Snickersin Jatkoaika.com-kimppa

  • 95 577
  • 1 043

Finisher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Et sitten vittinyt tänne laittaa, kun kerta pääsit?
Olkaa niin hyvät:

Hyökkääjät
Maali +5040
Syöttö +3360

Puolustajat
Maali +7560
Syöttö +5040

Maalivahdit
Torjunnat
0-4 +-0
5-9 +1680
10-14 +3360
15-19 +4200
20-24 +5040
25-29 +6720
30-34 +8400
35-39 +10080
40- +12600

Päästetty maali -840
Nollapeli +6720
Maali +21000
Syöttö +8400

Kaikki pelaajat:
Voitto +2520
Tappio -840
Jäähy -3300
+/- +/- 1520
Laukaus +490
Ottelun paras maalintekijä +3000
Eniten syöttöpisteitä ottelussa +1500
Eniten tehopisteitä ottelussa +3300
 

Sic

Jäsen
Tilanne on se, että Kovalchukin pääsin myymään, kun ajattelin, että kait nää ny sen verran toimis, että saapi sen vaihdettua toiseen. No ei tietysti näin ollut ja nyt pääsen vaan etusivulle, ja hyvällä säkällä joukkueeni sivulle, mutta sitten homma tökkää täysin.




502 Bad Gateway
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Onhan se nyt selvää, että tämän päivän pisteet mitätöidään, jos sivuja ei saada toimimaan kunnolla seuraavien kymmenien minuuttien aikana. Palautetulva tulee olemaan järkyttävän suuri, joten eipä järjestäjillä ole muuta mahdollisuutta. Toki palautetulva voi olla tarpeeksi suuri jo tässä vaiheessa. Paska kisa mikä paska kisa. En ikinä enää syö Snickersiä.
 

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Huh, pääsin sivuille vaihtamaan pelaajia. Onneksi oli tarpeeksi aikaa vaihtaa Kanadan pelaajia suomalaisten tilalle.

Tällä hetkellä siis joukkue näyttää tältä:

Nabokov
Visnovsky - Burns
Heatley - Ovechkin - Nash

Tämä peli on yhtä tasokas kuin ne Snickersin patukatkin. Hyi.
 

TimanttiLada

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen kiekko ylipäätänsä
Jep, kun vähän taistelin, sain vaihdettua pelaajat.

Näillä mennään:
Nabokov
Jovanowski-Grebeshkov
Afinogenov-Heatley-Getslaf
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Paskat tunne oo tänään päässy ku kerran etusivulle...

Onneks on rosteri täynnä venäläisiä vielä eilisen jäljiltä niin ei onneks
kauheeta väliä ole vaikkei vaihtaan pääsis.
 

Hextall

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Sunderland, NHL
NUTCASE! Manageri ei tarvitse onnea! Painukaa vittuun! Miten voi mennä kuppinurin jonkun manageripelin takia? En tiedä menee kuitenkin....

Joukkue tällähetkellä:
Ward
Visnovsky-Burns
SELÄNNE-Kovalchuk-Ovechskin vai mikä vittu lie--
 

Sic

Jäsen
Ja taas pääsin etusivulle, mutta nyt tämä ei suostu kirjautumaan, valittaa, että väärä salasana tai tunnus... on tämä mahtava peli kyllä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Välillä olen päässyt vaihtelemaan armottoman yrityksen jälkeen. Mutta en edes muista mikä mun kenttä on tässä Jatkoajan kimpassa tällä hetkellä:D... Toista en ole edes tänään kertaakaan päässyt katsastelemaan...

Nyt se muuten herjaa et mulla ois väärä tunnus tai salasana. Nämä ovat kyllä noin 200 prosenttisesti oikeat, hassua...Olenkohan saanut porttikiellon Snickersiin?
 

Sic

Jäsen
Nyt se muuten herjaa et mulla ois väärä tunnus tai salasana. Nämä ovat kyllä noin 200 prosenttisesti oikeat, hassua...Olenkohan saanut porttikiellon Snickersiin?

Mjoo, mulla sama. Mutta etusivullakin näköjään lukee näin:

Kirjautumisongelmaa tutkitaan. Valitamme häiriötä.
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Etusivu toimii, kun kukaan ei pääse kirjautumaan sisälle. Kun kirjautumisongelma korjataan, menevät serverit jälleen tukkoon. ;)

Ainoa oikea ratkaisu ylläpidolta olisi mitätöidä tämän päivän tulokset kokonaiskisasta.
 

Tanskanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toimii kuin Suomen ylivoima. Toivottavasti sitten tämän päivän pisteet mitätöidään.

Eipä päästä meikäläistäkään kirjautumaan.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Täähän on hienoa, päivällä kikkailin pari tuntia ja sain seuraavan näköisen kokoonpanon aikaiseksi:

Huet
Helfer - Visnovsky
Kovalch - Hossa - Nash


Nyt meni kattomaan niin kokoonpano olikin muuttunut täysin:

Lundqvist
Burns - Zidlicky
Getzlaf - Hönqvist - St-Louis
 

Sic

Jäsen
Hoplaa, nyt toimii. Mutta kaikki pelaajat lukittuina ainakin itellä, eikä Kovalchuk lähteny tiimistä, perhana.

Sama tiimi siis kuin eilen.
 

Kily

Jäsen
Suosikkijoukkue
Senators, Alfie 1995-2013, HIFK
Ei jumalauta nyt repes käpy tämän paskan kanssa. Koko päivän oon taistellu että sain vaihettua eiliset suomalaiset vittuun ja tässä onnistuinki ja tallentelin joukkueen sun muuta. Nyt menin sitte tarkastamaan kun Sic sanoi että homma pelaa niin vola!, siellähän se eilinen kentällinen neljällä suomalaisella on lukittuna ja samalla kokonaispisteistä lähteny semmoset 70k, että tämmöstä....

tämmösen joukkueen päivällä tein:

Ward
Burns-Vishnovsky
Heatley-Nash-Kovalchuk

ja tämä täältä tuli sitten yllätykseksi vastaan:

Bäckström
Niskala-Visu
Koivu.S-Selänne-Kovalchuk
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Eihän tää ny toimi oikein, vittu kun vituttaa. Hyvä peli mutta ei vaan saa tyypit sitä toimimaan.
 

Sic

Jäsen
Näyttäs siltä että osa kärkitiimeistä on saanu vaihdetuks (kai aamulla) pelaajia ja onhan se nyt suuri vääryys jos tämä rundi lasketaan pisteisiin. Siellä kärjessä kun on sellaisiakin, jotka ei ole niitä pelaajia vaihtaneet..
 

JWill

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teppo Winnipegs
Jaa-a... Nyt puuttuu eilisen pisteet kokonaan tehoista. Luonnollisesti ne sitten puuttuvat, kun kerrankin minulle meni päivä putkeen ja sain mahtavat pisteet. Eli nyt olisin menettänyt eilisen pisteen, enkä ole saanut tälle päivälle tehtyä vaihtoja. Hienoa Snickers!

EDIT: Ja lukittuna on joukkue, jossa toisena pakkina vielä Armin Helfer, vaikka vaihdoin hänet eilen hyvissä ajoin 1+2 pisteet tehneeseen Baptisteen. Ja tosiaan lukittuna, joten ei pysty vaihtamaan edes yöksi pelaajia. Herranen aika...
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Hei, täähän toimii!

..tai sitte ei.

Mulla on koko joukkue lukittuna, kun nyt viimein koko päivän yrittämisen jälkeen pääsin sisään. Ja maalivahtinahan on Bäckström, näin esimerkkinä. Avovaimo taas voi myydä joukkueestaan kenet vaan, myös kanukit. Hyvin toimii ja pelittää.

Onneks tästä paskasta ei oo maksanu ees sitä Snickersin hintaa, pahoja kun ovat. Voishan tuota paskuutta huumoriarvon vuoksi seurata, katotaan mitkä on seuraavat käänteet.
 

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Eiliset pisteet hävinneet, ja täksi päiväksi vaihdettu joukkue hävinnyt, vaikka sen tuossa kuuden aikaan olin tallentanut. Näyttäisi siltä, että tuohon on nyt ilmestynyt toissapäivän tallennettu joukkueeni.

ps. Katsokaahan huvikseen mihin aikaan on esimerkiksi tuo kokonaiskilpailussa sijalla 8 oleva joukkue on tehnyt vaihtojaan. Niinpä, juosten kustu koko homma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös