Golden Ari
Jäsen
Kyllä Wikipedia tietää ;)
Wikipedia tietää myös tämän asian (samalta sivulta): "Nylanderin pikkuveli Peter pelaa puolustajana KHL-joukkue HK Amur Habarovskissa. Peter on pelannut myös JYPissä (1996-97) ja SaiPassa (2005-06)."
Kyllä Wikipedia tietää ;)
Lyhyt kommentti. Olet oikeassa ja juuri näin tulee toimia. Savolaiset on ehdottoman jees ! Minä taas olen stadilainen (täällä syntynyt ja tämä on koti), enkä halua savolaiseksi Silti en voi ymmärtää miksi savolainen haluaisi stadilaiseksi ?Anteeksi OT mut pakko tarttua tähän. Myötähäpeää tuntien sitä naureskeli aikanaan kavereille jotka muuttivat kotisavosta Helsinkiin ja olivat sit kotopuolessa käydessään niin "Hesalaisia",yrittivät vielä slangiakin vääntää. Itte tullu säilytettyä ylpeänä oma Savolaisuus vaikka tänne piäkirkon pieleen on tullu muutettuakin.
Näinhän sen on. Lupaschuk ja Noronen täsmähankintoja, mutta loukkaantuneita korvaavat Jokerihankinnat epätoivon merkkejä. Ei näille voi kun nauraa.
Jep ja EP lähde Iltasanomat - eli siirto ei todellakaan ole vielä 100% varma. Allekirjoittanut kyllä toivoo vilpittömästi, että Mikke tulee takaisin kotoiseen liigaan taas pelaamaan. Tämä siirto nostaisi tuulipukukansan mielenkiintoa ja arvostusta liigaa kohtaan huomattavasti.
En tiedä, onko täällä jo mainittu, mutta Tapparan Tillu Koskela,Enska Enlund ja Guolla nähty Ilves-Pelicans -otelussa. Siirtoja odotellessa?
Ilkka Pikkarainen NJ -> CSKA MOSKVA
Ja tämä siirto on jo virallinen.
Miten ikivanhan hurrin epätoivoinen viimeinen rahastusyritys tämän tekee?
Epätoivoinen viimeinen rahastusyritys kaverilla jolla on rahaa ostaa vaikka kaksi RTK:ta?
Ja tuosta onnittelemattomuudesta viela...onnittelisin tietenkin jos tulisi johonkin pelicanseihin koska en nakisi joukkuetta kuitenkaan minkaanlaisena uhkana lukon mestaruudelle, ja tottakai tuon kaliiberin pelaaja tuo lisa-arvoa liigaan. Mutta jokereihin ja viela Battaglia siina siivella....ei helvetti. Ei lammita yhtaan liigan lisa-arvo, minua kiinnostaa lukon mestaruusmahdollisuudet ihan helvetisti enemman kuin liigan lisa-arvo, ja valitettavasti noin valtavilla satsauksilla saattaa olla negatiivinen vaikutus niihin mahdollisuuksiin. En toivo onnistumista vaan floppia.
En tiedä, onko täällä jo mainittu, mutta Tapparan Tillu Koskela,Enska Enlund ja Guolla nähty Ilves-Pelicans -otelussa. Siirtoja odotellessa?
Kai jätkillä oli vapaa ilta ja kun Tampereella asuvat niin sopii kirjoittajankin heräillä nykyhetkeen. Ei ole ihmeellisyys että jos vain toisella on peli ja toinen pelaa Tampereella niin jätkät menee matsiin. Hip heijaa.
Tämä lienee vastine tuohon minun viestiin niin vastaillaan. Oli ehkä huonosti muotoiltu tuo mitä hain, eli siis enemmän ärsyttää tuommoinen että muka "onnitellaan" ja kerrotaan että on kovia ja lisätään sinne loppuun se MUTTAAAA junnuteisaapelataonkauheenkalliskaikkikuoleesevaanjäähdyttelee jne. Elikkä siis viedään pohja siltä kaikelta positiiviselta sillä että koitetaan väkisin tuoda jotain negatiivista esille vaikka sellaista ei olisikaan.
Miten ikivanhan hurrin epätoivoinen viimeinen rahastusyritys tämän tekee?
Laittaisiko joku linkin tuosta Nylanderin sopparista, sillä itse en löytänyt sitä Jokerien kotisivuilta?
Jep ja EP lähde Iltasanomat - eli siirto ei todellakaan ole vielä 100% varma. Allekirjoittanut kyllä toivoo vilpittömästi, että Mikke tulee takaisin kotoiseen liigaan taas pelaamaan. Tämä siirto nostaisi tuulipukukansan mielenkiintoa ja arvostusta liigaa kohtaan huomattavasti.
Onko tämä tarpeeksi varma lähde?
Eli voi tämän Nylanderinkin poistaa huhuketjusta ja siirtyä Jokeriosioon.
Hieno hankinta. Nylanderille täksi kaudeksi merkitty NHL-palkka taitaa olla reilusti enemmän kuin koko Jokereiden pelaajabudjetti?
Niin ja siinahan ei siis ole minun mielestani mitaan pahaa etta rahaa kaytetaan, painvastoin. Samanlaista toimintaa olen useampana vuotena toivonut lukoltakin kun siihen kerran varaa olisi ja usein on ollut tarvettakin. Nyt tosin ei ole tarvetta kuin ehka pieneen hienosaatoon.
Itseäni vituttaa nämä "vitun rahajengi" ym. huutelijat. Mitäs se meitä faneja haittaa, kuinka paljon rahaa on pistetty palamaan, meitähän tässä viihdytetään.