Shean Donovan ainakin oli tulossa Suomeen. Linkki Slam Sportsin uutiseen: http://slam.canoe.ca/Slam/Hockey/2010/09/01/15218766.html?cid=rsssportsslam! hockey
Olis kyllä NIIIIN Virmasmainen hankita, että! Luulen, että Hifkiin vie miehen tie.
Ei pelannut. Donovan siirtyi Ottawaan vuonna 2006 jolloin Keklu oli ollut jo 4 vuotta Bluesin leivissä.Tuli ihan vaan mieleen, että kaveri taisi pelata Ottawassa samaan aikaan kun Keklu oli Ottawan leivissä?!?
En kyllä ymmärtäisi ollenkaan Kekäläisen aivoituksia, mikäli raahaa tänne 35-vuotiaan kundin, jolla on pahoja loukkaantumisia takana, parhaallakin kaudella alle 20 maalia ja noin tuhannessa matsissa vain reilu sata byyriä. Virmaselta olisin vielä tämän ymmärtänyt, mutta en Kekäläiseltä. Toivottavasti on tulossa johon muuhun jengiin, kun Jokereihin.
Tuon linkin teksti muuttui hetkessä ihan toisenlaiseksi? Aluksi siinä luki, että tulee pelaamaan Suomeen ja nyt ei tulekkaan. Voipi olla jotain Keklun virityksiä.
Ei se kyllä mun mielestäni muuttunut miksikään. Donovan oli tulossa Suomeen, oli hyväksynyt suomalaisen seuran tarjouksen ja luuli kaiken olevan selvää, kunnes suomalainen seura veti liinat kiinni.
Ketjun aiheeseen. Onko Toporowskista kuulunut mitään. Ei ole oikeen huhuja mihinkään suuntaan (Ässät?). Mies kuitenkin mätti "huonosti" menneellä viime kaudella 22 maalia.
Ei se kyllä mun mielestäni muuttunut miksikään. Donovan oli tulossa Suomeen, oli hyväksynyt suomalaisen seuran tarjouksen ja luuli kaiken olevan selvää, kunnes suomalainen seura veti liinat kiinni.
Ässien ketjuissa miestä on huhuttu monta päivää patapaitaan.
Ässillä ja Topolla oli jossain vaiheessa ainakin neuvottelua tai Topoa oli kuulemma ainakin tarjottu Ässille. Tämänhetkistä neuvottelutilannetta en osaa sanoa, mutta tosiaan paljon miehestä kirjoitellaan Ässien ketjuissa.
Campbell kieltämättä nousi työsulkukauden jälkeen ihan uudelle tasolle, joten siitä sulka Jokereiden hattuun.
Donovan oli tulossa Suomeen, oli hyväksynyt suomalaisen seuran tarjouksen ja luuli kaiken olevan selvää, kunnes suomalainen seura veti liinat kiinni.
En kyllä ymmärtäisi ollenkaan Kekäläisen aivoituksia, mikäli raahaa tänne 35-vuotiaan kundin, jolla on pahoja loukkaantumisia takana, parhaallakin kaudella alle 20 maalia ja noin tuhannessa matsissa vain reilu sata byyriä. Virmaselta olisin vielä tämän ymmärtänyt, mutta en Kekäläiseltä. Toivottavasti on tulossa johon muuhun jengiin, kun Jokereihin.
Itse luulen että kyseessä oli Pelicans tai Ässät.
Viimeisin tieto oli se, että Topo on "lähes" ässien mies, neuvotteluja kuulemma käydään.
Viimeisin tieto oli se, että Topo on "lähes" ässien mies, neuvotteluja kuulemma käydään.
Pelicans sopisi kuvaan siinä mielessä, että etsivät top6-hyökkääjää ja jos Donovan ilmoitti halukkuutensa liian myöhään, oli joukkue jo hankkinut Sindelin tuohon rooliin, ja siksi Donovanin siirto peruuntui.
Hannes Hyvönen treenailee tällä hetkellä Kärppien huomisen ET-vastustaja Färjestadin kanssa (perhehän asuu Karlstadissa). Hän on saanut pari tarjousta Suomesta, mutta toivoo pelaavansa ensi kauden vielä Venäjällä. Kahden viikon sisällä haluaa ratkaisun asiaan.
Hannes Hyvönen treenailee tällä hetkellä Kärppien huomisen ET-vastustaja Färjestadin kanssa (perhehän asuu Karlstadissa). Hän on saanut pari tarjousta Suomesta, mutta toivoo pelaavansa ensi kauden vielä Venäjällä. Kahden viikon sisällä haluaa ratkaisun asiaan.
Linkki löytyy täältä toisella kotimaisella: http://www.nwt.se/sport/folj_fbk/article760439.ece