Smallworld keskustelu tässä otsikossa

  • 20 652
  • 354
K

kangaroo

Hmm... Zhamnov rosterissa, ja äijä ajettiin ulos viime yön pelissä (spearing, game misconduct). Joku sääntöviisas voisi varmaan kertoa, tuleeko keihästyksestä automaattisesti pelikieltoa ?
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Taas se nähtiin

Kyllä pitäisi aina kertoa täällä keitä pelaajia pistää pois, kun aina käy samalla tavalla. Olisi muille hyvää vinkkiä. Ostin Bertuzzin pari päivää sitten ja kun mies teki 2+1 ensimmäisessä pelissä, ehdin jo iloita että tein hyvän kaupan. Pois joukkueesta lähti kuitenkin eräs chicagolaisjoukkueen pelaaja, joka veivasi viime yönä vaatimattomasti hat trickin.

Ei näin.
 
K

kangaroo

Noh.. usein nämä hattutemppumiehet pelaavat sitten muutaman seuraavan pelin nollatehoilla, joten eivät pisteet peliä kohti välttämättä ihmeellisiä ole. Itse arvostan enemmän tasaisia suorittajia, vaikka saahan se hat trick myhäilemään kun kohdalle joskus osuu :) .
 

temmi44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks
Pistääkö joku paremmaksi!?

viimesen 5 yön aikana yksi yö jollon on tullut yli 41 pistettä.
12/07, Fri 26
12/06, Thu 167
12/05, Wed 18
12/04, Tue 31
12/03, Mon 41

näyttää aika hyvältä!

no nytten pitäisi alkaa menemään paremmin kone on nyt kunnossa se oli viikon rikki ja jouduin tekemään jos ehdin kaverin luona treidit jotka ovat olleet aika hätäsiä, sundin juuri lähti ja teki seuraavana yönä 130 pistettä...
 

Aki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, mutta NHL se vasta on jääkiekkoa
Oli näköjään jollain hakkerilla ollut hauskaa viime yönä. Jostain päässyt käsiksi meikäläisen salasanaan ja käyttäjätunnukseen ja lähettänyt mielestään hauskan viestin ja tehnyt vielä ystävällisesti pari treidiäkin, sillä tavalla. Harmi ettei ollut enempää kauppoja käytössä, kaverillehan olisi saattanut olla pidempikin hupi vaihdella noita pelaajia edestakaisin.
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Aki
Oli näköjään jollain hakkerilla ollut hauskaa viime yönä. Jostain päässyt käsiksi meikäläisen salasanaan ja käyttäjätunnukseen ja lähettänyt mielestään hauskan viestin ja tehnyt vielä ystävällisesti pari treidiäkin, sillä tavalla. Harmi ettei ollut enempää kauppoja käytössä, kaverillehan olisi saattanut olla pidempikin hupi vaihdella noita pelaajia edestakaisin.
No onneksi tuo taisi olla joku futaaja, eikä sitten tajunnut vaihtaa salasanaasi.
 

Aki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, mutta NHL se vasta on jääkiekkoa
Viestin lähetti Muksu

No onneksi tuo taisi olla joku futaaja, eikä sitten tajunnut vaihtaa salasanaasi.

No onneksi ei. Tosin siitä olisi tullut ilmoitus sitten postiin... Mietimpähän tässä nyt sitten, että mistähän hän oli nuo tiedot saanut esille. Olinkohan muka itse jonnekkin jättänyt vai olikohan kaveri ihan todellinen hakkeri.
 

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Aki
No onneksi ei. Tosin siitä olisi tullut ilmoitus sitten postiin... Mietimpähän tässä nyt sitten, että mistähän hän oli nuo tiedot saanut esille. Olinkohan muka itse jonnekkin jättänyt vai olikohan kaveri ihan todellinen hakkeri.
Näinä FF:n hyökkäystä edeltävinä aikoina pitää tietysti ensiksi epäillä sinua itseäsi.

Sen jälkeen, jos vielä on tarvetta voit syytellä proxy-serveriä, joka arpoo minutkin silloin tällöin vähän vaikka millä nimellä esimerkiksi tällekin palstalle. Seuraavaksi kannattaa miettiä, että jäikö työasema, pääte, wotnot loggaamatta ulos kahville lähtiessä.

Enpä usko, että Sporting News aivan helposti murtuu, joten viimeinen vaihtoehto on sitten se, että salasanasi oli huono.
 

Aki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, mutta NHL se vasta on jääkiekkoa
Itse en mikään hakkeritason tietokonevelho ole, mutta kun tuota tietotekniikkaa tulee kuitenkin opiskeltua niin en kyllä usko, että noita tietoja olisi minnekkään koulullekkaan jäänyt. Sen verran tarkkana olen yleensä esimerkiksi noiden ulos loggautumisten kanssa. No ei tuolla nyt tietysti sen suurempaa vahinkoa ole tekijä saanut aikaan, mutta aina nämä tälläiset häiriötekijät harmittaa. :(

No jaa, aivan sama, en jaksa moisella enää päätäni vaivata. Onhan tässä tärkeämpääkin tekemistä. Voisihan tuota tietysti parilta hakkerikaverilta kysyä, että mitähän olisi voinut tapahtua tai voisiko tuon loggautumisen missä kyseiset tihutyöt oli tehty saada jotenkin tutkittua. Tuskimpa, mutta ärsyttää vaan tuollaiset tihulaiset. Sekin on kyllä harmi ettei Potvin ja Herr tule Koloradolle paljoakaan pisteitä keräämään. No onneksi nekin saa jo huomenna pois kokoonpanosta. Nyt pitää kuitenkin taas jatkaa kokeeseen lukemista, on se ainakin hyödyllisempää kuin jonkun idiootin tihutöistä valittaminen täysin syyttömille osapuolille. Anteeksi vain.
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
ei luonaa enää lainka parhaillani olin 500 sakis ja tällähetkellä sijoitus jo lähellä 10000 huonot treidit selittää osan. :(
kellään muute tietoa että koska Smyth pelaa taas?
 

KoTa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Aki
Oli näköjään jollain hakkerilla ollut hauskaa viime yönä. Jostain päässyt käsiksi meikäläisen salasanaan ja käyttäjätunnukseen ja lähettänyt mielestään hauskan viestin ja tehnyt vielä ystävällisesti pari treidiäkin, sillä tavalla. Harmi ettei ollut enempää kauppoja käytössä, kaverillehan olisi saattanut olla pidempikin hupi vaihdella noita pelaajia edestakaisin.

Piti oikein rekisteröityä tänne, että pääsee vastaamaan tähän juttuun. No onhan tätä palstaa tosin tullut seurattua joitakin aikoja ja Smallworldia pelailtua :)

Niin tuo hakkerointi johtuu luultavasti siitä, että sinulla on auto-login enabloituna. Kannattaakin siis poistaa auto-login kohdasta my other teams -> preferences -> ja rasti pois kohdasta enable auto-login. Eli jos käyt Smallworldissa esim. koulussa tai koneella, jota muutkin käyttävät ja sinulla on auto-login päällä, niin osoiteeseen www.smallworld.com mentäessä sinun teamisi aukeaa ilman salasanojen kirjoittamista. Aukeaa vaikka olisit loggautunut ulos. Tämän voit testata siten, että loggaudut ulos ja menet uudelleen kyseisen osoitteen kautta. Että tälläinen pieni optio tuolla Smallworldissa, johon ei paljoa hakkerin taitoja vaadita :)
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
herätys!
no uskaltaskohan Iginlan ottaa taas joukkueeseen :)
no pitää ruveta vaihtaa tota porukkaa perinteiseenpään suuntaan koska alkukauden "tähdet" on ruvennu hiipuun.
 

Sprot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Nyt olis mukava tietää, että miten ihmeessä joku on voinu saada rosterinsa 75 milj. arvoiseksi. Itse ohitin juuri 56 milj rajapyykin. Valaiskaapas nyt minulle miten tämä onnistuu. Tiedän, että pelaajien hinnat määräytyy samalla tavalla kuin pörssikurssit, mutta miten ihmeessä oon sit aina onnistunu ostaan ne pelaajat joilla se hinta sit nousee sen kymppitonnin ja lähtee sen jälkeen laskuun. Välillä tuntuu, että vaikka pelaaja tekee tasasen tappavaan tahtiin sen 30-40 pistettä per peli, niin silti hinta tippuu.
Valitan, jos tästä on keskusteltu aiemmin, mutta uusi käyttäjä kun oon, niin en oo ehtiny (lue jaksanu) selata kaikkia sivuja.
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
mulla on ollut kohta viimisen 2kk rosterin hinta siinä 66M mutta siinä se on junnannut mutta nyt alko nouseen kun ymmärsin ottaa Rolstonin joukkueeseen, tosin mulle ihan sama onko rosterin hinta 100M jossei pisteitä tule :( no yleensä kun rosterin hinta nousee niin kyllä siinä pisteitäkin tulee pakosta,.
 

Akseli

Jäsen
Se joku on ilmeisesti pelannut ennenkin tätä peliä. eikä ole tyhmä. Kyllä tässä huomaa kenellä on kokemusta.
Itse olen rookie ja huomaan itsessäni kummallisia Hjalliksen elkeitä. Kenkää tulee heti kun yksi peli on päin helkkaria.
Jotain teen väärin, Jatkoajan divarinkin sijoitus on jotain 160 ollut jo pitkään. Ei kuitenkáan anna luonto periksi alkaa plagioimaan muiden tiimejä. Ehkä minäkin opin muutamassa vuodessa tämän leikin...:)
 

Sprot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers
Ite oon kans rookie, mutta olen silti yllättynyt pistemäärästäni. Olisko eilen ollut jotain 14000 ja sijotus on ollut 3000:n molemmin puolin. Tosin nyt ei oo mukavaa kun Lindros ja Yzerman on rosterissa eikä yhtään treidiä jäljellä. Luultavasti menetän taas jotain 700000 herrojen loukkaantumisien johdosta. Tätä se rookiemaisuus kai on, että liian hätäsiä treidejä ja sit niitä ei oo yhtään jäljellä kun tarvis.
 
K

kangaroo

Olipas tämä pudonnut kauas horisontin taakse, kun ei ole kukaan kirjoitellut pariin viikkoon.

Meikäläisellä ovat maalivahdit vaihtuilleet aika tiheään viime aikoina, kun monella heistä on ollut yllättäviä notkahduksia tyyliin nollapelin jälkeen seuraavassa 6 omiin. Muuten on ollut kohtalaista nousua, tänään world rank #1922 ja siitä olisi tarkoitus nousta kohti viime kauden sijoituksia. Treidejäkin jäljellä 10. Toisella joukkueella ei taas kovin hyvin mene, world rank jotain 8000, viikon pelien keskiarvo alle 150 pinnaa ja treidit lähes käytetty.

Harmi muuten, ettei enää kaikkien pelaajien kokonaislukumäärä ole näkyvissä, vielä viime kaudellahan se näkyi jotenkin näin: "World rank 2850 out of 265488". Vai lieneekö kätkettynä jonnekin mistä en ole sitä vaan huomannut.
 

Akseli

Jäsen
Ilmeisesti oli joku viimeinen ilmoittautumispäivä, kun kavereitten kanssa väsättiin divari vasta tuossa kuukausi sitten, niin ei näy kokonaissijoitusta ollenkaan, vain oman divarin sijoitus.
Kyllä tämä semmoista kouhottamista on, että ensi kauteen pitää jotenkin ottaa kunnon rauhallinen linja.
Olen nyt koittanut rauhoittaa tuon sentteriosaston tilannetta ja sählätä enemmänkin veskareitten ja wingien kanssa...
Sijoitus silti edelleen + - 180 Jatkoajassa
 

vza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia!
Mä oon luottanut Royaan aika paljon..
Ja Thibaultin olisi pitänyt pystyä hoitelee Columbus.. Mutta ei!!
Miinusta tuli!
Shanny on ollut kova!
Harmi kun Thornton ja Murray ei päässy pisteille! Kaverit ollu aika kovassa iskussa!!
 

susi

Jäsen
Mulla menee tällä Jatkoajan teamilla ihan kohtalaisesti. Sijoitukset on nyt viime aikoina pyörineet tuossa 50 puolin ja toisin. Paljon on tällä hetkellä miehiä joukkueessa mm. Bostonin, Chicagon ja Ottawan riveistä. Shanahan piti myös hankkia pitkästä aikaa takaisin, kun tehoja näyttää taas hyvin tulevan. Maalivahdeista Khabibulin tuo tasaisen tappavasti pisteitä ja puolustajista Modry omaa erittäin hyvän hintalaatusuhteen.

Toisella joukkueellani maailman ranking taitaa parhaillaan olla 435 ja parhaimmillaan olin jo n. sijalla 230. Sillä joukkueella mentäisiin myös tämän Jatkoajan divarin ykköseksi, tosin aika täpärällä erolla. Aika samoja miehiä olen nyt viime aikoina näissä joukkueissa pitänyt, suurimmat erot syntyivät jo alkukaudella. Tästä joukkueesta meikältä löytyy myös yksi kaveri jonka olen pitänyt joukkueessa aivan alusta asti, ja ilman loukkaantumista tuskin tulen vaihtamaankaan ja siis pelaaja on Mats Sundin. Onkos muilla vielä jäljellä pelaajia alkuperäisestä joukkueestaan?
 

vza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia!
Laitoin joukkueeni kasaan 10/28 !eli kuukauden myöhässä!
Chewbacca 13532 pistettä on mun joukkueella, sijoitus 116!
Olen noussut nopeasti lähelle sataa (omasta mielestäni, korjatkaa jos olen väärässä..)

Mites susi,
Onko sun joukkue HC Wolves?

Olen Dopitan ja Jhonssonin flyersista napannut mukaan, saa nähdä..

Pystyykö (jaksaako) joku laskea paljon, teillä olisi pisteitä, jos olisitte laittaneet joukkueen kasaan 28.10ttä! Tietäisin missä menisin :)
 

Pitbat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames
Daily Stats Breakdown
Date TSNP
01/17, Thu 242
01/14, Mon 138
01/13, Sun 33
01/12, Sat 228
01/11, Fri 39

Mihin meni kahden päivän pisteet? Sama juttu kävi muillekin jotka ovat tulleet mukaan vähän myöhässä. Koripallossa meni vain 1pv:
Daily Stats Breakdown
Date TSNP
01/17, Thu 75.0
01/15, Tue 59.0
01/14, Mon 53.5
01/13, Sun 53.5
01/12, Sat 126.5
 

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
Nii Wittu meillä on 10 euron kilpailu ja menetin 500 pistettä ja kaveri karkaa :( no toivottavasti päivittää noit loputki lohkot :)
siis ihan oikeesti voiko tosta valittaa edes jonnekki, harmittaa ku jäi pisteet saamatta
 
Viimeksi muokattu:

luistimet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Darlington FC
Ongelmia vaihtojen kanssa

Avasin aamulla tuttuun tapaani television ja samalla auki myös txt-tv ja sivuhan oli 235. Noh, Siellähän olivat Ilya Kovalchuk ja Pascal Rheaume rellestäneet oikein kunnolla. Ajattelin, että näillä kahdellapa tuon smallworldiin joukkueelleni hieman rahaa. Arvo todennäköisesti molemmilla nousee.

Vaan eipä onnistunutkaan vaihdot. Tai siis ensimmäinen onnistui, mutta eipähän onnistunut toinen. Komeasti näytti olevan vielä kaksi vaihtoa jäljellä ja ensiksi hankinkin Ilyan joukkueeseen. Sitten lähti joukkueesta Jokisen Olli kävelemään ja tilalle kaavailin siis saman hintaista Rheaumea. Turhaan taisin kaavailla. Tylysti ilmoittaa, että Your roster is full of this position. No your teamia katsastaessa huomaan yhden sentterin paikan olevan vielä vapaana. Näin tällä kertaa. Taidan kokeilla vielä uudestaan ennen seitsemää. Toivottavasti muistan.

Sanotaan hei hei pisteille ja rahoille. Ainakin toistaiseksi.
 

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Snipers of Saarinen on vihdoin aloittanut kirinsä kohti kärkisijoja. Alkukausi surffailtiin perinteisesti hännillä, sijaluku divisioonassa oli pitkään yli sadan. Viime aikoina onkin sitten vihdoin ostokset osuneet nappiin. Uskomattomimmassa vireessä on ollut Milan Hnilicka, jota ei taida kovin monella olla rosterissa. Lähes ottelussa kuin ottelussa yli 40 torjuntaa. Viimeisestä viidestä ottelusta kolme kertaa yli 100 pinnaa. Toinen huippuostos on ollut Kim Johnson, joka alkoi takoa pisteitä ja rahaa loistavalla tahdilla heti joukkueeseeni liityttyään.

Viime yö oli vuoden paras mun osalta. 584 pistettä plakkariin Hnilickan ja Kovalchukin johdolla. Divisioonasijoitus on nyt 30.

Olen jatkanut edellisten vuosien tapaan eli kapinoin yhä tuota "pörssisysteemiä" vastaan. En yksinkertaisesti ymmärrä miksi muiden pelaajien pitäisi päättää mitä pelaajia ostan. Paljon mielenkiintoisempaa on tehdä omat päätökset ja katsoa mitä tapahtuu. Rosterin arvossa taktiikkani on luonnollisesti jälleen näkynyt. Vähän aikaa sitten rahaa oli vielä alle 50 miljoonaa, viimeisen viikon aikana noussut vajaaseen 51 milliin. Olisi mielenkiintoista tietää kuinka monella maailmanlistassa yläpuolellani olevalla on vähemmän rahaa. Jatkoajan divisioonassa ei ainakaan taida 100 joukosta löytyä vähempiarvoista teamia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös