sniper2001:n uusi nimimerkki?

  • 3 618
  • 50

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Kerropas, onetimer, nyt meikäläisellekin kun kiinnostuin, että mitenkä tosiaan tuon takaraudan bongasit 1923 rekisteröityneen käyttäjän joukosta ilman että ko. nimimerkki oli kirjoittanut viestin viestiä? Ihan sattumalta?

*hiillost hiillost*
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ei ees köyhä luuseri tämä Lappeenrannan lahja keskustelumaailmalle :D (mä olen Hyvinkään lahja, en tarkoittanut siis itteäni vaikka muuten sopisinkin kuvioon)

Rapster -kaima on naulan kannassa, melkoisen epäuskottava "sattuma". Vielä yksi käyttäjänimi lisää, niin on viisi jo kasassa!
 

Torstai

Jäsen
Herttaisen Yhdentekevää...

...Onko joku Snaipperi kirjoittautunut uudella nimellä vai ei.

Tärkeää on se, että sana on vapaa. Jokaisen mielipide on tärkeä ja varmasti julkaistaan, jos se on asiallisesti esitetty. Luin Sneipr2001 kommentit hifkitepsi -ketjusta ja totean omana mielipiteenäni, ettei hän aina jaksa siivota kieltään. Tosin hän omaa erikoisen sarkastisen tyylin, joka on helposti tunnistettavissa...

Sanan vapauden puolesta on ennenkin taisteltu, tämä olkoon tiedoksi ja varoitukseksi Jatkoaika.com:in politrukeille... :p


- Torstai on toivoa täynnä -
 

onetimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti rapster
Kerropas, onetimer, nyt meikäläisellekin kun kiinnostuin, että mitenkä tosiaan tuon takaraudan bongasit 1923 rekisteröityneen käyttäjän joukosta ilman että ko. nimimerkki oli kirjoittanut viestin viestiä? Ihan sattumalta?

*hiillost hiillost*
Ei elämänikevät...:D
Keskustelupalstan etusivulta kohdasta tervetuloa uusimmalle rekisteröityneelle...
 
F

Flonaldo

onetimerin oikeudet on poistettu, koska kyseessä on sama henkilö, jonka kirjoitusoikeudet on poistettu jo lopullisesti kahteen kertaan. Myös kaverin uusin yritys "takarauta" on poistettu.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Viestin lähetti onetimer

Ei elämänikevät...:D
Keskustelupalstan etusivulta kohdasta tervetuloa uusimmalle rekisteröityneelle...

Pakko jatkaa, kun aloitin :rolleyes:

Elikkä nopeastipa tunnut oppineen tuon pikku taidon, kun olet vasta neljä päivää ollut rekisteröityneenä - eli 9.12. lähtien. Ja aivan sattumoisin tuli mieleeni tuosta noin, että muuan snaipperi taisi kirjoittaa viimoisen viestinsä päivää aiemmin, 8.12.

Ihmeellinen on elämä.

EDITtiä: IP-salapoliisit vissiin iskivät :D Sieltä tuli ns. "nopea kuitti"... Taisin kerrankin elämässäni aavistella oikeaan suuntaan jostain asiasta.
 
Viimeksi muokattu:

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Poliisivaltio jyrää...

Tältä palstalta saa pienen käsityksen asiasta nimeltä: Kommunismimaiden sananvapaus.
 
F

Flonaldo

Viestin lähetti pest
Poliisivaltio jyrää...

Tältä palstalta saa pienen käsityksen asiasta nimeltä: Kommunismimaiden sananvapaus.

Internetin keskustelupalstoilla usein puhutaan sananvapaudesta. Joillakin vaan tuntuu kyseisestä vapaudesta olevan hieman kummallinen käsitys. Sananvapauden nimissä ihmisillä pitäisi muka olla oikeus kirjoittaa aivan mitä tahansa, missä tahansa, miten tahansa.

Ko. herra on kuitenkin kerännyt lukemattoman määrän pelikieltoja noilla kahdella edellisellä tunnuksellaan sekä siis kahdet lopulliset kiellot. Tälläkin palstalla on säännöt, joita jokainen kirjoittaja on sitoutunut noudattamaan. Jos niitä toistuvasti rikkoo mistään välittämättä, niin sitten kärsikööt seuraukset.

Jos minä aloittaisin kampanjan, jossa kirjoittaisin jokaiseen ketjuun "pest on eläimiinsekaantuja", niin kannattaisitko minun sananvapauttani ja huutelisit kommunismista, jos joku minun toimintaani puuttuisi?
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Laittakaas ne IP:t meillekin näkyviin! :D
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti pest
Tältä palstalta saa pienen käsityksen asiasta nimeltä: Kommunismimaiden sananvapaus.
Ketään ei olla missään vaiheessa kielletty kertomasta mitä tahansa mielipidettään, mistä tahansa asiasta, eikä kenenkään sananvapautta ole rajoitettu. Kaikelle on vain paikkansa ja se mille tämä paikka on, on ylläpidon asia.

Kukaan ei ole koskaan marissut kirjastossakaan sananvapautensa rajoittamisesta, kun ei lukusalissa saa vetää keuhkojen täydeltä: Mä oon rekkamies... Menee pihalle ja laulaa siellä, jos siltä tuntuu.
 

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Hiili
Laittakaas ne IP:t meillekin näkyviin! :D
Kannatetaan. Kunnon DDR meininkiä vaan missä kaikki tarkkailevat toisiaan. :rolleyes:
 

pest

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Flonaldo

Jos minä aloittaisin kampanjan, jossa kirjoittaisin jokaiseen ketjuun "pest on eläimiinsekaantuja", niin kannattaisitko minun sananvapauttani ja huutelisit kommunismista, jos joku minun toimintaani puuttuisi?

Eipä tuo haittaisi, en osaa ottaa henkilökohtaisesti mitään mikä sanotaan nimimerkkien takanta. Onhan täällä se 'ignore' nappula jolla saa käsittääkseni omasta mielestä hölmöjen kavereiden jutut suodatettua pois.
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti mikaw
Kannatetaan. Kunnon DDR meininkiä vaan missä kaikki tarkkailevat toisiaan. :rolleyes:
Ilman muuta! Moderaattorit voisivat vielä jakaa jotakin palkintoja, kuten Jatkoaika.com pinssejä, monella tilillä kirjoittavia ja muita epärehellisiä käräyttäville.

Käräytä kaverisi, voita pinssi!

Edit: hups, lauseen sanoma olikin kääntynyt juuri päinvastaiseksi.
 
Viimeksi muokattu:

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
En tiedä muuten, mutta ainakin "saipaviltsu"-nimimerkillä kirjoittanut kaveri käytti niin epäasiallista tekstiä, että moderaattoreille ei jäänyt vaihtoehtoja. Mikäli sama kaveri koittaa uudella nimimerkillä, niin luonnollisesti pääsy evätään.

Itse ihmettelin miksi sniper2001 sai näinkin kauan palstalle raapustella.
 

theref

Jäsen
Joo

Mielenkiintoinen on tämäkin väittely. Minnekään ei ole pakko kirjoittaa jos joku asia ei miellytä. Jokainen valitkoon paikkansa ja noudattakoon paikan sääntöjä. Sellaista se elämä on, joskus natsaa, joskus ei.
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Sananvapaus on tosiaankin hieno asia, siksi sitä kannattaa vaalia. Näiden moderaattoreiden ansiosta meillä on palsta, jossa jokainen voi keskustella lähes mistä tahansa maan ja taivaan välillä.

Mistään ei vaan tule mitään, ei edes keskustelusta, jos ei ole pelisääntöjä. Täällä on erittäin joustavat ja hyvät säännöt. Jokainen, joka haluaa sanansa kuuluviin ja omaa riittävän sivistystason osatakseen edes jotenkin julkituoda mielipiteensä, voi ottaa kantaa asioihin. Ne, jotka eivät näitä liberaaleja sääntöjä kykene tai halua noudattaa, joutavat pois.

Muksu, prkl, mistä arvasit henkilöllisyyteni?
 

Torstai

Jäsen
Flonaldolla on kahdet kasvot

Et tosissasi voi ottaa osaa tähän sanan vapaus keskusteluun niin puhtaana pulmuna
kuin annat ymmärtää, vai miten oli taannoin ketjussa HPK-Ässät?

Flonaldo: Timo Willman on ämmä!

Ja sen jälkeen sinulla on kanttia raapustaa tämä tekopyhä saivarrus:

Flonaldo:"Jos minä aloittaisin kampanjan, jossa kirjoittaisin
jokaiseen ketjuun "pest on eläimiinsekaantuja",
niin kannattaisitko minun sananvapauttani ja huutelisit
kommunismista, jos joku minun toimintaani puuttuisi?"


Flonaldo, saat itse selittää tämän, minä yritän vain ymmärtää.

-Torstai on toivoa täynnä -
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Raapustettakoon muistikirjoihin: Torstai-nimimerkin takaa kirjoittava henkilö on Timo Willman, sillä kukaan muu ei voisi tuoda katkeraa keuhkoamistaan tähänkin ketjuun.

Enää tarvitsee löytää Sakke Pietilä...hmm.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tuodaan tällainen pieni fakta esille, joka tämän sniperin luonnetta hyvin selventää. SaiPan sivuilta (eli keskustelusta) on kyseisen herran nimimerkkejä lukittu viisi kappaletta.
 

Torstai

Jäsen
Rapster ampui ohi...

... Torstai ei edes tunne kyseistä henkilöä ja Saken saat parhaiten kiinni kännykästä.

En muuten ymmärrä mitä tarkoitit keuhkoamisen tuomisella minnekään. Jos vaivaudut lukemaan aiemman kirjoitukseni sananvapauden puolesta, niin ymmärrät miksi moitin Flonaldoa. Mies (tai nainen) väitti Timo Willmanin olevan ämmän ja muutamia päiviä myöhemmin hurskasteli kirjoittamalla tähän ketjuun tyyliin:"...Voi voi tätä snaipperia, eihän toisia saa rumasti nimitellä!"

Kovin on lyhyt muisti ja samalla matka sananvapaudesta lähimmäisen törkeään herjaamiseen.


- Torstai toivottaa onnea -


P.S. Ei ihme Räpsteri, jos olet pihalla näiden tekstien sisällöstä. Niin ovat kaikki joiden aika kuluu pohtiessa kuka on kirjoittaja. ;)
 

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuurinpäivä

Onhan siinä ämmittelyssä eroa, jos toinen ämmittelee harvakseltaan ja perustellusti, mutta toisen nimimerkin olemassaolon perimmäinen tarkoitus on ämmitellä muita.

(Ymmärsinköhän tätä itsekään)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös