalta kysymättä muuttaa TiedoteLive@Jatkoaika.com:in nimeä. Keräyksen perustaja teki arvokkaan työn perustaessaan keräyksen, joka on saanut teille enemmän lahjoituksia kuin kukaan muu tänä vuonna - ainakin tähän mennessä. Pyydän, että harkitsette nimenmuutosta vielä uudelleen, sillä keräys ei viittaa kehenkään henkilöön, vaan nimenomaan Tiedotteeseen, jolla erinäisistä syistä on suorastaan legendaarinen maine jääkiekkopiireissä. Tiedote on jääkiekkokansan oma joulu - sitä odotetaan aina yhtä hartaasti eikä koskaan tiedä, mitä sieltä lopulta paljastuu. Onko se pelaaja, valmentaja, sponssi, uusi halli...

Älkää viekö meiltä meidän jouluamme, vaan antakaa meidän pitää keräys tuon nimisenä. Siitä on apua teillekin, sillä tuo nimi vetoaa kiekkokansaan ihan eri tavalla kuin Jatkoajan keskustelijat.

Ystävällisin terveisin,
TQoFE


Saa lainata ja lähettää palautteena. Minä tein niin jo.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Tää alkaa olemaan mulle jo aivan liian paksua paskaa:(! Voi, kumpa isäni ei olisi vienyt mua Skidinä just HIFK:n matsiin( no ei kyllä siihen hevosjoukkueeseenkaan haluaisi mitenkään liittyä). Muutenkin alkaa tehdä mieli lopettaa koko lätkän seuraaminen. Olen sitä yrittänytkin, muttei se vaan tunnu onnistuvan. Ainoa ratkaisu on luultasti se, että kaikki "hylkäävät HIFK hockeyn niin pitkäksi aikaa, että menisi konkkaan ja nää rotat jättäis uppoavan laivan. Uusi ja uljas HIFK voisi sitten nousta tuhkasta, kuin mikäkin Fenix.
 

jarne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC #52
Jaahas, väärin lahjoitettu. Olen mahdollisesti nähnyt nyt kaiken. Paitsi tiedotteen.

Kyllä me se Tiedote vielä saadaan, tosin sisältö ei ole toivotunlainen. IFK luultavasti tiedottaa ettei se aio neuvotella terroristien kanssa ja ettei fanit päätä seuran asioista, lisäksi meitä kehoitetaan siirtymään Hjalliksen joukkoihin epäfaneja kun ollaan...
 

Bismarck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laitoin juuri viestiä keräyksen ylläpidolle ja kysyin tarkempia perusteluita. En keksinyt tähän hätään nasevampaa, mutta pyysin nimeksi HIFK-fanit tukijoukkoineen(at)jatkoaika.com, mikäli Pelastusarmeija ei näkökantaansa muuta. Halusin HIFK-fanit tuohon potin nimeen, koska täältä se lähti liikkeelle. Jatkoaika saa nimessä myös osansa. Toivottavasti sana HIFK-fanit eivät tuo negatiivisia sävyjä mieleen. Tosin tärkeintä on hyvän tekeminen ja sitä on tehty fantastisesti ja siinä mielessä on joku nimi yksi lysti. Lisäksi tämä on jo tuottanut tulosta fanien lähestymisessä seurajohtoa kohtaan sillä niin Valtanen kuin Nybondaskin on joutunut jollain tavalla reagoimaan. Kirsikkana kakun päällä olemme kaikki olleet mukana 'luomassa' uutta legendaarista Sir Pentin heittoa eli "Hei, mua ei huimaa.". Jatkakaamme samaan malliin.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Kyllä nimen vaihtoon kannattaisi mutisematta suostua, meinaan tätä mediasodan yksittäistä taistelua ei millään tavoin voida voittaa, jos siihen osallistutaan. Nimellä ei ole niin väliä ja voihan tämänkin kääntää positiiviseksi ja aloittaa vaikka uusi keräys nimellä "hyvä joulumieli hifk:n kannattajille".
 

scholl

Jäsen
Joko halutaan tukea tuota Pelastusarmeijan tarkoitusta tai sitten ei. Siinä luulisi olevan paskankaan väliä vaikka potin nimi olisi "Goatse".

Täällä palstallahan kaikki ovat pilke silmäkulmassa liikkeellä, mutta ei Pelastusarmeija tai mediasta juttuja aiheesta lukenut ihminen sitä tiedä. He tietävät vain sen, että HIFK-fanit haluavat valmentajalleen potkut ja ovat tätä kautta saaneet asialle julkisuutta. Vaikka tämä ei tietenkään tarkoituksena lahjoittajilla ole ollut, miettikää nyt hieman miten asia näyttäytyy sinne toiselle puolelle.

toi on ihan bullshittiä. Väitätkö, että nimeltä mainitsemattomat Thomas Nyholm ja pari muuta toimittajaa, jotka ovat valheellisesti uutisoineet aiheesta, aiheuttavat nyt sen, että koko homma vesitetään ja meidän rahat menevät johonkin ihan muuhun juttuun kuin on tarkoitettu? Se raha meni Tiedotteen odottamiseen ja sillä sipuli, eikä Jatkoajan keskustelijoille. Nythän se on vain 1/14 osaa IFK:ta toi Jatkoajan keskustelijat. Saatanan runkut. Haluan kaikki takaisin, mitä olen ikinä lahjoittanut Pelastusarmeijalle, mutta nyt laitan ensin 19,99e laskun sinne. Miksi he haluavat vihamiehiksemme, kun olemme heille kuitenkin reilusti rahaa lahjoittaneet? Vittu mitä touhua. Tarja Halonen -meininki ei ole minnekään lähtenyt täältä. Muistatteko muuten vielä senkin, että Halonen-ketjunkin otsikko muutettiin vastaavalla tavalla? Mä en ainakaan lahjoita ikinä enää mitään sinne ja alan kampanjoida sen eteen, ettei kukaan muukaan lahjoita.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Heipä hei kaikki kipinävuorolaiset ja jänskättäjät,

Saimme Pelastusarmeijalta yhteydenoton liittyen järjestämäänne keräykseen. Heidän mielestänsä keräyksen nimi nykyisellään synnyttää liiallisia negatiivisia viittauksia yksittäiseen henkilöön. Kun ottaa huomioon Pelastusarmeijan edustamat arvot, tämä näkökanta lienee täysin ymmärrettävissä.

Näin ollen potin nimi tullaan muuttamaan muotoon "Jatkoajan keskustelijat". Muuten keräys jatkuu aivan normaalisti. Mahdolliset kysymykset & kommentit kehotamme ohjaamaan suoraan Pelastusarmeijalle.

- Jatkoajan ylläpito

Johan on perseilyä. Itse en pottiin osallistunut "jatkoajan keskustelijana", vaan tukeakseni alkuperäistä ideaa, eli tunkemalla rahat hyväntekeväisyyteen mielummin kuin HIFKlle. Laitoin palautetta myös pelastusarmeijalle.
 
F

Flonaldo

Laitoin juuri viestiä keräyksen ylläpidolle ja kysyin tarkempia perusteluita. En keksinyt tähän hätään nasevampaa, mutta pyysin nimeksi HIFK-fanit tukijoukkoineen(at)jatkoaika.com, mikäli Pelastusarmeija ei näkökantaansa muuta. Halusin HIFK-fanit tuohon potin nimeen, koska täältä se lähti liikkeelle. Jatkoaika saa nimessä myös osansa. Toivottavasti sana HIFK-fanit eivät tuo negatiivisia sävyjä mieleen. Tosin tärkeintä on hyvän tekeminen ja sitä on tehty fantastisesti ja siinä mielessä on joku nimi yksi lysti.
Hienoa. Ja uskoisi tuon nimen kelpaavan Pelastusarmeijalle myös.
 

2Six

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Kuinka nyt helvetti voi Tiedote.live olla nimeltään yksityishenkilöä loukkaava. Jumalauta mitä paskaa! Ja kysymättä siis nimi muutettu; onhan tää kaikki ihan P-Koreaa perkele. Rahatkin sitten varmasti palautetaan pyytämättä?
 

Antib

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, old time hockey, Florida Panthers
onhan sillä merkitystä. En lahjoita ikinä pennin hyrrää enää pelastusarmeijalle, jos Tiedotettakaan ei saa enää odottaa. Haistakaa paska Pelastusarmeija. Mä lähetän sinne 19,99e laskun.
Ok, pistetään muistiin merkitys, että scholl ei enää lahjoita.

Lähinnä tarkoitin sitä, että "vahinko" on jo tapahtunut Pelastusarmeijan suhteen, kun yksittäinen potti/kampanja saanut näin isot mittasuhteet, ei sitä voi enää kontrolloida. Jos nimeä nyt muutetaan, niin aiheuttaa korkeintaan sen, että lahjoituksia tulee vähemmän. Tai sitten enemmän, media toimii jännästi.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16

Hei. Hyvä vastine, jonka allekirjoitan. Millähän oikeudella muuten Pelastusarmeija yksipuolisesti muuttaa tuon nimen, kun listalla on esim. Tarja Halosen vastustajat ? Onko Räsänen jo hälyytetty pohtimaan asiaa?
 

strava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mikä ylläpito? Haluan 19,99e takaisin, jos nimi muuttuu!
Niin minäkin, mut ei me saada. Kai luit keräyksen ehdot, ennenkuin lahjoitit, tai viiimeistään nyt, kun ovat muuttamassa keräyksen nimeä.
Lähetin palautetta ja kerroin lopettavani päivittäiset lahjoitukseni siihen hetkeen, kun nimi muuttuu. Jatkoajan keskustelijat tms. eivät vastaa sitä ryhmää mitä me edustamme.
Koitin asiallisesti myös kertoa, ettei iltapäivälehdistön lööpit vastaa välttämättä keskusteluketjun sisältöä.
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olen Dino me like soppa kelpaa kuitenkin nimeksi, eikä halvenna ketään? Just joo...no pitäähän tuo kuitenkin paikkansa.
 

scholl

Jäsen
Kyllä nimen vaihtoon kannattaisi mutisematta suostua, meinaan tätä mediasodan yksittäistä taistelua ei millään tavoin voida voittaa, jos siihen osallistutaan. Nimellä ei ole niin väliä ja voihan tämänkin kääntää positiiviseksi ja aloittaa vaikka uusi keräys nimellä "hyvä joulumieli hifk:n kannattajille".

Sehän voidaan voittaa juuri nimenomaan niin, että kirjoitetaan toimittajille tästä asiasta. MOT:lle voi esittää epäilyksiä siitä, että Pelastusarmeijan toiminnassa on epäselvyyksiä. Urheilutoimittajille voi laittaa täkyä siitä, että selvittäisivät uhkaileeko, lahjooko seura jne. Pelastusarmeijaa. Tulee mieleen keskustan vaalirahakohu ja muut sotkut. Tässähän ammutaan jo nyt niin kovilla, jotta meidät hiljennettäisiin, että kyllähän tässä pitää nyt oikeasti alkaa kirjoittamaan A4:ia ja lähettää niitä mediataloihin. Itse ainakin haluan, että koko likapyykki pestään nyt. Nybari myhäili perjantaina ja nyt sunnuntaina on uusi juoni.
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Kuinka nyt helvetti voi Tiedote.live olla nimeltään yksityishenkilöä loukkaava. Jumalauta mitä paskaa! Ja kysymättä siis nimi muutettu; onhan tää kaikki ihan P-Koreaa perkele. Rahatkin sitten varmasti palautetaan pyytämättä?

Mulle kelpaa oikein hyvin se 100€, jonka tähän mennessä olen tuonne laittanut. Jos ei fyffe kelpaa, niin ei sitten. Kyllä minä sille rahalle käyttöä keksin, tuen mieluummin vaikka naapurin levykauppaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
IMHO - nyt taiteillaan veteen heitetyn hiivan kanssa.

Toinen punnus on täysin harmiton ja mielettömän hyvän huumorintajun siivittämä nettikeräys, joka on ylittänyt valtakunnan ykkömedioiden uutiskynnyksen niin että heilahtaa. Toinen punnus on taas kuvitteellinen (toisaalta ymmärrettävä) henkilöön kohdistuva veetuilu ja sen (tässä tapauksessa täysin kuvitteellinen) kyseenalaistaminen.

Mutta kun ei kyse ole siitä. KUKAAN TÄSSÄ KETJUSSA KIRJOITTAVA EI USKOAKSENI HALUA HENKILÖLLE SORMUNEN MITÄÄN PAHAA TAI ALIARVIOI TAHI HALVEKSI HÄNTÄ IHMISENÄ MILLÄÄN TAVOIN.

Siinä mielessä Pelastusarmeija ei nyt oikein osannut arvioida asiaa oikein. HIFK-fanit haluavat vain takaisin sen joukkueen, jonka sielussa he elävät mukana. Sen, joka taistelee, taklaa, noutaa, karvaa kuin hullu kahdella ja jättää viimeiset hikipisaransa jäälle. Sen old-time-HIFK:n. Ei HIFK voi ikinä olla tämä ringetteä neppaileva jengi, joka tällä kaudella jäällä on esiintynyt. Ei ikinä. Korjatkaa toki palstaveljet, jos olen väärässä, mutta tämä on se syy, miksi fanit haluavat muutosta. aivan kuin ketjusta on tullut jo sataan kertaan ilmi, myöskään muiden liigassa pelaavien jengien fanit haluavat takaisin sen HIFK:n, jolle sattuu ja tapahtuu. Sen ylimielisen, helposti vihattavan ja ah niin rakastettavan sekä parhaimmillaan huippu-urheilullisen häikäisevää lätkää pelaavan joukkueen.

__

Taisteluun osallistuneet ovat ansainneet kannuksensa. Eli odottelen kunniamerkkejä kesäkuun 2013 alussa Marskin syntymäpäivillä, pienin mitä nyt voi ajatella on Valkoinen Ruusu Bismarckille. Samoin vuoden päästä linnan juhliin olisi syytä kutsua useampikin valvonut taistelun uuvuttama veteraani.

Ugh.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Jep, jos pelkkä nimi häiritsee, niin kuinka pelastusarmeija hyväksyy keräysnimen: "Olen Dino Me Like Soppa.". Siinä nimessä mainitaan "Dinot" ja "Soppa", toisin kuin TiedoteLive-at-jatkoaika.com-nimessä.
 

scholl

Jäsen
Mulle kelpaa oikein hyvin se 100€, jonka tähän mennessä olen tuonne laittanut. Jos ei fyffe kelpaa, niin ei sitten. Kyllä minä sille rahalle käyttöä keksin, tuen mieluummin vaikka naapurin levykauppaa.

lähetäänkö porukalla hakemaan rahat takaisin jostain joulupadan edustajalta. Ainakin Stockan edustalla on sellainen.
 

Mies-Olavi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Raukkamainen hyökkäys yksikköämme kohtaan, propagandasotaa jos mikään!

Palaute (asiallinen toki) lähetetty PA:lle.
 
Viimeksi muokattu:

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Jep, jos pelkkä nimi häiritsee, niin kuinka pelastuarmeija hyväksyy keräysnimen: "Olen Dino Me Like Soppa."

Eiköhän sieltä teidän Officelta ole oltu yhteyksissä Pelastusarmeijaan. Nybärin ja Dinojen vastaisku! Fanit kyykkyyn. Aika mielenkiintoista mediapeliä käydään juri nyt. Kuvitteleekohan HIFKin Office voittavansa tämän mediasodan?

Taitaa olla lose lose tilanne...
 

Bad Bob #42

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Chicago Blackhawks
Kyllä nimen vaihtoon kannattaisi mutisematta suostua, meinaan tätä mediasodan yksittäistä taistelua ei millään tavoin voida voittaa, jos siihen osallistutaan. Nimellä ei ole niin väliä ja voihan tämänkin kääntää positiiviseksi ja aloittaa vaikka uusi keräys nimellä "hyvä joulumieli hifk:n kannattajille".

jotenkin meni maku tuosta pelastusarmeijan touhusta eikä tee mieli perustaa sinne yhtään mitään, saati antaa rahaa!
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä taas näkee miten hätäisillä päätöksillä ilman että asioista otetaan selvää voidaan saada suurta haittaa imagolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös