SM-liigan siirtohuhut

  • 4 846 279
  • 5 847

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Anteeksi OT mut pakko tarttua tähän. Myötähäpeää tuntien sitä naureskeli aikanaan kavereille jotka muuttivat kotisavosta Helsinkiin ja olivat sit kotopuolessa käydessään niin "Hesalaisia",yrittivät vielä slangiakin vääntää. Itte tullu säilytettyä ylpeänä oma Savolaisuus vaikka tänne piäkirkon pieleen on tullu muutettuakin.
Lyhyt kommentti. Olet oikeassa ja juuri näin tulee toimia. Savolaiset on ehdottoman jees ! Minä taas olen stadilainen (täällä syntynyt ja tämä on koti), enkä halua savolaiseksi Silti en voi ymmärtää miksi savolainen haluaisi stadilaiseksi ?
 
Näinhän sen on. Lupaschuk ja Noronen täsmähankintoja, mutta loukkaantuneita korvaavat Jokerihankinnat epätoivon merkkejä. Ei näille voi kun nauraa.

Kenen loukkaantuneen korvaajaksi muuten BB hankittiin? Entä Nylle? Heivataanko heidät pois kun loukkaantuneet palaavat riviin?
 

Jämäpakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flyers
En tiedä, onko täällä jo mainittu, mutta Tapparan Tillu Koskela,Enska Enlund ja Guolla nähty Ilves-Pelicans -otelussa. Siirtoja odotellessa?
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jep ja EP lähde Iltasanomat - eli siirto ei todellakaan ole vielä 100% varma. Allekirjoittanut kyllä toivoo vilpittömästi, että Mikke tulee takaisin kotoiseen liigaan taas pelaamaan. Tämä siirto nostaisi tuulipukukansan mielenkiintoa ja arvostusta liigaa kohtaan huomattavasti.

Miten ikivanhan hurrin epätoivoinen viimeinen rahastusyritys tämän tekee?
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
En tiedä, onko täällä jo mainittu, mutta Tapparan Tillu Koskela,Enska Enlund ja Guolla nähty Ilves-Pelicans -otelussa. Siirtoja odotellessa?

Kai jätkillä oli vapaa ilta ja kun Tampereella asuvat niin sopii kirjoittajankin heräillä nykyhetkeen. Ei ole ihmeellisyys että jos vain toisella on peli ja toinen pelaa Tampereella niin jätkät menee matsiin. Hip heijaa.
 

Knatterton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Colorado Avalanche
Mikäli yhtään olen oppinut tulkitsemaan Virmasen kommentteja, niin huomenna tosiaan Nylanderin nimi vahvistettaneen. Sellaista tekstiä tuli Virmaselta, kun häntä haastateltiin Urhon lähetyksessä.

Ilkka Pikkarainen NJ -> CSKA MOSKVA

Ja tämä siirto on jo virallinen.

Hmm...kysymys kuuluukin, miksi postasit tämän uutisen tähän ketjuun, kun kyse ei ole SM-liigasta eikä huhusta?
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miten ikivanhan hurrin epätoivoinen viimeinen rahastusyritys tämän tekee?

Epätoivoinen viimeinen rahastusyritys kaverilla jolla on rahaa ostaa vaikka kaksi RTK:ta? Kuule arvaappa uudestaan. Minä puolestani arvaan että Nylander ottaa vsstaa mielnkiinoisen haasteen ja antaa näyttöjä kevään MM-kisoja varten, jotta voisi siellä antaa lisää näyttöjä saadakseen ensi kaudeksi uuden mielenkiintoisen haasteen. Niin ja Suomessa ollessaan ei iske valtava verotaakka kotimaassa.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Epätoivoinen viimeinen rahastusyritys kaverilla jolla on rahaa ostaa vaikka kaksi RTK:ta?

No ei nyt sentaan. Mutta varmasti on Nylanderille jaanyt uran aikana miljoonia sukanvarteen joten en itsekaan nakisi tata rahastusyrityksena.

Enka muutenkaan lahtisi huutelemaan vanhasta hurrista, kun kyseessa on tuon luokan pelimies. Joillekin ei vain aukea etta millaisesta kalasta on kyse ja se heille suotakoon...ehka on helpompi nukkua ainakin siihen asti kunnes kaveri alkaa antamaan nayttoja liigassa.

Ja tuosta onnittelemattomuudesta viela...onnittelisin tietenkin jos tulisi johonkin pelicanseihin koska en nakisi joukkuetta kuitenkaan minkaanlaisena uhkana lukon mestaruudelle, ja tottakai tuon kaliiberin pelaaja tuo lisa-arvoa liigaan. Mutta jokereihin ja viela Battaglia siina siivella....ei helvetti. Ei lammita yhtaan liigan lisa-arvo, minua kiinnostaa lukon mestaruusmahdollisuudet ihan helvetisti enemman kuin liigan lisa-arvo, ja valitettavasti noin valtavilla satsauksilla saattaa olla negatiivinen vaikutus niihin mahdollisuuksiin. En toivo onnistumista vaan floppia.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja tuosta onnittelemattomuudesta viela...onnittelisin tietenkin jos tulisi johonkin pelicanseihin koska en nakisi joukkuetta kuitenkaan minkaanlaisena uhkana lukon mestaruudelle, ja tottakai tuon kaliiberin pelaaja tuo lisa-arvoa liigaan. Mutta jokereihin ja viela Battaglia siina siivella....ei helvetti. Ei lammita yhtaan liigan lisa-arvo, minua kiinnostaa lukon mestaruusmahdollisuudet ihan helvetisti enemman kuin liigan lisa-arvo, ja valitettavasti noin valtavilla satsauksilla saattaa olla negatiivinen vaikutus niihin mahdollisuuksiin. En toivo onnistumista vaan floppia.

Tämä lienee vastine tuohon minun viestiin niin vastaillaan. Oli ehkä huonosti muotoiltu tuo mitä hain, eli siis enemmän ärsyttää tuommoinen että muka "onnitellaan" ja kerrotaan että on kovia ja lisätään sinne loppuun se MUTTAAAA junnuteisaapelataonkauheenkalliskaikkikuoleesevaanjäähdyttelee jne. Elikkä siis viedään pohja siltä kaikelta positiiviselta sillä että koitetaan väkisin tuoda jotain negatiivista esille vaikka sellaista ei olisikaan.
 

tiki10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nybbe Ja Tobbe All-Stars
En tiedä, onko täällä jo mainittu, mutta Tapparan Tillu Koskela,Enska Enlund ja Guolla nähty Ilves-Pelicans -otelussa. Siirtoja odotellessa?

Jeps. Kai ne kaikki siirtyy Ilvekseen nyt sitten kun kerran matsissakin olivat. Itse olen nähnyt Pasi Nielikäisen useammassa HIFK matsissa, joten soppari taitaa olla varma?!?
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kai jätkillä oli vapaa ilta ja kun Tampereella asuvat niin sopii kirjoittajankin heräillä nykyhetkeen. Ei ole ihmeellisyys että jos vain toisella on peli ja toinen pelaa Tampereella niin jätkät menee matsiin. Hip heijaa.

Tunnetko menneesi pieneen miinaan? Sopii sielläkin heräillä nykyhetkeen.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tämä lienee vastine tuohon minun viestiin niin vastaillaan. Oli ehkä huonosti muotoiltu tuo mitä hain, eli siis enemmän ärsyttää tuommoinen että muka "onnitellaan" ja kerrotaan että on kovia ja lisätään sinne loppuun se MUTTAAAA junnuteisaapelataonkauheenkalliskaikkikuoleesevaanjäähdyttelee jne. Elikkä siis viedään pohja siltä kaikelta positiiviselta sillä että koitetaan väkisin tuoda jotain negatiivista esille vaikka sellaista ei olisikaan.

Juu ymmarran kylla mita ajat takaa, se on sita eparehellista onnittelemista johon monet syyllistyvat. Itse en viitsi olla itselleni niin eparehellinen etta kavisin jokeriosiossa kirjoittamassa "huikea hankinta, lisaa mielenkiintoa liigaan" kun ei voisi se liigan mielenkiinto vahempaa kiinnostaa ja vituttaa kuin pienta oravaa etta muutenkin hivenen arsyttava joukkue nappasi ihan lottona 5 miljoonan miehen ja niilla on nyt paperilla kovin SM-liigajoukkue sitten Selanteen lahdon. Ja taman kasittamattoman lottovoiton piti TIETYSTI tapahtua sitten juuri silla kaudella kun me oltiin ihan oikeasti jopa selkeita ennakkosuosikkeja playoffeja silmalla pitaen.

No, ei se tosiaan sita tarkoita edelleenkaan etteiko lukko voisi hyvinkin kannua vieda, mutta ei tuo yhtaan asiaa helpota etta Jyp hommasi Makkosen ja Jokerit hommasi melkein ketjullisen NHL miehia. Kylla Anssi Rantanen pitaa Nylanderin pimennossa.

Meilla on ykkossentteri mahdollisesti loukkaantuneena ja kolmosen keskella kierratetaan laitureita kun kaikki junnutahdet on lahetetty kasvamaan korkoa mestikseen. Ei yhtaan haittaisi etta jotain tapahtuisi siirtorintamalla raumallekin pain.
 
Viimeksi muokattu:
Miten ikivanhan hurrin epätoivoinen viimeinen rahastusyritys tämän tekee?

Ai yhtä ikivanha kuin Bremberg, jonka potku ei riitä alkuunkaan liigassamme? Voiko 5 miljoonan dollarin kausiliksalla oleva pelaaja olla epätoivoinen. Puhumattakaan rahastuksesta. Eihän 16 NHL-kauden aikana omaisuutta olekaan vielä riittävästi kertynyt. Oletko pihalla vai olenko minä?
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Laittaisiko joku linkin tuosta Nylanderin sopparista, sillä itse en löytänyt sitä Jokerien kotisivuilta?

Jep ja EP lähde Iltasanomat - eli siirto ei todellakaan ole vielä 100% varma. Allekirjoittanut kyllä toivoo vilpittömästi, että Mikke tulee takaisin kotoiseen liigaan taas pelaamaan. Tämä siirto nostaisi tuulipukukansan mielenkiintoa ja arvostusta liigaa kohtaan huomattavasti.

Onko tämä tarpeeksi varma lähde?
Eli voi tämän Nylanderinkin poistaa huhuketjusta ja siirtyä Jokeriosioon.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
No nyt Nylanderin siirrosta Jokereihin on uutisoitu jo Grand Rapidsin kotisivuillakin, eli eiköhän se varma jo ole.

Nylander Jokereihin

edit. Hidas olin perkele
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hieno hankinta. Nylanderille täksi kaudeksi merkitty NHL-palkka taitaa olla reilusti enemmän kuin koko Jokereiden pelaajabudjetti?
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Hieno hankinta. Nylanderille täksi kaudeksi merkitty NHL-palkka taitaa olla reilusti enemmän kuin koko Jokereiden pelaajabudjetti?

Tuskin enaa tassa vaiheessa kovin reilusti. Nyt on ehka ensimmainen kerta kun tuo "ei mestaruutta voi ostaa" pistetaan todelliseen testiin. Yleensahan naita jaaritteluja on saanut kuulla kun joku on lahtenyt puoli miljoonaa muita suuremmalla budjetilla liikenteeseen, mutta nyt ei kylla riita enaa puoli miljoonaa. Jokerit porskuttaa varmaankin lahempana 4 miljoonan budjettia talla kaudella kun muut jaavat lahemmas kahta miljoonaa. Brooks, Rullier, Bremberg, Battaglia, Nylander......joopa joo. Jos nuo eivat maksa jokereille reilusti yli miljoonan niin ei sitten mikaan.

Niin ja siinahan ei siis ole minun mielestani mitaan pahaa etta rahaa kaytetaan, painvastoin. Samanlaista toimintaa olen useampana vuotena toivonut lukoltakin kun siihen kerran varaa olisi ja usein on ollut tarvettakin. Nyt tosin ei ole tarvetta kuin ehka pieneen hienosaatoon.
 
Viimeksi muokattu:

Ojamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Fedor, sääntö 17 §
Niin ja siinahan ei siis ole minun mielestani mitaan pahaa etta rahaa kaytetaan, painvastoin. Samanlaista toimintaa olen useampana vuotena toivonut lukoltakin kun siihen kerran varaa olisi ja usein on ollut tarvettakin. Nyt tosin ei ole tarvetta kuin ehka pieneen hienosaatoon.

Olin jo avautumassa, kunnes huomasin, että liitit tämän viestisi loppuun. Itseäni vituttaa nämä "vitun rahajengi" ym. huutelijat. Mitäs se meitä faneja haittaa, kuinka paljon rahaa on pistetty palamaan, meitähän tässä viihdytetään. SM-Liiga ei kuitenkaan ole mitään junnukiekkoa, missä aina ihan ok hengen omaavat pelaajat saavat pelata, vaan kivenkovaa bisnestä ja miljoonien pyörittelyä. Nylanderin kaltaiset pelaajat tekevät liigasta helvetin mielenkiintoisen, vaikka mieluummin toki näkisin jokerijunnuja mättämässä maaleja liigassa (siis Jokereissa, Lehterä...).

Pyrin menemään jokaiseen kotipeliin loppukaudella, osaksi kiitos toki ilmaisten lippujen...

e. Iltapaskan mukaan Nylander ei maksa mitään Jokereille, no mikäs sen parempi.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Itseäni vituttaa nämä "vitun rahajengi" ym. huutelijat. Mitäs se meitä faneja haittaa, kuinka paljon rahaa on pistetty palamaan, meitähän tässä viihdytetään.

Juuri nain, ei ne minunkaan lompakostani ole koskaan tulleet rahaa hakemaan vakisin kun ovat pelaajia ostelleet. Mina en myoskaan kuulu niihin jotka taivastelevat etta "...mutta mihin hintaan". Ei kiinnosta kun itse en kerran siita maksa ja minuahan ne yrittavat viihdyttaa.

Minua ei siis todellakaan hairitse etta joku yrittaa "ostaa mestaruuden", mestaruus se kuitenkin olisi ja todennakoisyys sen onnistumiselle on kuitenkin helvetisti suurempi kuin silla etta lahdetaan liigan huonoimmalla budjetilla "kiusaamaan isompia". Jos se meneekin kerran 50 vuodessa taysin kohdalleen, siita ei kuitenkaan saa kuin sen saman mestaruuden minka se kaveri on ostanut 15 kertaa 50 vuoden aikana.

Ehka tama kausi tuo lopun sille mantralle etta mestaruutta ei voi ostaa. Jotain positiivista siis olisi jokerien voitossakin, mutta eikohan me tama hoideta talla kertaa.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Itse onnittelen Jokereita hienoista hankinnoista. Tämä oli koko SM-liigan kannalta erinomainen juttu. Monella paikkakunnalla (esim. Lappeenranta perjantaina 5.2.) on hyvinkin mahdollista parin sadan lisälipun myyminen, kun Jokerit tuo ökyjenginsä maakuntiin.

Pudotuspelejä on sitten hauska seurata, vaikka oma jengi ei sinne asti pääsisikään. Voi toivoa Jokerien palkka-armeijan putoamista, jotta pääsee naureskelemaan rahantuhlaukselle.

Ja mikäli Jokerit sattuisi voittamaan mestaruuden, kannun arvoa voi vähätellä ostomestaruuden nimissä toistellen Virmasen toukokuisia lapsuksia.

Win - win -tilanne koko liigalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös