Snadiliiga NHL 12 Xbox 360

  • 5 557
  • 66

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Ei päästetä liigaa kuolemaan, ihan hyvässä vauhdissa ollaan! Multa puuttuu matsi Buffaloa(Taklaustyyny) vastaan, koskas kävisi?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Rankkojen työviikkojen takia ollu hieman heikkoa oma aktiivisuus viime aikoina. Nyt kun urakka on valmis, niin meikä on tavoitettavissa tänään klo 16 alkaen. Viestiä voi laittaa täällä tai livessä, jos vastustajia löytyy.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Aika moni on saanut jo pelinsä hoidettua, mutta muutamalla uupuu vielä jokunen peli. Koittakaapa pelailla loput tässä piakkoin, niin saadaan playoffit pärisemään.
 

trap

Jäsen
Ite sain pelit pelattua jo jokunen viikko sitten niin vois vähän kysellä että missä mennään? Lähinnä uutta liigaa odottelen tän jatkoksi...
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Nyt olen pelivalmiudessa n. klo 23 asti, jos saataisiin pelattua pelit pois?
 

Matsku

Jäsen
Live finaalissa ja lauantaiaamulla suunta pariksi viikoksi Floridaan. Pankaa pleijarit käyntiin jonkun toimesta. Meikäläisen voi skipata niistä vaikka piikkipaikalla ollaan. Pahoittelut.

Ja jos saatte hommat hoidettua niin ei kun uutta putkeen. Mukana ollaan kuhan ehitään kotiutua!
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Mites on, saitteko liigan pelattua loppuun asti?
Nyt on itselläni rastilaatikko taas saanut tekohengitystä ja kolmen kuukauden livet ostettu, joten jos vaan porukka haluaa jonkinlaisen pikkuliigan pelailla niin olen valmis hyppäämään remmiin. Ja kuten ennenkin niin aktiivisuudesta ei ainakaan minun kohdalla jää kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös