Ei elämänikevät...:DViestin lähetti rapster
Kerropas, onetimer, nyt meikäläisellekin kun kiinnostuin, että mitenkä tosiaan tuon takaraudan bongasit 1923 rekisteröityneen käyttäjän joukosta ilman että ko. nimimerkki oli kirjoittanut viestin viestiä? Ihan sattumalta?
*hiillost hiillost*
Viestin lähetti onetimer
Ei elämänikevät...:D
Keskustelupalstan etusivulta kohdasta tervetuloa uusimmalle rekisteröityneelle...
Viestin lähetti pest
Poliisivaltio jyrää...
Tältä palstalta saa pienen käsityksen asiasta nimeltä: Kommunismimaiden sananvapaus.
Ketään ei olla missään vaiheessa kielletty kertomasta mitä tahansa mielipidettään, mistä tahansa asiasta, eikä kenenkään sananvapautta ole rajoitettu. Kaikelle on vain paikkansa ja se mille tämä paikka on, on ylläpidon asia.Viestin lähetti pest
Tältä palstalta saa pienen käsityksen asiasta nimeltä: Kommunismimaiden sananvapaus.
Kannatetaan. Kunnon DDR meininkiä vaan missä kaikki tarkkailevat toisiaan. :rolleyes:Viestin lähetti Hiili
Laittakaas ne IP:t meillekin näkyviin! :D
Viestin lähetti Flonaldo
Jos minä aloittaisin kampanjan, jossa kirjoittaisin jokaiseen ketjuun "pest on eläimiinsekaantuja", niin kannattaisitko minun sananvapauttani ja huutelisit kommunismista, jos joku minun toimintaani puuttuisi?
Ilman muuta! Moderaattorit voisivat vielä jakaa jotakin palkintoja, kuten Jatkoaika.com pinssejä, monella tilillä kirjoittavia ja muita epärehellisiä käräyttäville.Viestin lähetti mikaw
Kannatetaan. Kunnon DDR meininkiä vaan missä kaikki tarkkailevat toisiaan. :rolleyes: