Kazanin keskustelupalstalla miehen huhutaan pelaavan ensi kaudella suomessa. Siitä varmaankin.
Joka on siis helvetisti luotettavampi lähde kuin Kärppien keskustelupalsta.
Kazanin keskustelupalstalla miehen huhutaan pelaavan ensi kaudella suomessa. Siitä varmaankin.
Kyllähän tilanne on se, että Lasse Kukkosta ei ensi kaudella SM-Liigassa pelaamassa valitettavasti nähdä.
Voi herranjumala, miksiköhän tässä pitäisi ruveta jotain AHL statseja vertaamaan kun toinen vääntää tällä hetkellä stanley cup finaaleissa piste per peli tahtia ja yli 20 minsan peliajalla ottelua kohdin ja toinen on tulossa takaisin härmälään alle 0,5 pistettä per peli tahtisen kauden jälkeen ryssistä. Niin kyllähän se varmaan jannea lämmittää kun on paremmat farmistatsit,ei ne stanley cup finaalit enää siinä vaiheessa merkkaa mitään.
Ei ikinä Ämmä-pesosta meille!
Leino pelaa tällä hetkellä hyvässä ketjussa toisen kuuman pelaajan (Hartnell) kanssa ja on käyttänyt tilaisuuden hyväksi pelaamalla upeasti.
Kukaan näistä pelaajista ei tietääkseni ole suuntaamassa SM-Liigaan.
Eikä pelkästään se siirto, vaan lisäksi ne muutamat loukkaantumiset, jotta näyttöpaikka avautui. No, se on NHL-lätkää ja siellä monelle se paikka aukeaa nimenomaan toisten loukkaantumisten kautta.Leino sai välillä ihan hyvin vastuuta Detroitissa jopa onnistuenkin välillä. Tällä kaudella oli ajoittain sysipaska ja siirto Flyersiin pelasti uran. Ei niitä hyviä pelejä ole silti kovin montaa tälle kaudelle vaikkakin tietysti tärkeimpään mahdolliseen aikaan.
Eiköhän mielipide muutu kun Pesonen tykittäisi +60p Jokereissa. Itse ottaisin avosylin vastaan, vaikken Kärppä-aikoina hänestä pitänytkään.
Aika hyvin se Hartnell on tuossa ketjussa tilaa tehnyt, kulmissa vääntänyt ja maskissa seissyt joten en väheksyisi hänen arvoaan yhtään. Ehkä jo ensi vuonna sitten Stanley Cupin jälkeen kotiin eli omaan joukkueeseensa (ettei mene off-topicksi, kun kerran liigan huhuista on kyse).Onhan se Hartnell kuuma siihen nähden, mitä runkosarjassa tapahtui, mutta eiköhän ne katseet kannata kääntää Brieren ja Leinon suuntaan tämän ketjun osalta. Kukaan näistä pelaajista ei tietääkseni ole suuntaamassa SM-Liigaan.
Aika hyvin se Hartnell on tuossa ketjussa tilaa tehnyt, kulmissa vääntänyt ja maskissa seissyt joten en väheksyisi hänen arvoaan yhtään.
Kovia nimiä liigaan tulossa. Pesonen, Leino, Hartnell. Jokerien ykkösketju ensi kaudella muotoon Leino-Filppula-Hartnell.
Keskustelussa on putkahdellut esiin myös nimet Kane, Toews, Crosby ja Ovechkin.
Iltaa. Valitettavasti olen lähdössä tänään kohti Bangkokia ja sieltä Pattayalle, jää ainakin puolivälierät näkemättä. Ai niin on mulla asiaakin. Tälläisen löysin, ehkäpä jotain perää. Lainattu kokonaisuudessaan joten älkää kysykö enenpää allekirjoittaneelta. Saman olen kuullut + VP. " On kuulemma huhuttu Morozovia ja Radulovia HIFK:hon."
Aika hyvin se Hartnell on tuossa ketjussa tilaa tehnyt, kulmissa vääntänyt ja maskissa seissyt joten en väheksyisi hänen arvoaan yhtään. Ehkä jo ensi vuonna sitten Stanley Cupin jälkeen kotiin eli omaan joukkueeseensa (ettei mene off-topicksi, kun kerran liigan huhuista on kyse).
, mutta kuulemma ei enää jatka, niin onhan se Timonen..
Kovia nimiä liigaan tulossa. Pesonen, Leino, Hartnell. Jokerien ykkösketju ensi kaudella muotoon Leino-Filppula-Hartnell.
...
Käsittääkseni Kime on sanonut, ettei tule enää KalPassa ja SM-liigassa pelaamaan. Tosin samaa sanoi n. 5 vuotta sitten muuan Sami Kapanenkin... Itse en kyllä jaksa uskoa Kimen pelaavan enää KalPassa.Timosellahan on vielä kuuden vuoden ja 37,8 miljoonan dollarin sopimusta puolet jäljellä.
Tosin onhan noita ennenkin purettu ja en pitäisi suurempana ihmeenä että jos Philadelphia korjaa Stanley Cupin niin Timonen palaisi Kalpaan pariksi vuodeksi ennen lopettamistaan.
Tosin onhan noita ennenkin purettu ja en pitäisi suurempana ihmeenä että jos Philadelphia korjaa Stanley Cupin niin Timonen palaisi Kalpaan pariksi vuodeksi ennen lopettamistaan.
Käsittääkseni Kime on sanonut, ettei tule enää KalPassa ja SM-liigassa pelaamaan. Tosin samaa sanoi n. 5 vuotta sitten muuan Sami Kapanenkin... Itse en kyllä jaksa uskoa Kimen pelaavan enää KalPassa.
Hieman mietityttää mitä tuo kokemuksen puuttuminen tekee KalPan pelille?
Kyllähän Timonen olisi KalPalle lottovoitto ensi kaudella. Joukkueesta lähti sellainen määrä kokemusta Kapasen, Sahsltedin ja Strömbergin mukana, että se ei voi olla näkymättä ensi kaudella. Hieman mietityttää mitä tuo kokemuksen puuttuminen tekee KalPan pelille?