Tilasin tuossa pari viikkoa sitten keskiviikkona(16.3) Soneran kotitv paketin, siinä samassa laajakaistanopeus nousi 100M/10M. Tarvikkeet tuli saman viikon pe. Nopeus nousi seuraavan viikon keskiviikkona(23.3) kun Soneralta joku oli ajastanut sen tilauksen niin, että nopeus nousee 100M/10M ja kotitv:n pitäisi pelittää.
Vieläkään ei kotitv pelitä. Sanovat että tilaus jumissa siellä.. Nyt kun on lakko niin taas menee pidemmälle tuo..
Pitää ainakin vähintään vaatia, että tarjouksessa mainittu 29 toimitusmasku joka näkyy seuraavalla laskulla, hyvitetään pois.
Myös minulle luvattiin Lokakuussa, että alkaa toimimaan 1-2 viikon sisällä. Laitteet tuli muistaakseni kolmen arkipäivän kuluttua tilauksesta. Sitten alkoikin show, netti ei toiminut ja siinä menikin sitten 2-3 viikkoa ilman nettiä. Lopulta netti saatiin tulille ja vieläpä oikealla nopeudella. KotiTV ei toiminut vieläkään. KotiTV alkoi toimimaan 6½ viikkoa tilauksen tekemisen jälkeen ja siitä kaksi viikkoa eteenpäin alkoivat maksukanavat vasta näkymään. Mitään selitystä tuolle ei oikein löytynyt, ilmeisesti ainakin täällä Jyväskylässä Sonera on ulkoistanut nuo kytkentä yms. palvelut joten olisiko siellä ollut vika, ainakin tekstiviesti-ilmoitus tuli joltain nevöhööd sähköfirmalta.
Itse otin tuon kyseisen systeemin vain ja ainoastaan Urho Totalin takia ja eniten vituttikin kun ei pelejä nähnyt. Hyvitykseksi sain neljäksi kuukaudeksi maksukanavat ilmaiseksi (eli tuo tarjousaika + 4kk). Tosin tuotakin piti itse vaatia ja ehkä siinä tuli vitutuksessa myös uhkailtua sopimuksen purulla, tuskin tuo korvaukseen mitenkään vaikutti. Kyllä sieltä kannattaa yrittää jotain kinuta korvaukseksi.
Mitään avaus-/toimitusmaksuja minulle ei tullut, liekkö tarjous sitten muuttunut. Tuon jälkeen kaikki on toiminut ihan ok, mitä nyt laskussa on välillä ollut ihan ihme hintoja mutta viimeiset pari kuukautta sekin on ollut oikein.
Tosin mitä olen kuullut, niin Elisan vastaava setti taitaa olla vielä paskempi vaihtoehto ja aspa ei ainakaan toimi yhtään.
edit. tuohon nimimerkki komposiittimailan kysymykseen kuulisin itsekin mielelläni vastauksen. Itse en usko, että tuo toimii mutta olisi hienoa kerrankin olla väärässä...