Eikös Ilvekselläkin ole jonkinlaisia ongelmia talousasioiden kanssa? Jotain tällaista muistelen lukeneeni pari viikkoa sitten Veikkaajasta. Paremmin asioista tietävät korjatkoon.
Se voisi kyllä olla teoriassa itse TPS jos ajatellaan G. Raboinin "korvaajaa". Raboin, Berg ja Skålberg ovat arviolta kuukauden poissa laatikosta.
Jos taas itse osaan lukea ihan saatavissa olevia tietoja, niin näyttää erittäin vahvasti sille että tuo 20% saattaa hyvin olla se Genowayn artistisopimuksesta vapautuva raha.Raha-asiat ovat kuitenkin kunnossa ja tietojen mukaan pätäkkää löytyy.
Jos taas itse osaan lukea ihan saatavissa olevia tietoja, niin näyttää erittäin vahvasti sille että tuo 20% saattaa hyvin olla se Genowayn artistisopimuksesta vapautuva raha.
Siirtohuhuihin siis :
Genoway -> Out
Money -> In
=
------------>
Puolustaja
Olisi kyllä aika ilvesmäistä, jos Genowayn artistisoppariin olisi ahdettu 20% koko pelaajabudjetista.
Ja Forrestille kyllä kiitos täältä suunnasta.
Olisihan tuo. Sydämestäni toivon, että Hiitelän johdolla nämä idioottimaisuudet saadaan karsittua minimiin. Ja Forrestille kyllä kiitos täältä suunnasta.
Eiköhän väsyneeltä Tapparalta se väsynein ratkaisu olisi Kaj Matalamäki?Toivottavasti mies ei palaa SM-liigaan. Tosin väsyneeltä Tapparalta se väsynein ratkaisu olisi värvätä Suhenon seuran uudeksi päävalmentajaksi. Sinne siis...?
Kukkos Lassella alustava soppari SM-liigaan (Kärpät)
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2241117&pos=no-tu
Kukkos Lassella alustava soppari SM-liigaan (Kärpät)
http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2241117&pos=no-tu
Onko toi Krajicek jotain Krepsin kavereita? En meinaan mitään muuta syytä keksi miksi tuon tason pelaaja tulisi SM-Liigaan. KHL:ssä riittäisi varmasti ottajia.
Uskallan edelleen aika vahvasti väittää, että Venäjällä jatkaa. Ei siis ole tulossa kotoiseen liigaan.
Lukas Krajicek on kyllä jotenkin liian kovan oloinen hankinta tähän sarjaan. Valitsisin hänet Kukkoslasseakin mielummin.
Petteri Nokelainen todennäköisesti suuntaamaassa Eurooppaan täksi kaudeksi, vaihtoehtoina ovat; Suomi, Ruotsi ja Venäjä (lähde:Uugen juttuja). Aika yllättäviä, etten sanoisi. :) Hintalapulla ei kuulemma ole paljon tekemistä pelaamisen kanssa, lähinnä pelilliset asiat vaikuttavat.