Mustaine kirjoitti:
Edelleenkin maailman paras laji, sekä sohvalta katsottuna että itse veran ääreltä pelattuna.
Itse olen sitä mieltä, että nimenomaan hyvä laji seurata sohvalta, mutta älytön peli kokeilla itse. Aivan liian vaikea. Pitää olla hillitön miljoonien lyöntien kokemus, jotta pussitusten lisäksi päällevedot onnistuvat. Tyhmää pelata jotain missä ei ole hyvä.
No anyway, nyt on alkanut ärsyttämään EuroSportin selostajan puheet eristä. Se oli paljon mukavampaa silloin, kun sanoi vielä freimi. Nyt se erä-sana on ärsyttänyt valtavasti koko turnauksen ajan.
Vaikka joku väitti, että scholl puhuu mitä sattuu niin toistan vielä sen, että mielestäni kisat olivat pettymys. Tottakai jännitystä on mukana, mutta nuo ovat huippuammattilaisia. Ei silloin mielestäni noin suurta määrää räikeitä virheitä suht helpoissa pussitustilanteissa pitäisi tulla. Samoin tason vaihtelu otteluiden sisällä oli liian suurta. Siinä mielessä en pitänyt turnauksesta.
Aiemmin olin sitä mieltä, että tuomareiden kuuluukin olla sellaisia Rip Kirbyn hovimestarin kaltaisia 70-vuotiaita palvelijoita, mutta asiaan tarkemmin perehdyttyäni olen alkanut jonkin verran seuraamaan matseja, joita tuomitsee Michaela Tabb. Hän tuntuu jotenkin diggaavan huomiosta ja on aika lähellä pöytää kameran näkyvissä pelin ollessa käynnissäkin. Aika erikoista tosiaan, että nelikymppinen nainen seittemänkymppisten ukkojen seurassa.
Enää tavallaan vituttaa ja kummeksuttaa pelaajat, jotka pelaavat mustissa paidoissa.