Minulla on mennyt viime aikoina muuten ihan hyvin, mutta joukkueen rosterin arvo on säälittävästi hieman vajaa 60 miljoonaa. Tuohon nähden on mennyt ihmeen hyvin. Vaikka tuossa ennen kauden alkua sanoinkin, että jouluun asti voi kasvattaa rauhassa rosterin arvoa, niin käytännössä en olekaan sitten toteuttanut juuri lainkaan tätä taktiikkaa. Olen oikeastaan suurimmaksi osaksi ostellut sellaisia pelaajia, joiden olen uskonut tekevän pisteitä, mikä voipi kostautua tuossa kauden loppuvaiheessa. Tällä hetkellä olen siis divisioonassa neljäntenä, Cougarkaan ei ole "enää" kuin vajaan 400 pisteen päässä. Tilanteet vaihtelevat vaan niin pirun nopeasti, että kohta eroa saattaa olla vaikka kuinka paljon. Sitä paitsi häviän tuossa rosterin arvossa parhaille niin paljon, että koko ajan pitää ottaa hallittuja riskejä... Noh, vielä taistellaan ihan kärkipään sijoituksista, mutta kautta on vielä paljon jäljellä.
Oikeastaan viimeiset pari, kolme viikkoa ovat menneet siinä mielessä hyvin, että mitään totaalisia romahduksia ei ole tullut. Nyt tietenkin tulee joku armoton pohjakosketus, kun pääsi mainostamaan kohtalaista menestystä ihan täällä palstallakin.. Taktiikkani olen perustanut aika lailla siihen, että olen valinnut tietyistä joukkueista useita pelaajia. Tämä on tietenkin aika lailla riskialtista, sillä heikko peli voi tiputtaa pisteitä oikein urakalla. Tähän mennessä taktiikka on onnistunut ihan kohtalaisesti, tällä hetkellä joukkueessani on kolme äijää Rangersista, St. Louisista ja Calgarysta. Ensi yönä tulessa on neljä äijää, ja pistemahdollisuudet ovat täysin Calgaryn varassa... Jokohan nyt olisi sen ensimmäisen romahduksen paikka, uhkaskenaariona Kingsin 8-0 voitto, ja miinusta ropisee... GM:nä toimiminen on mukavaa, mutta ah, niin raastavaa.