Pelaajahinnoittelu meni sitten tänäkin vuonna täysin vituilleen. Parhaiden pelaajien hinnat ovat niin alhaalla, että joukkueet saa käytännössä alusta asti täyteen kisojen ykköstykkejä. Joku varmaan tästäkin tykkää, kun ei yhtään tarvitse taktista osaamista käyttää hyväkseen, vaan voi aivot narikassa poimia joukkueen täyteen dänihiitlejä. Itse olisin toivonut huomattavasti tiukempaa hinnoittelua.
Snickersin hyvänä puolena voidaan pitää sitä, että parhaat palkitaan edelleen, eikä palkintoja arvota, kuten eräässä toisessa manageripelissä.
Niin tosiaan, joku voisi pistää sen kimpan pystyyn...
Edit. Korjataan sen verran, että onhan tuo pelaajien hinnoittelu ihan asiallisella pohjalla. Näköjään on tämän päivän aikana joidenkin huippupelaajien hinnat nousseet siitä, mitä ne olivat silloin, kun itse joukkueeni alustavasti kokosin. Vaikka itse noista pelaajien hintojen nousuista hyödyinkin, niin pitää toivoa että Snickers nollaa jo koottujen joukkueiden kokoonpanot, ettei osa porukasta saa itselleen aiheetonta hyötyä. Palautetta heille tästä lähetinkin jo...