puhutaanko nyt ns. spandex-asuista, joihin pukeutuneita pantomiimiasuisia heppuja näkyy kaupungilla kesäisin lantteja kärkkymässä? Hitto jos meidän valmentaja on pantomiimitaiteilija.
Lähden pian kohti Myyrmäen Urheilupuistoa tutkailemaan ympäristöä. Suojavarustus on kokovartalokondomin tasoa, sillä noilla tienoilla on erityisesti varottava jarkkoruudun menemistä ihon alle. Ajattelin, veljet, kyllä päästää pikkuveljensä Tuomon iholle jos sattuu olemaan hollilla... Komentokeskuksesta kuitti tälle?
Vantaalla mopoauto ojassa jumissa. Soppa menettänyt hallinnan vaativissa oloissa?
Vantaalla mopoauto ojassa jumissa. Soppa menettänyt hallinnan vaativissa oloissa?
Ajattelin, veljet, kyllä päästää pikkuveljensä Tuomon iholle jos sattuu olemaan hollilla... Komentokeskuksesta kuitti tälle?
Joo joo, tostahan on se uusi slogan. "TAG-HEUER-kello ja IFK- molemmat viivästyttävät juuri sopivasti". Veikkaan, että The Tiedote on jo jossain vaiheessa ollut toimiston faxikoneen nielussa, mutta Tomppa on IFK:n pelityylille uskollisena ottanut paperin koneesta, antanut sen takanaan olevalle Frankille, joka puolestaan on syöttänyt sen toimiston pöydän takana olevalle Kifelle, joka on puolestaan heittänyt sen oman pään ristikulmassa seisovalle Sopalle. Joka on rypistänyt Tiedotteen ja heittänyt sen roskakoriin.Onko ajanotto pettänyt kuitenkin, kun Tiedotetta ei kuulu?
Juurihan saimme kuulla, että kellot on hankittu Sveitsistä:
Uutiset › IFK ja TAG Heuer yhteistyöhön - HIFK
Onnekseni kuuntelin Viktor Klimenkon parhaita korvalapuilla joten vältin kiusauksen.
saapas painuu lentokentän liejuun pehmeään
rautakanki raskas hien otsaan saa
haravellen jostain kaukaa laskeutuvan nään
kovaa lapioida on tää kotimaa raikas ilma
prommilletkin saa jo haihtumaan
krapulasta pelkkä muisto jälkeen jää
työtahti ripeä saa kunnon nousemaan
pamput innolla kun työhön yllyttää
terveiset nyt sieltä rattijuopon tieltä
seuraavalle rautakanki rakot hiertää
urakka kun hiellä mutta riemu miellä ohi on
ja viimeinkin muut sinne töihin jää ( töihin jää )
nokallakin käyty on se paikka tunnetaan kalterit
ja monta miestä hämärää sinne kyllä ikävöi
en sitten ollenkaan enkä sure vaikken heitä enään nää
turistina lentokenttää käytän enään vaan
vartijoille voin mä vaikka irvistää sinne päin
en mä tee enään tarpeitanikaan
noh sen verran voin mä sentään pidättää
Mä hiivin hiljaa kuin kusi sukassa
näitä elämän ahtojäitä
on joka ainoolla pallo hukassa
vastaan hiihtää vain paukapäitä
kapakassa kansa vain ulkoilee ja nakit silmillä touhua mulkoilee
Tää on upsalan hommaa ja lenttistä
ei mikään ole enää entistä
sataa happoa niskaan ja ohjusta ei täällä kestä ellei pohjusta
sillä kusessa ollaan
koko saakelin sakki
kusessa ollaan
tässä tyhjenee takki
sillä kusessa ollaan
koko saakelin sakki
kusessa, kusessa ollaan
Kun neljää miljoonaa tosi nahjusta vielä oikea nahjus johtaa
ja siellä otetaan vastaan lahjusta
missä päättäjä toiset kohtaa
tyhmyydellä täällä vain tärkeillään ja jollain konseptus hommalla järkeillään
Kun oli hohtoa sentään urkissa
oli hommatkin hallinnassa
nyt hyppii sopuli laumat nurkissa
koko touhulle ilkkumassa
langat oli hänellä näpeissään nyt kansa katselee touhua häpeissään
Kusessa ollaan, ollaan!
Tuomo on isänmaallisen kansanrintamamme miehiä ja erittäin hyvä valinta. Näyttää siltä, että tulossa on pitkä ilta ja yö. Minä ainakin olen valmis uusimaan väijyvuoroni klo 04 - 04.15. Toki miehistökin voi vaihtua tarvittaessa, me ensimmäisen yön veteraanit olemme jo hieman väsyneitä.
Nyt ammutaan kovilla! Otin painostuskeinoksi käyttöön rahan viskaamisen muualle siitä suunnitellusta summasta, joka menisi Helsingin IFK:n kassaan irtolippuina tai pleijarikausikorttiin (hah). Perustin joulupatakeräykseen yhteisöpotin nimeltä TiedoteLive(at)jatkoaika.com ja aloitin lahjoittamalla yhden halvahkon irtolipun verran (20€) vähäosaisille, jotta he saisivat jouluna soppansa. Jos tunnet halua lahjoittaa Sopan muualle, niin käy viskomassa kolikoita ATK-laitteesi avulla internettiin. Mene sivulle joulupata.fi ja valitse yhteisöpotti TiedoteLive(at)jatkoaika.com. Joulupatasysteemihän perustettiin aikana jenkeissä, jotta nälkiintyneet merimiehet olisivat saaneet soppansa. Nyt siis soppaa kaikille!
Joulupata.fi on pelastusarmeija legitiimi joulukeräys ja tämän postin tarkoitus ei ole painostaa ketään lahjoittamaan, vaan nipsaisemaan vaikka protestiksi snadisti lippurahoistaan hyvään tarkoitukseen. Onhan nyt jouluaika ja kaikkee.
Hoidan tietysti taas 00.00-00.15 eli yöpäivystyksen käynnistämisen, jos ei tule The tiedotetta ennen puolta yötä.
Aivan loistava aloite!! Kiitos siitä ja ykköspaikka saavutetaan vähän ajan päästä.
Alle 4h keräyksen aloittamisesta ja 2000€ rikki! Ja kohta jo ykkösenä.
Alle 4h keräyksen aloittamisesta ja 2000€ rikki! Ja kohta jo ykkösenä.