SM-liigan siirtohuhut kaudelle 2012-2013

  • 4 283 533
  • 4 236

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Mä tiedän faktana, että aika monikin päälle parikymppinen liigapelaaja lukee tätä...

Joo, tottakai lukee, mainittakoon esimerkiksi Hirso. Mutta ei ne näitä kuolemanvakavasti ota kuitenkaan. Miksi ottaisivat?
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Joo, tottakai lukee, mainittakoon esimerkiksi Hirso. Mutta ei ne näitä kuolemanvakavasti ota kuitenkaan. Miksi ottaisivat?

Niin tai voiko se tulla yllätyksenä että jos pelaa huonosti niin fanit haukkuvat? Kyllähän lätkänpelaajat voi olla tyhmiä muttei sentään niin tyhmiä.
 

Karva-Korva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jos Pikkarainen on Suomeen palaamassa, niin veikkaan seuran olevan Pelicans, jolla lienee haussa korvaava kiekollinen pakki Brocklehurstin tilalle eikä rahasta taida jäädä etsiminen kiinni. Suikkasen auktoriteetti saattaisi myöskin riittää Pikkaraisen ison egon käsittelemiseen.

Aika erikoiselta tuntuu, että Brocklea oltaisiin korvaamassa "isolla rahalla", koska ennen loukkantumistaan ei aina mahtunut edes kokoonpanoon. Kiekollisia pakkeja on jo Seikola, Latvala ja varauksella Pietilä, joten aika epätodennäköisenä pidän. Pelsuilta puuttuu tällä hetkellä 2-3 sentteriä, rahaa tullaan pistämään sinne osastolle.
 

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Mä tiedän faktana, että aika monikin päälle parikymppinen liigapelaaja lukee tätä... Itsekin ihmettelen sen järkevyyttä, mutta minkäs teet, tuleehan sitä itsekin luettua kommentteja omista duuneista jos niitä on tarjolla.

edit: vähänkö oon hidas, tästähän on jaariteltu jo paljonkin.

Niinhän se menee, että moni lukee vaikka sitä yleisesti puhutaan, ettei pelaajat lue edes lehtiä. Tiedän myös sellaisia jotka ovat itse kirjoittaneet Jatkoaikaan. Onko se sitten hyvästä? Jokainen voi itse vetää omat johtopäätöksensä, että kuinka hyödyllistä tämä on pelaajalle.
 

chubster

Jäsen
En tiedä, kuinka vanha huhu kyseessä, mutta tämänaamuinen keskisuomalainen kertoi, että Rauman Lukkoon RD:n perässä JYPistä suuntaavat Jari Jääskeläinen ja Filip Riska.
 

scholl

Jäsen
Minkä ihmeen takia joukkueita ei julkisteta? Pleijareista on ei-menestyneillä joukkueilla jo niin kauan aikaa, että kannattajat ovat jo vieraantuneet koko lajin seuraamisesta ja kun finaalitkin on jo käyty niin ei ole enää estettä kertoa, missä pelaajat pelaavat ensi kaudella. Tuossa tulee vielä mm-kisatkin, joiden alkamisen jälkeen mediahuomio on tiukassa, joten luulisi, että tällä viikolla olisi kannattanut jokaisen joukkueen pitää tiedotustilaisuutensa. Kausikorttikauppakin kannattaisi nimittäin polkaista käyntiin.
 

vsop

Jäsen
En tiedä, kuinka vanha huhu kyseessä, mutta tämänaamuinen keskisuomalainen kertoi, että Rauman Lukkoon RD:n perässä JYPistä suuntaavat Jari Jääskeläinen ja Filip Riska.
Tänään kuulin todella varmoista lähteistä, että Jääskeläinen ei ole menossa mihinkään Lukkoon. Taitaa olla Keskisuomalaisen tietolähde STT yhtä varmalla pohjalla kuin aikoinaan Räsäsen doping-jupakan yhteydessä, näin kuvasi tuo arvostamani syväkurkku. Vielä kerran Jääskeläisellä on sopimus johonkin, mutta joukkue ei ole Lukko. Mitä olen havainnut tietolähteestäni, niin harvoinpa se on erehtynyt, siis Jääskeläinen ja Lukko ei ole kuin joidenkin tietämättömien toimittajien ajatuksista.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse olen kuullut, että Jääskeläinen olisi matkalla HPK:hon. Totuusasteesta ei tietoa, joten huhuasteella mennään.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Itse olen kuullut, että Jääskeläinen olisi matkalla HPK:hon. Totuusasteesta ei tietoa, joten huhuasteella mennään.

Kaikkiko sinne HPK:hon ovat nyt menossa...Mäkilä, Palonen, Jääskeläinen....??
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Lukko-fani ei skouttaa ja hyväksyy pelaajat ainoastaan teksti-tv:n kautta.

Jääskeläisen Jari on ihana pelaaja, vähän kuin Kolehmainenkin joka siirtyi KalPaan. Molemmat vittumaisia jätkiä vastustajalle.

Roolittaminen on kova sana. Ei pelkillä Ryan Lascheilla ja Tomas Zaborskeilla voiteta kannuja.

Kole on hieno mies. Ehdottomasti yksi suosikkiukkoja viime vuosien Kerhorosterista.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukko-fani ei skouttaa ja hyväksyy pelaajat ainoastaan teksti-tv:n kautta.

Jääskeläisen Jari on ihana pelaaja, vähän kuin Kolehmainenkin joka siirtyi KalPaan. Molemmat vittumaisia jätkiä vastustajalle.

Filip Riska tulee jo. Toista samantyyppistä pelaajaa ei välttämättä tarvita.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Vai meinaa ne lyödä Kerhoon 3-4. ketjuiksi Kiilholmaa, Vänttistä, Palosta, Jääskeläistä, Sallista, Turtiaista jne? No mikäs siinä. Kerhon slogan tulevaksi kaudeksi on "kovalla tunteella" joten se kai onnistuu.
 

Arsi Haakana

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Filip Riska tulee jo. Toista samantyyppistä pelaajaa ei välttämättä tarvita.
Hyvin mahtuivat samaan kokoonpanoon Jyväskylässä, eipä ollut esteeksi menestykselle.

Jos nyt jotain lisäarvoa annetaan ketjulle. Niin Pelicans julkistaa joitakin huhuja todeksi ensi viikolla.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Vai meinaa ne lyödä Kerhoon 3-4. ketjuiksi Kiilholmaa, Vänttistä, Palosta, Jääskeläistä, Sallista, Turtiaista jne? No mikäs siinä. Kerhon slogan tulevaksi kaudeksi on "kovalla tunteella" joten se kai onnistuu.

Pitää ne haalarihommatkin jonkun tehdä ja syödä kiekkoja av:lla.
 

Luikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei nyt kannata ihan vielä sen Riskankaan nimeä fanipaitoihin painaa Raumalla. Jo jonkun aikaa sitten kuulin juttuja, että lähtisi ulkomaille. Sitä en tiedä, että onko homma kariutunut, kun nyt niin selkeästi huhuillaan Lukosta.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lukko-fani ei skouttaa ja hyväksyy pelaajat ainoastaan teksti-tv:n kautta.
Nönnönnöö saatana. Kuten Becksi tuossa mainitsi niin Riska riittää hyvin ja todella paljon mielummin näen Jääskeläisen paikalla esimerkiksi juuri Laaksosen tai Kangasmäen. Itse asiassa, tuo Jääskeläisen sopimus olisi aikamoinen perseennäyttö Laaksoselle, jonka otteet runkosarjan loppupuolella olivat todella hyvät.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tapparalla ensi keskiviikkona klo 14.00 tiedotustilaisuus, josta tulee streami Tapparan kotisivuille.
Jees, ja se striimi aukeaa pikseli kerrallaan.

On muuten ollut nyt viime aikoina aika hiljaista IFK:n huhujen suhteen, kiva olisi tietää mitä kaikkea jengin toimistolla on pelaajahankintojen suhteen työn alla tai viritteillä näiden jo enemmän tai vähemmän tiedossa olevien hankintojen lisäksi.

No, tuleepahan sitten yllätyksenä jos sieltä jotain on tullakseen, toivotaan nyt että joku mukava kevätyllätys olisi tarjolla.
 

SiniOranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viitaluoma Tapparaan? Huhuja ilmoille Jatkoajan ohella myös Luulajan suunnasta.
http://www.nsd.se/blogg/bloggentry.aspx?blogg=3960609&entry=6877563

Vähän tuollaista juttua on omiinkin korviini kuulunut. Tai ei nyt aivan, itse asiassa kuulin että 2.5 julkaistaan näiden varmojen (Kaksonen, Koskiranta, Tuokkola jne.) lisäksi yksi sentteri, joka on lähtökohtaisesti hierarkiassa Barkovin edellä. Vähän vaikuttaisi Viitaluomalta siis.. Kelpaisi itselleni, kun Juniorilla on noita omia kisojakin aika paljon.

Tapparan omalla keskustelupalstalla puhutaan, että yksi P-Amerikkalainen pelaaja olisi kiikarissa. Laituri varmaankin. Tuo huhu nyt on kuitenkin vielä yhtä tyhjän kanssa.

-SO-
 

teeveemies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko Tommi Jokisen SaiPa-diili varma vai meneekö kategoriaan Mikko Kukkonen?
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässistä on vielä teillä tietämättömillä herrat Ryan Caldwell ja Mark Lee. Molempien luulisi kelpaavan joihinkin SM-liigaseuroihin. Caldwellia ollaan ainakin pitkin kevättä oltu kovasti tuomassa pk-seudulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös