SM-liigan siirtohuhut

  • 4 845 395
  • 5 847

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On noita vastaavilla tilastoilla varustettuja miehiä täällä kotoisessa Suomessa aiemminkin pyörähtänyt vailla sen kummempaa menestystä. Onhan Nylander toki silti aina kova nimi.

No jos kerran ihan monikossa on miehiä ollut niin näytä ihmeessä (työsulkukautta lukuunottamatta tietenkin) vaikka 3 pelaajaa jotka ovat kolmen viime edellisen kauden aikana tehneet yli 150 pistettä NHL:ssä ? Tai edes semmoisia jotka ovat pistäneet yli 30 kahdella edellisellä kaudella ?
Eikä tuo Battagliankaan lähes piste per peli AHL:ssä mikään ihan perus taso ole meidän liigan vahvistuksille.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
No koskas Jokereilla ei olisi ollut menestyspaineita? Varmaan viimeksi joskus 80-luvulla sinne ei olekaan paljoa aikaa. Ei tämä tilanne eroa mitenkään normaalista.

Ainahan narreille on asetettu kovat ennakko-odotukset. Mutta et voi sinäkään kieltää, etteikö nyt olisi moninverroin kovemmat paineet menestyä kuin kauden alussa, saati sitten pari kuukautta sitten?

Onhan toi joukkue nyt aivan saatanan kallis.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Yllättävän harva pystyy onnittelemaan ja olemaan iloinen tälläisten pelaajien saapumisesta liigaan ilman mitään negatiivista loppu kaneettia.
Noh, minä olen iloinen ja onnittelen itseäni. Onnea!


Niinpä, aika usein kyllä onnitellaan muita joukkueita mutta mikähän siinä on että juuri hesalaisten hankintoja ei niin paljon onnitella, varsinkin Jokerien.
Syynä saattaa olla sekin,että teikäläiset pitävät kehä 3:sen ulkopuolisia pelkkinä maalaispaskoina. Itse neljä vuotta Töölössä asuneena totesin että Hifkin kannattajista osa on sentään hesalaisia ja heidän kanssa tulee sentään hyvin toimeen, sillä heidän ei tarvitse esittää olevansa stadilaisia. Sitten tuleekin eräs Ilmalan kannattaja ryhmä joka koostuu lähinnä savolaisista jotka pitävät itseään enemmän kuin stadilaisina. Sitä paitsi Hifkillä on edelleen paras kotiluola/yleisö
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niinpä, aika usein kyllä onnitellaan muita joukkueita mutta mikähän siinä on että juuri hesalaisten hankintoja ei niin paljon onnitella, varsinkin Jokerien.
Syynä saattaa olla sekin,että teikäläiset pitävät kehä 3:sen ulkopuolisia pelkkinä maalaispaskoina. Itse neljä vuotta Töölössä asuneena totesin että Hifkin kannattajista osa on sentään hesalaisia ja heidän kanssa tulee sentään hyvin toimeen, sillä heidän ei tarvitse esittää olevansa stadilaisia. Sitten tuleekin eräs Ilmalan kannattaja ryhmä joka koostuu lähinnä savolaisista jotka pitävät itseään enemmän kuin stadilaisina. Sitä paitsi Hifkillä on edelleen paras kotiluola/yleisö

Joko tämä oli sinulta aika hyvää sarkasmia tai täydellinen osoitus tuosta minun viestistäni.
Olisi kyllä tosiaan kiva nähdä miten ihmiset reagoisivat jos vaikka Kalpa tai Jyp olisi tehnyt nämä samat hankinnat, veikkaan että vähän olisi positiivisempi sävy olisi.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Joko tämä oli sinulta aika hyvää sarkasmia tai täydellinen osoitus tuosta minun viestistäni.
Olisi kyllä tosiaan kiva nähdä miten ihmiset reagoisivat jos vaikka Kalpa tai Jyp olisi tehnyt nämä samat hankinnat, veikkaan että vähän olisi positiivisempi sävy olisi.

Silti onnittelut varsinkin Nylanderista, kova jätkä loppukahinoissa, mikäli siellä olette :)
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Olkoonkin Makkonen yksi kiinnostavimmista kotimaisista hankinnoista tällä kaudella, niin kyllä Nylander ja Battaglia on ainakin mediaseksikkyytensä/kiinnostavuudellaan ns. vähän eri kalibeerin äijiä. Se ei ole toki Makkoselta mitään pois.

Se joka vie pelillisesti noista kolmesta hankinnasta sen suurimman huomion nähdään keväällä ja toivottavasti vielä finaaleissa.

Muutenkin liigakeväästä on tulossa aivan järkyttävän tasainen ja mielenkiintoinen. Tässä vaiheessa voi jo sanoa, ettei montaa sarjaa tule mikä katkeaa ennen 6 peliä. Ero on viime kautiseen huikea, kun yksi joukkue otti runkosarjan alusta lähtien ohjat käsiinsä ja keväällä vielä näytti todellisen tasonsa.. :-)
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tietolähteeni mukaan Ässät ja Kalpa hierovat vaihtokauppaa, Ässiltä kauppatavarana Sakari Salminen.

Toivottavasti lähteesi on väärässä, koska KalPassa ei ole Ässille sopivia vaihdokkeja. Ei varsinkaan sellaisia, joilla ei olisi jo sopparia ensi kaudeksi.
 

Baldrick

Jäsen
Laittaisiko joku linkin tuosta Nylanderin sopparista, sillä itse en löytänyt sitä Jokerien kotisivuilta?
 

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue
Laittaisiko joku linkin tuosta Nylanderin sopparista, sillä itse en löytänyt sitä Jokerien kotisivuilta?

Jokerit julkaisee sen huomenna, jos julkaisee. Nyt näyttää siltä, että todennäköisesti julkaisee. Ei se nyt mikään sateentekijä enää ole, mutta iso nimi kuitenkin. Lieneekö Brembergin kavereita, kun Jokerit valkkaa? Ehkä.
 

Baldrick

Jäsen
Mietin vain, että mitä perusteita tälle huhulle on muutakuin Jatkoajan jaarittelut? Hauhtosella ranne rikki -> Nylander Jokereihin, koska aikaisemminkin on asiasta juteltu?

Onnittelut kuitenkin Battagliasta.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Ei se nyt mikään sateentekijä enää ole, mutta iso nimi kuitenkin.

Ainut mitä jäin kaipaamaan viime visiitiltä on hieman lisää suoraviivaisuutta ja nopeutta, muuten lähes täydellinen pelaaja. Kiekko löytää tiensä maalipaikoille, tavalla tai toisella :)
 

Rystylaukaus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, FC Liverpool, idän sputnikit
ei kannata

mestaruutta vielä kenellekään jakaa. Matkaa on paljon jäljellä. Ei mestaruutta ole viety ennenkään pelaajaluettelolla eikä viedä jatkossakaan. Täytyy näin oman joukkueen kannalta todeta, että battaglian ja mahdollisesti nylanderin hankinnan jälkeen rosteri on huomattavasti entistä vahvempi. Tuntuu että tämä kausi on Masan viimeinen ja siitä revitään kaikki irti. Tulos tiedetään sitten myöhemmin...

Ja pelaajamarkkinoilla on paljon "fisuja" jäljellä. Uskon että monia sainauksia vielä tehdään muihin joukkueisiiin ennen sunnuntain keskiyötä.
 

Powerplay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Jokerit, NHL
Sitten tuleekin eräs Ilmalan kannattaja ryhmä joka koostuu lähinnä savolaisista jotka pitävät itseään enemmän kuin stadilaisina. Sitä paitsi Hifkillä on edelleen paras kotiluola/yleisö

Kummallista. Olen ymmärtänyt, että se on juuri toistepäin. Oikeastaan sinä täydennät yhtälön.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Itse neljä vuotta Töölössä asuneena totesin että Hifkin kannattajista osa on sentään hesalaisia ja heidän kanssa tulee sentään hyvin toimeen, sillä heidän ei tarvitse esittää olevansa stadilaisia.
Sulla on käsitteet niin pahasti metsässä, että jotenkin luulen tuossa aikamääreessä olevan virheen. Olisiko kuitenkin ollut neljä päivää tai kenties viikkoa? Hesalaiset ovat juuri näitä maaltamuuttaneita jotka yrittävät esittää stadilaisia. Me stadilaiset olemme eri asia.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Hesalaiset ovat juuri näitä maaltamuuttaneita jotka yrittävät esittää stadilaisia. Me stadilaiset olemme eri asia.

Anteeksi OT mut pakko tarttua tähän. Myötähäpeää tuntien sitä naureskeli aikanaan kavereille jotka muuttivat kotisavosta Helsinkiin ja olivat sit kotopuolessa käydessään niin "Hesalaisia",yrittivät vielä slangiakin vääntää. Itte tullu säilytettyä ylpeänä oma Savolaisuus vaikka tänne piäkirkon pieleen on tullu muutettuakin.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mutta et voi sinäkään kieltää, etteikö nyt olisi moninverroin kovemmat paineet menestyä kuin kauden alussa, saati sitten pari kuukautta sitten?

Minä voin kieltää. Jokerit oli lähes kaikissa ennakkoarvioissa mestarisuosikki numero yksi ennen kautta. "Moninverroin kovemmat paineet" on kyllä aika raakasti sanottu tämänhetkisestä tilanteesta peilattuna aikaan ennen kauden alkua.

Pari kuukautta sitten ei Jokereissa varmaan mietitty muuta kuin sitä, että miten kelkka kääntyy, joten silloin tuskin paljon mestaruutta tuolla edes mietittiin.

Liittyy asiaan aika vitun vähän, mutta tulipa kirjoitettua. Sori.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minä voin kieltää. Jokerit oli lähes kaikissa ennakkoarvioissa mestarisuosikki numero yksi ennen kautta.

Ne jotka pitivät Pirnestä jumalasta seuraavana ja liigan kovimpana sentterinä koskaansikinämissään...he varmasti uskoivat Jokerien olevan mestari. Plus muutama muu ehkä hieman yliarvostettu pelaaja.

Itse en ymmärtänyt miksi asia näin oli. Makuja on edelleen monia.
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Hienot hankinnat nartsuilla, ei voi muuta sanoa. Sitä kuitenkin ihmettelen, ettei meille ole edes vielä huhuttu ketään! Bärkkele ja hyst hälvete perään (tätä ei kuitenkaan pidä ottaa sillä tavalla, että haikailisin vanhoja=pena aikoja takaisin). Toisaalta ehkä se on sillee, et ku Lukko on jo pilannu leikin meiltä muilta, niin kannattaa suosiolla katsoa ensi kauteen =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös