Ei siinä mitään, ottakaa vaikka koko joukkue täyteen ex-jokereita. Kauden 2002-03 joukkueesta on jo melkein 50% kasassa. Harmi, että Ströba ja Jalkanen ehtivät jo lopettamaan uransa, olisi varmasti Nybari ollu kiinnostunut.
Mitä omaan kiinnostukseeni tulee, niin en jaksa suhtautua jääkiekkoon nykyisin enää niin vakavasti, lähinnä tämä huvittaa tämä nykymeininki. Satun tietämään, että moni IFK-kannattaja ajattelee samalla tavoin kuin minä. Raha puhuu ja se on ainoa, mikä merkitsee. Nykypäivänä on aivan sama, onko pelaaja pelannut aikaisemmin paikallisvastustajan väreissä, pääasia, että pelaajan statsit vuodelta 1 ja 2 näyttävät hyvältä.
Hauska ajatella sitäkin, että Jos Jokerit hankkisi pakistoonsa esim. Jarno Kultasen, niin voi ristus sitä jeesustelua mikä siitä syntyisi. Olisi dynamo68:t ym. kertomassa, kuinka taas kerran omia junnuja sorretaan ym. Onneksi Jokerien joukkue näyttää tällä hetkellä todella omavaraiselta, niin ei tarvitse janarien vaivata päätään "Hjalliksen rahastuksella". Ainahan sitä voi siinä tilanteessa vähätellä Jokerien nykyistä joukkuetta, kun muuta ei voi.
Jatkakaa huhuilua kaikessa rauhassa. Itse odotan kauden alkua levollisena, Kekun tulevia siirtoja odotellen.
Kuulemani mukaan Nybondas ei ole ollut Jalkasesta tai Strömbergistä kiinnostunut missään vaiheessa, mutta sinulla on varmaan parempaa tietoa tästä, eikä itselläni ole mitään faktatietoa, joten siihen en osaa kommentoida mitään.
Jarno Kultasen pelaaminen Jokereissa ei henkilökohtaisesti aiheuttaisi mitään suurempia reaktioita. Eikä oikeastaan kenenkään muunkaan.
Minä satun myös tietämään, että moni IFK-kannattaja ei välitä yhtään, jos pelaajista osa on Jokeritaustaisia, jos peli vain kulkee. Voin oikeastaan sanoa suoraan, että erittäinkin moni ei välitä.
Viittauksesi dynamo68 nimimerkkiin, niin voisin vastata vain, että jokaisen joukkueen faneista löytyy ne omat "Ikijokerinsa".
Edelleen olen sitä mieltä, kuten moni tuntemani IFK-kannattajakin. Jos puolivälieristä päästäisiin jatkoon, vaikka sitten ex-jokereiden avulla niin otan sen ilolla vastaan. Keskisarjan joukkueella ei ole valinnanvaraa. Hankala se on paskaa joukkuetta yrittää rakentaa paremmaksi, jos pitää rajata kaikki yhdenkin kauden joskus tietyssä joukkueessa pelanneet pois.
Yksi pointti sinulta on jäänyt "vahingossa" huomaamatta esim. tässä Ari Vallinin tapauksessa. Pelaaja on pelannut menestyksekkäästi meidän päävalmentajamme alaisuudessa, joka saattaa hieman vaikuttaa myös hankintaan. Niin ja seura ei ollut Jokerit.
Sellainen mielikuva tulee hieman katkeroituneista viesteistäsi, että sinä nimenomaan otat jääkiekon melkoisen tosissaan ja olet täällä heti kirjoittelemassa jos IFK hankkii pelaajan, joka on pelannut kannattamassasi joukkueessa yhteensä kaksi kautta seitsemän vuotta sitten.