sniper2001:n uusi nimimerkki?

  • 3 622
  • 50

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Tässä otsikossa arvuutellaan mikä tulee olemaan, jo toisen kerran pois potkitun, nimimerkki sniper2001:n uusi nimimerkki.
Vanha nimimerkkihän oli Saipaviltsu.

Ehdotuksia sniper2001:lle..
- sniper2002
- saipasniper
- viltsu2002
- sniperviltsu2001
- narriviltsu
- jokerit2001
- snipernarri

Veikkaan että nimimerkissä mainitaan Jokerit ja siitä löytyy ainakin yksi numero.
 

Jet-Ace

Jäsen
En halua arvata uutta nimimerkkiä, mutta koka meistä tunnistaa ensimmäisenä tuon persoonallisen tavan kirjoittaa jääkiekosta?

Minulla ei muuten ole sitten sitten yhtään mitään Viltsua ja Sniperia vastaan. Jos siis joku (ökhröm!) tunnusta vailla oleva lukee tämän, niin ei pidä ymmärtää väärin. Tavallaan on suorastaan ikävä.

Pitäisi oikeastaan äänestää siitä, annettaisiinko yllä mainitulle tai -tuille uusi mahdollisuus?

Vaikka itse päätös tietenkin olisi moderaattoreiden.
 

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Jet Ace
En halua arvata uutta nimimerkkiä, mutta koka meistä tunnistaa ensimmäisenä tuon persoonallisen tavan kirjoittaa jääkiekosta?

Minulla ei muuten ole sitten sitten yhtään mitään Viltsua ja Sniperia vastaan. Jos siis joku (ökhröm!) tunnusta vailla oleva lukee tämän, niin ei pidä ymmärtää väärin. Tavallaan on suorastaan ikävä.

Samoin, samoin! Sniperilla oli Asennetta. Ja kuten jo jossain sanoinkin, niin jotkut ottivat sniperin tekstejä vähän liian vakavasti...
 

onetimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Itsekin huomasin tätä Jatkoajan alusta asti lukeneena, että Saipaviltsulla ja Snaiper2001(?) oli jotain hyvin yhteistä. Mielipiteet muuttuivat jatkuvasti, haukkuivat oman joukkueensa pelaajia, ja Snaiper loppuvaiheessa väittäessään olevansa Jokerifani, kommentoi ainoastaan Saipaa koskevia viestiketjuja. Taisi olla HIFK-TPS ketju, jossa meni Snaiperikin vähän liian pitkälle. Sikäli, jos Snaiper luet tämän, niin minulle olet yhä jatkoaikalainen!:D

EDIT: siis Sniper2001:hän se on...:D Ei siis mikään snaiper.
 
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
hmm.. eikös onetimer ole tuore saipan kannattaja täällä.. ettei vaan.. ;)

ps. onetimer ja sniper rimmaavat..
 

Keynet

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No ei tarvinnut lukea kuin tuo ensimmäiseksi mainittu viesti ja sigi, niin olin varma, että tässähän tämä veijari taas.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Otsikon vierestä!

Mulla nyt on vähän mennyt ohi tämä Sniper2001:n pelikielto (menee tosin paljon muutakin ohi) syystä tai toisesta?!?

Onetimer sanoi, että pojalla karkasi hieman mopo käsistä tuossa HIFK-TPS viestiketjussa, joten käväisin siihen pikaisesti tutustumassa ja jäinkin sitten ihmettelemään jos tuon pohjalta raapaistiin kirjoitusoikeudet?

Siis oikeesti...? Tässähän täytyy alkaa varomaan ettei tule turkulaisia moitiskeltua...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Re: Otsikon vierestä!

Viestin lähetti Risa
Mulla nyt on vähän mennyt ohi tämä Sniper2001:n pelikielto (menee tosin paljon muutakin ohi) syystä tai toisesta?!?

Onetimer sanoi, että pojalla karkasi hieman mopo käsistä tuossa HIFK-TPS viestiketjussa, joten käväisin siihen pikaisesti tutustumassa ja jäinkin sitten ihmettelemään jos tuon pohjalta raapaistiin kirjoitusoikeudet?

Siis oikeesti...? Tässähän täytyy alkaa varomaan ettei tule turkulaisia moitiskeltua...

Tuolta ilmoitusosiostahan löytyvät moderaattorien perustelut kirjoitusoikeuksien poistolle. Siellä seisoo, jotta:

"Sniper2001:sen kirjoitusoikeudet on otettu pois jo pitkään jatkuneen Jatkoajan sääntöjen rikkomisen vuoksi."

Viitataanko siinä jotenkin turkulaisten moitiskeluun?

Minusta on hyvä, että täällä moderointi toimii, toisin kuin edesmenneessä Kiekkopesän SM-liigaosastossa.
 

onetimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Murmeli

ps. onetimer ja sniper rimmaavat..
Aivan...:D
Tosin voisihan tässä kait sallia sen että kiellän olevani sniper. Kai arvon sikariportaan kaverit sen sallivat?:p
 

Jet-Ace

Jäsen
Tehän olette kaikki epäilyksen alaisia. :D

Minä olen ainoa, joka ei tunnusta Jokereiden tai SaiPan värejä. Älkääkä selittäkö, että olitte olemassa ennen Sniperin siirtymistä ajasta ikuisuuteen. Uuden persoonallisuuden ajaminen sisään olisi niin Sniperin tapaista, ovelaa harhauttamista. ;)

Toisaalta, voinhan minäkin olla Sniper (tai Jortikka). Siinä vasta olisi ovela, pitkään suunniteltu harhautus.

Epäilemmekö siis kaikki toinen toisiamme? Yksikin varomaton sana....
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Jet Ace
Toisaalta, voinhan minäkin olla Sniper (tai Jortikka). Siinä vasta olisi ovela, pitkään suunniteltu harhautus.
Mikäs tässä Maailmassa varmaa olisi - niin paitsi se, että L-Miehen etunimi on Erkki...

Tarkemmin ajatellen: Eet sinä voi olla Jortikka. Jortikka on satavarmasti rekisteröitynyt Jokerifaniksi, ja vain odottaa hyvää tilaisuutta ja tarpeeksi tärkeää asiaa käyttääkseen valeidentiteettinsä Asian edistämiseen. Vaa-ki-oo!?
 

Jet-Ace

Jäsen
Saipaviltsu = Sniper2001 = Onetimer

Olen asiasta varma. Ei tarvinnut lukea kuin yksi viesti tuolta "vakavan" keskustelun puolelta.


Kuka on samaa mieltä.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Re: Re: Otsikon vierestä!

Viestin lähetti Vakio


Tuolta ilmoitusosiostahan löytyvät moderaattorien perustelut kirjoitusoikeuksien poistolle. Siellä seisoo, jotta:

"Sniper2001:sen kirjoitusoikeudet on otettu pois jo pitkään jatkuneen Jatkoajan sääntöjen rikkomisen vuoksi."

Viitataanko siinä jotenkin turkulaisten moitiskeluun?

Minusta on hyvä, että täällä moderointi toimii, toisin kuin edesmenneessä Kiekkopesän SM-liigaosastossa.

Juu, juu... Moderointi on ihan hyvä asia. Ihmettelen vaan kun ei tule mieleen noita juttuja...

No eipä kuulu minulle kun en ole moderaattori. Siis tuohon edellisen jutun turkulaiskohtaan olisi kuitenkin pitänyt laittaa näkyville se hymiö :p
 

onetimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Jet Ace
Saipaviltsu = Sniper2001 = Onetimer

Olen asiasta varma. Ei tarvinnut lukea kuin yksi viesti tuolta "vakavan" keskustelun puolelta.


Kuka on samaa mieltä.
Hyvä kun olet niin varma, mutta mietihän vielä kerran...
Tosiasiassa oikea Sniper todennäköisesti paraikaa nauraa näille viesteille, ja kohta ilmestyy jälleen kuvioihin mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti onetimer

Hyvä kun olet niin varma, mutta mietihän vielä kerran...
Tosiasiassa oikea Sniper todennäköisesti paraikaa nauraa näille viesteille, ja kohta ilmestyy jälleen kuvioihin mukaan.


Todista, että et ole! ;)
 

onetimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hmm pojat asiaan liittyen katsokaapa seuraavaa:

Käyttäjän takarauta käyttäjäprofiili Hae kaikki tämän käyttäjän kirjoittamat viestit.

Rekisteröitynyt: 12.12.2001
Status: Odottaa hyväksymistä
Viestejä: 0 (0 / päivä)
Viimeisin viesti: Never

Ota yhteyttä käyttäjään takarauta: lähetä sähköpostia käyttäjälle takarauta
Lähetä käyttäjälle takarauta yksityisviesti
lisää takarauta kaverilistallesi
Kotisivu:
ICQ-numero:
AOL Instant Messenger-tunnus:
Yahoo Instant Messenger-tunnus:
Syntymäpäivä N/A
Suosikkijoukkue Saipa, Jokerit
Asuinpaikka Lappeenrantaa
Harrastukset
Ammatti

Voisiko tässä vaiheessa sanoa: Sniper2001 on jälleen kanssanne...:D
 

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti onetimer

Aivan...:D
Tosin voisihan tässä kait sallia sen että kiellän olevani sniper. Kai arvon sikariportaan kaverit sen sallivat?:p

Sniper aikanaan kielsi olevansa saipaviltsu, mutta eihän siitä ollut minkäänlaista epäilystä. Tuskin tässäkään tapauksessa.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti onetimer
Hmm pojat asiaan liittyen katsokaapa seuraavaa:

Käyttäjän takarauta käyttäjäprofiili Hae kaikki tämän käyttäjän kirjoittamat viestit.

Rekisteröitynyt: 12.12.2001
Status: Odottaa hyväksymistä
Viestejä: 0 (0 / päivä)
Viimeisin viesti: Never

Ota yhteyttä käyttäjään takarauta: lähetä sähköpostia käyttäjälle takarauta
Lähetä käyttäjälle takarauta yksityisviesti
lisää takarauta kaverilistallesi
Kotisivu:
ICQ-numero:
AOL Instant Messenger-tunnus:
Yahoo Instant Messenger-tunnus:
Syntymäpäivä N/A
Suosikkijoukkue Saipa, Jokerit
Asuinpaikka Lappeenrantaa
Harrastukset
Ammatti

Voisiko tässä vaiheessa sanoa: Sniper2001 on jälleen kanssanne...:D

Takaraudalla ei vielä viestejä? Sniper ei olisi tuntikaupalla hiljaa....Onetimerin seuraava persoonallisuus?
 

onetimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minun kommentointini tähän viestiketjuun loppuu lauseeseen: MINÄ EN OLE SNIPER.
 

xps

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit (silloin ennen.. ja taas kerran)
Viestin lähetti onetimer
Minun kommentointini tähän viestiketjuun loppuu lauseeseen: MINÄ EN OLE SNIPER.
Olethan
 
Roskaviesti: "Valvoja hei autaaaa! Mulla on ongelmaaa!". Tämäkin chat-viestisi maksoi siis 5mk eli kaiketi kohta yhden euron.

Edit ja huomautus: Tämä palsta ei näemmä tue euromerkkiä. Euromerkki on siis ?.
 

onetimer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oikeasti! Lupasin olla kirjoittamatta tähän viestiketjuun enää, mutta kertokaapa, että onko jonkinlainen jatkoaikalaisten kaste vai mitä te haette?:confused:
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös