Tölikän-vesku
Jäsen
jostain luin että, kaikki urhon pelit tallentuvat automaattisesti verkkokirjastoon. Nyhän voi viime kaudenkin pelejä katsella sieltä. Voisiko joku koti-tv:n omistaja katsoa että löytyykö matsit sieltä jo? Itse olen töissä..
jostain luin että, kaikki urhon pelit tallentuvat automaattisesti verkkokirjastoon. Nyhän voi viime kaudenkin pelejä katsella sieltä. Voisiko joku koti-tv:n omistaja katsoa että löytyykö matsit sieltä jo? Itse olen töissä..
Näkyykö siellä verkkokirjastossa vielä tämän päivän matseja?
Tilasin näet tuossa parisen viikkoa sitten tämän paketin ja virittelin digiboksin omaan reitittimeen kiinni vain todetakseni ettei tämä koko Koti TV asennu sillä vaan jumittaa 34 % asennusvaiheessa. Eikun soittoa Soneralle ja neuvoivat kytkemään tuon heidän lähettämänsä modeemi/reititin härpäkkeen oman laitteeni tilalle.
Kai se tähän ketjuun kuuluu..
Tilasin 13.9. Sonera Koti TV:n, MTV3 kanavapaketin ja Urho TV Totalin. Kysymys koskee kuitenkin Spotify Premiumia. Tuleeko se tosiaan ilmaiseksi Koti TV:n mukana? Tilauksen yhteydessä ei Spotifysta sanottu yhtään mitään. Entä Soneran "leffavuokraamo"?
Tuliko tuohon jonkinlaista ratkaisua? Minulla tulee koti tv käyttöön tämän kuun lopussa, mutta nuo laitteet minulla on jo, ja tuo sama ongelma tulee myös. Aluksi luulin sen johtuvan siitä, että palvelu ei ole alkanut.Kappas, tismalleen sama ongelma alkoi tänään täälläkin. Vielä eilen illalla homma skulasi oikein hyvin, mutta tänään kotiuduttani ruudulla seisoi (ja seisoo edelleen) Palvelua käynnistetään ja mittari jumittuu 34% kohdalle. Käytössä on oma reititinlaite, joka kyllä on toiminut moitteettomasti Koti-TV:nkin kanssa ennen tätä vuoden 2010 kesästä lähtien.
Tuliko tuohon jonkinlaista ratkaisua? Minulla tulee koti tv käyttöön tämän kuun lopussa, mutta nuo laitteet minulla on jo, ja tuo sama ongelma tulee myös. Aluksi luulin sen johtuvan siitä, että palvelu ei ole alkanut.
Kyllä juurikin näin. Joskus aikaisemmin kokeilin huvikseni antaa käyttäjätunnuksen ja salasanan ja kokeilla, kuinka pitkälle pääsen ennen sopimuksen alkua. Salasanan sain annettua, mutta eihän se siitä tietenkään edennyt. Nykyään kun käynnistän boksin, tulee aina tuo latauspalkki joka pysähtyy 34% kohdalle.Siis sullako on jo ne laitteet, mutta Koti-TV-sopimus alkaa vasta kuun lopussa ja ongelmasi on samanlainen?
Kyllä juurikin näin. Joskus aikaisemmin kokeilin huvikseni antaa käyttäjätunnuksen ja salasanan ja kokeilla, kuinka pitkälle pääsen ennen sopimuksen alkua. Salasanan sain annettua, mutta eihän se siitä tietenkään edennyt. Nykyään kun käynnistän boksin, tulee aina tuo latauspalkki joka pysähtyy 34% kohdalle.
- - -
Niin ja boksin resetointi on tehty ja kaikki muutkin tumpeloille sopivat kotikonstit kokeiltu. Ei ole auttanut mikään, ei resetointi eikä sekään, että vedin piuhan suoraan seinästä boksiin varmistaakseni, että vika ei ole ainakaan reitittimessä. Sama 34% televisioruudulla silti seisoi.
Nyt olisi hyvät neuvot kalliit. Asentelen tässä juuri noita laitteita makuuhuoneen televisiolle ja kaikki sujuu siihen asti hyvin, kunnes digiboksi on asentanut itsensä. Ruutuun tulee viisi vihreää valoa kuten pitääkin, mutta tämän jälkeen ruutu menee täysin valkoiseksi. Mikä avuksi?
Oli sama vika itsellä toissapäivänä. Buuttasin laitteet ja kokeilin uudestaan, ja vielä kerran, niin sit jatkoi tosta eteenpäin. Kuumottavasti jäi vielä lataus tohon 34% kohdalle vähäksi aikaa, mutta jatkoi kuitenkin matkaansa pian kohti 100%
Minulla on tuo 34% ongelma, mutta en saa laitetta buutattua, ainakaan noiden J.Petken linkittämien ohjeiden mukaisesti. Pitäisikö siihen siis tulla joku valikko, kun ottaa virrat pois ja laittaa ne takaisin ja samalla hakkaa kaukosäätimen info-nappia? Minulla ei ainakaan tule.Oli sama vika itsellä toissapäivänä. Buuttasin laitteet ja kokeilin uudestaan, ja vielä kerran, niin sit jatkoi tosta eteenpäin. Kuumottavasti jäi vielä lataus tohon 34% kohdalle vähäksi aikaa, mutta jatkoi kuitenkin matkaansa pian kohti 100%
Minulla on tuo 34% ongelma, mutta en saa laitetta buutattua, ainakaan noiden J.Petken linkittämien ohjeiden mukaisesti. Pitäisikö siihen siis tulla joku valikko, kun ottaa virrat pois ja laittaa ne takaisin ja samalla hakkaa kaukosäätimen info-nappia? Minulla ei ainakaan tule.