SM-liigan siirtohuhut

  • 4 848 726
  • 5 847

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Itse nyt en usko tähän Platonoviin alkuunkaan. Miksi tulisi Sm-liigan ja Tapparaan kun todennäköisesti saisi KHL:stä ja muualta Euroopasta parempia tarjouksia. Joku heitti muistaakseni, että Aleksandr Barkov lähti Tapparasta valmentamaan Magnitogorsia joten olisikohan hän kertonut tarinoita Tampereesta ja Tapparasta? Vai ovatkohan he edes tavanneet toisiaan?

Kävisi paremmin kuin hyvin jos Platonov pelaisi Guollan paikalla alkukaudesta. Koko kauden sopimukseen tuskin Tapparalla on varaa. Jos tulee niin hienoa, mutta en kyllä ymmärrä miksi tulisi.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Joo sitä ihmettelin itsekin kun Elite Prospectsia katoin, mutta kyllä Platonov nyt jo kolmatta viikkoa Magnitokorskin mukana Sveisissä on. Tuskin joutuu tryoutin kautta Forsbackan tapaan pelipaikkaa hakemaan :D

edit. ja vaikka ei sopimusta olisikaan, niin Leinosen Mikki ei oo se mies joka Platonovin eteen parhaan paperin faksais.
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Platonovilla näyttäisi kaikesta huolimatta olevan sopimus tästä kaudesta Metallurgin kanssa, tai ainakin tällaisen kuvan joku verkkolehtijuttu antoi. Pitää selvittää paremmalla ajalla, mutta nyt ei ehdi.
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Mutta en jaksa edelleenkään uskoa kaverin saapuvan Suomeen. Toivon tietenkin, sillä taitoniekkoja tänne ei kovin hirveästi eksy.
Platonovhan ei ole mikään "taitoniekka", vaan iso ja vankkatekoinen sentteri/vasen laituri, joka on kohtalainen pelintekijä, hyvä puolustava pelaaja ja jolla on hirmuinen laukaus.

Köyhän miehen Viktor Zhluktov!
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Toisaalta, jonkinlaista lähdekritiikkiä Eliteprospectsin täytyy noissa huhuissaan käyttää, kun ei ole edes laitettu "Doubtfull rumours" -kohdan alle. Eli jos pekkaperusjätkä laittaisi tuonne kuulleensa tällaisesta siirrosta, tuskin Eliteprospects.comin kaverit heti tatti tanassa tekevät siitä huhun, vai?

Veikkaan siirron toteutuvan ja lokakuussa kaverin siirtyvän muualle.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
IFK:hon tulossa yksi vahvistus ennen Liigan alkua, tästä lisää myöhemmin.
 

Hxxx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mental tension
Eikös Lasse Kukkosen pitänyt ilmoittaa näinä päivinä tulevaisuudestaan eli siitä, missä mies pelailee ensi kaudella. Johan sekin saisi selvitä, ettei tarvitse arvuutella enää kovin kauaa miehen seuravalintaa.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Tokkopa on divarijyrää kaksisempi, muutenhan pitäisi oikeasti hehkuttaa ;)

No jep, ja muutenkin suhtaudun skeptisesti näihin "huhuihin", joissa ei mainita sanallakaan lähteestä saatikaan nimetä mahdollisia vahvistuksia. Kun nyt todennäköisesti joku tulee jokatapauksessa ennen kauden alkua, niin voidaan paukutella henkseleitä ja vaikka ei tulisikaan, niin aina voidaan vedota viimehetkeen palkkaerimielisyyksiin tjsp. Lähteitä tai nimiä, vaadin minä!
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
No jep, ja muutenkin suhtaudun skeptisesti näihin "huhuihin", joissa ei mainita sanallakaan lähteestä saatikaan nimetä mahdollisia vahvistuksia. Kun nyt todennäköisesti joku tulee jokatapauksessa ennen kauden alkua, niin voidaan paukutella henkseleitä ja vaikka ei tulisikaan, niin aina voidaan vedota viimehetkeen palkkaerimielisyyksiin tjsp. Lähteitä tai nimiä, vaadin minä!

Minulle on aivan sama, kuinka moni minua uskoo. Tiedän itse että yksi vahvistus vielä tulee, mutta en valitettavasti voi nimeä mainita, varsinkaan täällä.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Minulle on aivan sama, kuinka moni minua uskoo. Tiedän itse että yksi vahvistus vielä tulee, mutta en valitettavasti voi nimeä mainita, varsinkaan täällä.

Johtuisko siitä ettet itsekään tiedä? Näitä huhujahan piisaa joka kioskilla. Mutu-jutut joihin jotkut uskoo, toiset ei.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Varsinkaan täällä? No mitä sitten ylipäätänsä kirjoittelet tänne?

Kunhan annoin toivon kipinää meille punaisille, että tämä ei ole vielä valmis. :)
Olen hyvin pahoillani etten voi lisää sanoa, ja täytyy tästälähdin muistaa etten tänne kirjoittele tälläista. Pahoitteluni niille, joita asia jäi vaivaamaan.
 

Ilmala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Kunhan annoin toivon kipinää meille punaisille, että tämä ei ole vielä valmis. :)
Olen hyvin pahoillani etten voi lisää sanoa, ja täytyy tästälähdin muistaa etten tänne kirjoittele tälläista. Pahoitteluni niille, joita asia jäi vaivaamaan.
Enemmänkin annat epätoivonkipinää jos heität juttua jolla ei voi edes spekuloida. Itsekin voin luvata että Jokereihin tulee uusi pelaaja ennen kauden alkua. Asia on ns. pomminvarma. Minä kerron senkin etten tiedä kuka ja milloin, mutta ei me tällä kokoonpanolla lähdetä runkosarjaan.
 

Cover

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rikollislauma
Enemmänkin annat epätoivonkipinää jos heität juttua jolla ei voi edes spekuloida. .


Jatketaan siis muihin huhuihin ja unohdetaan nämä pois :)
 
Tiedän itse että yksi vahvistus vielä tulee

Minun lähteeni kertoi ihan samaa. Itse asiassa lähteeni on perillä useammankin joukkueen asioista, joten tuota samaa huhua voi soveltaa useampaan jengiin. Eli vahvistus on vielä ennen kauden alkua tulossa. Joukkueita en voi toki tässä kohtaa paljastaa sen tarkemmin, näette sitten.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Minun lähteeni kertoi ihan samaa. Itse asiassa lähteeni on perillä useammankin joukkueen asioista, joten tuota samaa huhua voi soveltaa useampaan jengiin. Eli vahvistus on vielä ennen kauden alkua tulossa. Joukkueita en voi toki tässä kohtaa paljastaa sen tarkemmin, näette sitten.

Hmm, ymmärsinkö siis oikein, lähteesi kertoo, että moneen liigaseuraan on tulossa vahvistus ennen kauden alkua, mutta noita seuroja ei voi paljastaa? Wou, en olisi ikinä uskonut! Olihan tämä ironiaa tai jotain muuta sairasta huumoria, olihan?

Minun lähteeni kertoo muuten, että Blues hankkii ainakin yhden kanadalaisen pelaajan seuraavan viiden vuoden aikana, varma tieto!
 

Baldrick

Jäsen
Hmm, ymmärsinkö siis oikein, lähteesi kertoo, että moneen liigaseuraan on tulossa vahvistus ennen kauden alkua, mutta noita seuroja ei voi paljastaa? Wou, en olisi ikinä uskonut! Olihan tämä ironiaa tai jotain muuta sairasta huumoria, olihan?

Minun lähteeni kertoo muuten, että Blues hankkii ainakin yhden kanadalaisen pelaajan seuraavan viiden vuoden aikana, varma tieto!

Nyt ei Toni mennyt kovinkaan nohevasti tämä juttu. Lueppa Mängimiehen pätkä uudelleen ja pohdi tovi. Sieltä saattaa löytyä sellainen pieni vittuilunmaku jo siitäkin.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Nyt ei Toni mennyt kovinkaan nohevasti tämä juttu. Lueppa Mängimiehen pätkä uudelleen ja pohdi tovi. Sieltä saattaa löytyä sellainen pieni vittuilunmaku jo siitäkin.

No sitähän juuri kysyin, että kai tuo oli läpällä heitetty. Pohdi myös sinä tovi minun viestiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös