Mainos

Soppa Sormusen lähtölaskenta

• 2 193 574
  • 7 195

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Jokos Kempes on valmistautumassa omaan vuoroonsa?

Edit: ilmoittautuikin juuri.

Loppuraportti: Hiljaista edelleen, yritän saada mahdolliselle ensi yön kipinälle atk laitteen toimintaan niin voin laajentaa hieman vahtimissektoriani.

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Joko sinä tai minä ollaan väärässä teltassa. Täällä on kamina mansikkana ja makkarat paistuu.

Ootko sä Nordiksen vai parkkiksen puolella? Mä käväsin tossa parkkiksella, siinä oli teltta mutta sekin oli tyhjä. Jos oot pääsisäänkäynnin puolella, paista mulle soijamakkara ni tuon kaljaa.

Tässä kävi muuten toudella jännä tilanne. Joku venäjäksi murtava mies kertoi, että teemme tärkeätä työtä, ja että "сoппа мaястпп" tai jotain. En tiedä tarkottiko, että konna on merkitty, vai että soppa maistuu. Se tuoksui katajanmarjabrenkulta ja katsoi kieroon.

Viimeksi muokattu:

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
MTV3 uutisoi: "Korkeasaaren vaippapaviaaneille tulee lähtö." Ei kait tämä tarkoita Dinoja?

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Pitää muuten sanoa, että kohtuu tasaiseen tahtiin kasvaa Joulupata-keräys yö-aikaankin, tällä hetkellä 6 044€ kasassa.

Ei mulla muuta, jatkakaa miehet!

Jusu75

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Panthers
Pistin jo viime yönä propagandaa yhden viestin verran niin pakkohan sitä on Bratislavan huumassa jatkaa kun ollaan flowssa. Tampereelta, lähes naapurista, löytyy tuollainen firma joka tekee kyllä hyvät keitot mutta kokonaisuus ei sielläkään ole toiminut koska kenkää tuli vanhoista tiloista... (jos tämä linkki on jo käytetty niin olen pahoillani, tänään hieman erilaiset fiilarit kun teillä niin ei ole kaikkea ehtinyt lukemaan)

http://gastropapu.blogspot.fi/2012/08/soppaa-soittajille-konservatorio.html

(linkki vie osatotuuteen että soppa ei ole kaikilla soittajillekaan toiminut)

Keep on going ja kamina kuumana!!! ARVOSTAN

p.s. mitä useampi kokki sitä huonompi Soppa.

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kipinävuoro 3.00 - 3.15 takana. Ei enempää raportoitavaa, siirrän vuoron Stroh80:lle.
Potissa 6044 €, siirrän oman osuuteni aamulla.

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Hurja on tulos, kun vielä miettii missä ajassa tuo on kerätty. Valmistaudun täällä pikkuhiljaa omaan vuorooni, kai makkaraa vielä riittää?

Kyllä, on jotenkin hieno fiilis miten näin spontaanisti on kannattajat ja muutkin "hängäraundit" lähteneet messiin.

kirvoittaa spontaanin naurun.

Oli pakko avata tämä salattu teksti. Onko siis tuleva valmentajamme Harri Ahola vai tämän kyseisen ottelun tuomaritarkkailija (vai jopa tällä vieressä istuvalla puttepossulla). Sen on pakko olla Harri Ahola. Linkki youtubeen. 9.10.2009 Hokki - K-Vantaa: lehdistötilaisuus - YouTube

Olis brändin näköistä avautumista. "Me pyöritetään monen sadantuhannen juttua ja te tuutte mulle naureskelemaan!"

TumE#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, suomalaiset NHL:ssä.
Ootko sä Nordiksen vai parkkiksen puolella? Mä käväsin tossa parkkiksella, siinä oli teltta mutta sekin oli tyhjä. Jos oot pääsisäänkäynnin puolella, paista mulle soijamakkara ni tuon kaljaa.

Sori, ei ole tarjolla kuin ilmeisesti schollin tuomia bratwursteja. Kaljaa voit kyllä tuoda, nyt kun kipinäkin on ohi. Eihän sitä vartiossa humalassa olla.... Vai miten se meni.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No niin paviaanit, kipinävuoroon saavuttiin ajallaan ja hiljaista on niin Tiedotteen kuin ihan fyysisenkin liikenteen suhteen. Oon just hallilla, varovainen nykäisy pääovista jätti odotetun kylmäksi eli lukossa ovat ja sisällä aivan aution näköistä.

Kierrän tuonne Sonera stadionin puoleisille alaoville, sehän voi olla että Sopan poistuminen ja uuden koutsin sisääntulo tapahtuu siellä syrjempänä näistä etupihan parrasvaloista. Lumisadekin tauonnut niin mikäs tässä päivystäessä.

Edit: tossa meni just pari taksia letkassa Nordenskiöldinkatua, jotenkin herätti toiveet että nyt saattaa oikeasti olla jotain tekeillä ja toi delegaatio lienee syytä kollata tarkemmin. Tästä kun tarpoo aidan yli vanhan saharan puolelle, pitäisi pystyä näkemään nousiko sieltä jotain meitä kiinnostavia tekijöitä ulos.

Viimeksi muokattu:

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Universumi antoi vinkin. Frendimme Matti Salo soi radioaalloilla, ja kertoi jänniä. Taustalla soi jokseenkin tuttu melodia joka vei fiilikset mestaruuskaudelle, mutta jotain oli erilailla. Lautettiinkin siitä, miten pojat ovat tehneet koko hommasta soppaa. En tarkkaan kaikesta saanut selvää, mutta Matti lauloi esim. näin:

"Uppoo silmiin viti valkosta sinisellä" = siniviivalla iskee pelko?
"täällä, tuolla, siellä, väistä!" = ei taklata, vaan suorastaan väistetään?
"en pidä vahvana teitä"
"Pässil pokkaa, läskillä soppaa" = tiedä sitte kenellä tässä on sitä pokkaa?
"ja ässii täällä mut niin niin poppaa" = jaa-a, päivystämässä selkeesti myös Patoja, ja kamiina on aika kuumana?
"Hyvii toteutuksii huonoi ideoita" = meil on taitoa muttei sapluunaa?
"Turhaan enää kierellä pohjaan palanutta soppaa liedellä" = self-explanatory?
"mist mä tuun soppaa ja propagandaa jakaa sinne
Vielki aijon ottaa kantaa jotain antaa takas sinne
mis pakkasen kovuus mitataan kylmenneist densoist" = mä en kyl oikeesti aina ymmärrä mitä universumi selittää, mutta musta tuntuu, että nyt laulettiin meistä, kaminan äärelle kylmenneist densoist.

No voihan markkinat soita vartijat
ala marssia mä pysyn skarppina.

Mansikka kuumana, aatsi poppaa. Tulkaa, tääl on vegesoppaa.

EDIT: (biisi johon viittaan, on siis Asa - Pojat Teki Soppaa)

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu noi taksit toi jotain densoja Urheilukadulle, haistakoon paskat. Vuoro lähenee loppuaan, sopivasti pläägat täynnä snögeä mutta vielä tosta hallin etuovien kautta kierrän ja lähden hiljalleen himaan täältä. Pientä säpinää oli ja toiveet nousi jo, mutta ei tuonut mun vahtivuoro Tiedotetta.

Ei muuta kun Hauki hoida homma himaan, sama koskee sitä seuraavia eli JHagia ja Stigua. Öitä ja ilmoitelkaa jos alkaa tapahtua!

Sleep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aamu alkanut mukavasti kiinassa. Katsoin että Alpo Suhonen viittelöi aamuaurinkoa vasten finnairin piljetit kädessä, mutta se paljaistuikin paikalliseksi juopoksi joka taksia viittoi.

Pidetään komppania sitä (toivon)kipinää yllä!

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
Olen kuunnellut Tommi Läntistä nyt neljä tuntia putkeen uudesta Walkmanistani. Parkkipaikalla on rauhaisaa, ainoastaan muutama orava juoksenteli sen poikki. Tosin kyseessä saattoi olla Mika Toivola, joten antennit on ylhäällä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Ryhdyn valmistautumaan omaan vuorooni.

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
The Jäähallia kiikaroidessani huomasin Juhani Tammisen pesivän edelleen tuulikaapeissa. Iltapäivällä saadun tiedustelun mukaan Tami on jo päiväsajaksi kyennyt poistumaan kaapeista, mutta joutuu vielä yönsä nukkumaan kotoisissa olosuhteissa. Kuuntelulaitteeni ei ole siepannut mitään merkittävää, ainoastaan muutaman väkevän prinsiipin; "95% suolaus on 50% soppa," vain yhden mainitakseni.

Myös koditon joulupukki on harhaillut jo muutamaan otteeseen liikennevaloissa. Nopean henkilöanalyysin perusteella kyseessä on Rocky Rautakallio. Ilmeisesti hänkin etsii yösijaa tuulikaapeista. Toivottavasti konfliktia ei synny, sillä Tamit ovat tunnetusti aggressiivisia reviirinsä puolustajia.

Kello 4:00, ei mitään uutta parkkikselta. Otan yhteyden JHagin Mobiraan, tässä on nyt 1 minuutin ja 47 sekunnin sauma.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
JHag kuittaa, vahva fiilis että se tapahtuu minun väijyvuorollani. Tarkkailen tilannetta kärpäsenä katosta. Olen siis Nordiksen katolla pukeutuneena kärpäseksi.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jumalauta, säikähdin! Kiiltäväkaljuinen mies hölkkäsi hallin ympäristössä, näytti siltä että Risto Dufva valmistautuu astelemaan officen ovista sisään! Se oli kuitenkin vain Jarmo Kekäläinen, joka joko vakoili vihollisleiriä tai sitten kaipasi vanhalle duunipaikalleen. Konahdin kerran ja hän lähti menemään kun vielä ehti.

Kylmähän täällä on, rupean kytkemään Mobiraani Stigun ATK-laitteistolle....

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olisiko kenelläkään Mobira Talkmanin käyttöohjetta? Pieniä ongelmia...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy