SM-Liigan suojatyöpaikat

  • 12 594
  • 27

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tämän ketjun avaus on ehkä typerimpiä provoja koskaan. Tai ainakin luulen niin koska en usko kenenkään olevan oikeasti noin pihalla. Kaikkien ei tarvitse tykätä tappeluista, ja sen voi kyllä sanoa ääneen, mutta asiasta tehtävät johtopäätökset ovat asia erikseen. Suojatyöpaikkoja liigassa kyllä on, mutta ne tulevat ilmi muussa kuin muutaman minuutin myllyissä joita ei kauhean usein tapahdu.

Nessua ketjun avaajalle. Pistetäänkö keräys pystyyn?
 

scholl

Jäsen
Tämän ketjun avaus on ehkä typerimpiä provoja koskaan. Tai ainakin luulen niin koska en usko kenenkään olevan oikeasti noin pihalla.

Osa ei osaa kasvattaa itse lapsiaan. Samahan se on kuulemma koulun vika, jos lapset eivät pysy kurissa, eikä nössöjen vanhempien. Klikkasin ketjun vahingossa auki, kun luulin, että täällä keskustellaan muukkossamposta tai jostain sm-liigan markkinointihenkilöistä.
 

Sakkoliha

Jäsen
Tuskin tämä ketjun aloittaja on edes nähnyt koko tappelua (ehkä tulosruudusta), mutta mitä hän tekisi ottelussa Pelicans-HIFK, kun hänen suosikkijoukkue KalPa pelasi samana päivänä vai halusiko hän vain nähdä poikansa kanssa pelin hienoudet?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös