Heh, no ei ainakaan Lukkoon. Wiikmania ja T. Tarkkia on tänne tarjottu. Ja muutenkaan ei kannata käyttää ulkkaripaikkaa tuollaiseen jämäpelaajaan. Mestis-kamaa.
Ja muutenkaan ei kannata käyttää ulkkaripaikkaa tuollaiseen jämäpelaajaan. Mestis-kamaa.
Huomaa että Raumalla on vihdoin viimein onnistuttu ulkomaalaisten kanssa. :)
Eiköhän tuo ukko statsien perusteella ole lähinnä Mestis-kamaa? Ei ole tarpeeksi kova nimi minkään SM-liigaseuran ykköseksi ja kakkoseksi ei ole järkeä ulkkareita palkata.
Huomaa että Raumalla on vihdoin viimein onnistuttu ulkomaalaisten kanssa. :)
Eipä ollut TPS:n Leggiolla kovin paljon paremmat statsit Suomeen tullessaan, ikää tosin pari vuotta vähemmän. Eli toisin sanoen joku SaiPa, TPS tai Pelicans voisivat perjaatteessa hankkia tuollaisen kaverin.
Ei Leggiota miksikään kovin huikeaksi menestykseksi kukaan laske?Eipä ollut TPS:n Leggiolla kovin paljon paremmat statsit Suomeen tullessaan, ikää tosin pari vuotta vähemmän.
Huhuasteella sellaista olen kuullut että Kivenmäki olisi jo keväällä neuvotellut TPS:n kanssa. Joku paremmin tietävä vahvistakoot asian.
Lisäksi 80 prosentin tarkkuudella osuva tieto: Mikko Mäenpää, HPK -> Ruotsi
Niinkun jo aiemmin tiesin kertoa. Muutamaksi kaudeksi Ruotsiin vuolemaan kruunuja taskun täydeltä ja sen jälkeen takaisin kotiin, ellei NHL miestä vie.
Todennäköisesti sekoitit Luoman ja Mäenpään, mutta pitihän minun tulla kuitenkin sanomaan asiasta.
Urheilulehti tietää, että Lehterä siirtyy ensi kaudeksi KHL:n
http://www.urheilulehti.fi/jaakiekko/sm-liigan-ylivoimainen-pisteporssin-kuningas-siirtyy-khlaan
Eli toisin sanoen joku SaiPa, TPS tai Pelicans voisivat perjaatteessa hankkia tuollaisen kaverin.
Täytyy myöntää että minä olen yllättynyt. Vaikka olen aina sanonut että Jori Lehterä ei tule ikinä pelaamaan NHL:ssä, niin nyt on pakko myöntää että olen tullut toisiin ajatuksiin, varsinkin säälipleijarisarjan aikana Jokereita vastaan. Jos ja kun Jori mitä ilmeisimmin ei palaa kotiin Jokereihin, olisin uskonut että hän saa / on sammassa sopimuksen NHL:ään. Itse asiassa uskallan väittää näin tulee tapahtumaankin, sanoi Seppänen mitä tahansa.Ja yllättyneitä ovat...?
Kivenmäki, Pärssinen, Hauhtonen sopisivat, joten voi olla, että Mave nähtäisiinkin Turussa ensi kaudella.
Muutamaksi kaudeksi Ruotsiin vuolemaan kruunuja taskun täydeltä ja sen jälkeen takaisin kotiin, ellei NHL miestä vie.
Kyllä itse olen vakuuttunut, että Jori tulee lähtemään NHL:ään tai ainakin siellä pärjäisi. Nytkin osoitti, että pystyy pelaamaan kohtuullisen kovaakin. Toki KHL:stä saattaa saada 2-3milj dollaria/euroo ja NHL:ssä joutuisi aloittamaan jollain 800kdol. tasoisella palkalla. Joten hyvinkin voi olla, että käy KHL:ssä hakemassa eläkerahat pois ja sitten suuntaa NHL:n?Täytyy myöntää että minä olen yllättynyt. Vaikka olen aina sanonut että Jori Lehterä ei tule ikinä pelaamaan NHL:ssä, niin nyt on pakko myöntää että olen tullut toisiin ajatuksiin, varsinkin säälipleijarisarjan aikana Jokereita vastaan. Jos ja kun Jori mitä ilmeisimmin ei palaa kotiin Jokereihin, olisin uskonut että hän saa / on sammassa sopimuksen NHL:ään. Itse asiassa uskallan väittää näin tulee tapahtumaankin, sanoi Seppänen mitä tahansa.
Dale McTavish on kuulemma tosiaan tulossa Saipaan ensi kaudelle. Todennäköisesti ei kuitenkaan pelaa joukkueessa koko kautta.
Meinaat siis, että hän pelaisi alkukauden SaiPassa verotussyistä, vai mitä ajat takaa?