Snadiliiga NHL 12 Xbox 360

  • 5 555
  • 66

Matsku

Jäsen
Taas ois aika yrittää liigailua Xbox-alustalla. Edelliset liigat edellisissä ja nykyisessä versiossa ovat menneet enemmän tai vähemmän reisille. Joukkueita (=pelaajia) on usein ollut aivan liikaa eli on lähes mahdotonta, että kaikki olisivat riittävän aktiivisia. Vaikka edellisessä liigassa 12 joukkueella ei saatu liigaa loppuun, kokeillaan silti pistää kahdeksan aktiivista joukkuetta tähän sarjaan.

Jengejä on tosiaan siis vain kahdeksan (8) ja pelataan kaksinkertainen runkosarja. Lisäksi 4 parhaan kesken välierät ja finaali (paras viidestä).

Joukkueet valitaan NHL:stä.

Ei muuta kuin ilmoittautumaan, mikäli olet varma, että pystyt homman kunnialla hoitamaan päätyyn. Mielellään vanhoja, tuttuja ja turvallisia pelaajia mukaan (mm. McJokke, Speed ja kumppanit), mutta myös toki uusia, jos hoidat pelit pois. Varmaan kuukauden rypistys tämä on, mikä tarkoittaa "yksi matsi kahdessa päivässä" -tahtia.

Liigan nimi: Snadiliiga
Pw: lennu

Allekirjoittanut (GT: Mazzteri) nappaa joukkueekseen Phillyn.

Jengit (8/8) TÄYNNÄ!
Matsku (GT: Mazzteri): Philadelphia Flyers
Siim72 (GT: Siim72): LA Kings
Topnaattori (GT: ThroughTopi): Washington Capitals
Peteliux (GT: PeteFI): Colorado Avalanche
trap (GT: lakanat): Anaheim Ducks
Mikke11 (GT: Massz0): Boston Bruins
Korppu (GT: KKorppu): Detroit Red Wings
Taklaustyyny (GT: Lukko1963): Buffalo Sabres
 
Viimeksi muokattu:

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Jopa tuo kuukausi saattaa johtaa sarjan "kuolemiseen". Toiset ovat aktiivisesti linjoilla lähes 24/7 toiset taas saattavat nopeasti vilkaista jos joku sattuisi olemaan valmis pelaamaan. Yleensä nuo aktiivisimmat tuppavaat kyllästymään kun sarjaa ei saadakaan vietyä välittömästi läpi.. Mutta ehkä kahdeksalla joukkueella voisi jopa saada hoidettua joten tulen mielelläni mukaan jos kelpuutetaan.

Siim72 (GT. Siim72): LA Kings

E. Topnaattori:n kanssa samaa mieltä, treidit päälle jotta voi muokkailla kenttiä etc.. Herrasmies-säännöllä mennään eikä treidejä kuitenkaan suoriteta.
 
Viimeksi muokattu:

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Itse tuossa edellisessä liigassa taisin saada jopa eniten pelejä pelattua, joten uskon pystyväni viemään tämän kunnialla läpi (kunhan ei tule näitä, jotka käyvät kerran viikossa Boxilla).

Topnaattori (GT: ThroughTopi): Washington Capitals

Ja ehdotus vielä perustajalle: Voisitko hyväksyä sen jonkun kohdan, joka sallii treidaamiset. Olisi mukava pystyä muokkaamaan kokoonpanoa ja sovittaisiin vaikka, että treidejä ei sallita.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Jos mukaan huolitaan ni olen valmis Colorado Avalanchen ohjastajaksi. GT: PeteFI
 

trap

Jäsen
Ducksilla mukana. Aktiivisuus on ollut ihan hyvää omasta mielestäni aiemmissa liigoissa ja tässä viime aikoina on tullut väännettyä todella paljon ja aika voitokkaastikin änäriä. Nyt taistellaan kullista.

trap (GT:lakanat): Anaheim Ducks

e. Mutta mun mielestä voidaan koittaa rypistää nopeamminkin kuin kuukaudessa liiga pois alta. Tässä tulee kuitenkin vain 14 peliä, ja uskoisin että aktiivisuus ja rytmi pysyy paremmin päällä jos koitetaan vähän nopeammin saada sarja pakettiin. Ilman tietenkään mitään paineita, mutta kuitenkin voitaisiin katsoa että aika lailla samaan tahtiin alkaisi kaikki pelaamaan eikä niin että osalla on parin päivän jälkeen puolet matseista pelattuna ja jotkut venaa pari viikkoa ennen ensimmäistäkään peliä.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Liiga korkattiin Avsin osalta eilen kahdella matsilla Bostonia vastaan. Ekasta hikinen voitto 3-2 ja toisesta tappio maalien 3-5. Molemmissa olin selkeästi altavastaaja ja ainut taktiikka jolla pysyi Mazzs0n kyydissä oli kilpikonnapuolustus. Löytyisikö peliseuraa näin sunnuntaipäivän ratoksi?
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Nyt vasta kotiudun, enkä jaksa enää tänään liittyä. Huomenna heti töiden jälkeen n. klo 14 liityn liigaan ja olen valmis ottamaan matseja huomisesta eteenpäin. Töistä pääsen aina tuossa kahden aikoihin joten iltapäivä- ja ilta-pelit sopivat minulle loistavasti.
edit.
Duunit loppuikin jo, joten löytyykö näin aikaisin peliseuraa?
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Nyt vasta kotiudun, enkä jaksa enää tänään liittyä. Huomenna heti töiden jälkeen n. klo 14 liityn liigaan ja olen valmis ottamaan matseja huomisesta eteenpäin. Töistä pääsen aina tuossa kahden aikoihin joten iltapäivä- ja ilta-pelit sopivat minulle loistavasti.
edit.
Duunit loppuikin jo, joten löytyykö näin aikaisin peliseuraa?


Klo 15.30 jälkeen Avs paikalla, jos oot onlines sillon? Muutamaa pelaajaa vailla on liiga, kaikki liittymään ni saadaan tää kunnolla vauhtiin!
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Saattans, kun missasin tämän.

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi urakoimaan kun huomaatte, että joku ei saakaan pelejä pelattua.
 

Korppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Dinamo Riga, Vaasan Sport
Saattans, kun missasin tämän.

Ilmoittaudun vapaaehtoiseksi urakoimaan kun huomaatte, että joku ei saakaan pelejä pelattua.
Eli varmaan saman tien, koska Taklaustyyny (GT: Lukko1963) liittyi liigaan, hävisi 2 peliä ja lähti vetämään suunnilleen samalla ovenavauksella. Ei varmaan takaisin ole tulossa, joten sisään vaan minun puolestani, mutta vahvistakoon järjestäjä vielä.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Eli varmaan saman tien, koska Taklaustyyny (GT: Lukko1963) liittyi liigaan, hävisi 2 peliä ja lähti vetämään suunnilleen samalla ovenavauksella. Ei varmaan takaisin ole tulossa, joten sisään vaan minun puolestani, mutta vahvistakoon järjestäjä vielä.

Puolustan tässä vähän Taklaustyynyä. Pelattiin ensin yksi peli, jonka voitin selvin lukemin. Seuraavaa peliä vastustaja johti 2-3 toisessa erässä, kun kaverilta katkesi yhteys. Mulle merkittiin voitto. Mietittiin ratkaisua, ja reilun pelin hengessä halusin uusintamatsin, joten ehdotin, että kaveri lähtee pois liigasta ja tulee heti takaisin. Sovimme, että kaveri lahjoittaa minulle yhden voiton ja sitten pelataan uudestaan toinen peli. Paljastui kuitenkin, ettei liigaan voi liittyä enää takaisin ilman GM:n kutsua. Mazzterin siis pitää lähettää kutsu Lukko1963:lle.

Muuten en olisi jaksanut lähteä ehdottamaan tällaista, mutta nuo pelit olivat koko liigan ensimmäiset. Silti minun piikkiin menee tämä show :)
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Multa puuttuu enää Boston ja Philly. Muita vastaan on pelattuna jo molemmat matsit. Ei peleistä sen enempää kuin iso kiitos vaas kaikille päivän vastustajille! Hyviä matseja olleet kaikki. Ei ole noi jatkoajat mun juttu, 3/3 tappiot jatkoajalla tai rankuilla..
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Voi vittu soikoon, jos tän pelin kanssa on joskus mennyt totaalisesti hermot, niin nyt! Kaksi peliä Detroitia vastaan, josta ekan voitin 3-2 ja peli oli muutenkin inhimillisen oloista. Mutta kun siirrytään Detroitin kotipeliin, niin olisi sama kuin pelaisi Mongolialla Kanadaa vastaan. Lähes tulkoon joka ikinen veto maaliin ja Howard torjuu tyhjästä maalista suurin piirtein päällään seisoen. Lisäksi kun kaveri hakee joka helvetin hyökkäyksestä onetimerin takatolpalta ja syöttö menee pakin läpi niin vähemmästäkin alkaa verenpaine nousta.

Vitutusta ei myöskään laske lähes joka saatanan maalin kaikkien hidastuksien kattominen, vähemmästäkin menee ohjaimen paiskomiseksi. Ihmettelin myös useaan otteseen kun vastustaja lopetti pelaamisen kesken kaiken ja jatkoi sitten hetken päästä. Itse kuitenkin lopetin hyökkäämisen muutamaan kertaan kun en tienyt onko vastustajalla ongelmia vai mistä on kyse.

Sekin on selvä asia että oli viimeinen yritys pelata alemman overalin tiimillä mitään nettiliigoja. Mutta ite valintani tein ja sen kanssa on kärsittävä tämän liigan loppuun saakka.
 

trap

Jäsen
Aika samankaltaiset fiilikset. 6 matsia tänään, kaikista voitin ekan vieraissa ja jälkimmäisen hävisin. Bostonia ja varsinkin Detroitia vastaan samaa ilmiötä, yhtäkkiä pelaajat todella tahmeita ja mv&ai-puolustus on puolet paskempi.

e. Perseestä ovat myös AI-pelaajien ottamat jäähyt. Onko peliin muuten tullut joku päivitys, kun useassa ottelussa tullut ihan ihmeellisiä roughing-penaltyja normaalin näkösistä maalinedusväännöistä?
e2. Repesin jälkimmäiselle Colorado-Detroit-matsin tulokselle :-D Viime vuoden versiossa muistan kun noita samankaltasia matseja oli mulla koko ajan ja joka pelissä soi 8-10 kertaa omissa, vaikka tulokset tavallisissa nettipeleissä oli ihan normaaleja.

Pleijareihin siis 4 parasta? Vai miten ois säälärit mukaan ja samankaltainen systeemi mitä U20-skaboissa?
 
Viimeksi muokattu:

Korppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Dinamo Riga, Vaasan Sport
Voi vittu soikoon, jos tän pelin kanssa on joskus mennyt totaalisesti hermot, niin nyt! Kaksi peliä Detroitia vastaan...

Pahoittelen toimintaani. Ensimmäistä kertaa varmaan pariin vuoteen yritin tahallani voittaa pelin, niin lähti homma vähän lapasesta. Yleensä olen näitä miehiä jotka häviävät n. 75% versus-peleistä pelkästään sen takia, että yritän pyöritellä kiekkoa nätisti hyökkäysalueella ja vedellä epätehokkaasti lämäreitä siniviivan kulmasta. Jostain syystä vaan jäi edellinen ottelu jotenkin kismittämään, mutta itsellä se purkautuu ohjaimen heittelyn sijaan tällä tavalla. Hidastuksia en itse ainakaan muistaakseni katsellut kertaakaan, mutta voihan se olla että jäi A:n painaminen väliin kerran tai pari jos piti näpytellä jotain tietokoneella samaan aikaan. Mutta ei siinä mitään, jatketaan harjoituksia. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös