Mä tiedän faktana, että aika monikin päälle parikymppinen liigapelaaja lukee tätä...
Joo, tottakai lukee, mainittakoon esimerkiksi Hirso. Mutta ei ne näitä kuolemanvakavasti ota kuitenkaan. Miksi ottaisivat?
Mä tiedän faktana, että aika monikin päälle parikymppinen liigapelaaja lukee tätä...
Joo, tottakai lukee, mainittakoon esimerkiksi Hirso. Mutta ei ne näitä kuolemanvakavasti ota kuitenkaan. Miksi ottaisivat?
Jos Pikkarainen on Suomeen palaamassa, niin veikkaan seuran olevan Pelicans, jolla lienee haussa korvaava kiekollinen pakki Brocklehurstin tilalle eikä rahasta taida jäädä etsiminen kiinni. Suikkasen auktoriteetti saattaisi myöskin riittää Pikkaraisen ison egon käsittelemiseen.
Mä tiedän faktana, että aika monikin päälle parikymppinen liigapelaaja lukee tätä... Itsekin ihmettelen sen järkevyyttä, mutta minkäs teet, tuleehan sitä itsekin luettua kommentteja omista duuneista jos niitä on tarjolla.
edit: vähänkö oon hidas, tästähän on jaariteltu jo paljonkin.
Tänään kuulin todella varmoista lähteistä, että Jääskeläinen ei ole menossa mihinkään Lukkoon. Taitaa olla Keskisuomalaisen tietolähde STT yhtä varmalla pohjalla kuin aikoinaan Räsäsen doping-jupakan yhteydessä, näin kuvasi tuo arvostamani syväkurkku. Vielä kerran Jääskeläisellä on sopimus johonkin, mutta joukkue ei ole Lukko. Mitä olen havainnut tietolähteestäni, niin harvoinpa se on erehtynyt, siis Jääskeläinen ja Lukko ei ole kuin joidenkin tietämättömien toimittajien ajatuksista.En tiedä, kuinka vanha huhu kyseessä, mutta tämänaamuinen keskisuomalainen kertoi, että Rauman Lukkoon RD:n perässä JYPistä suuntaavat Jari Jääskeläinen ja Filip Riska.
Itse olen kuullut, että Jääskeläinen olisi matkalla HPK:hon. Totuusasteesta ei tietoa, joten huhuasteella mennään.
Tätä toivotaan sormet ristissä.Itse olen kuullut, että Jääskeläinen olisi matkalla HPK:hon. Totuusasteesta ei tietoa, joten huhuasteella mennään.
Tätä toivotaan sormet ristissä.
Lukko-fani ei skouttaa ja hyväksyy pelaajat ainoastaan teksti-tv:n kautta.
Jääskeläisen Jari on ihana pelaaja, vähän kuin Kolehmainenkin joka siirtyi KalPaan. Molemmat vittumaisia jätkiä vastustajalle.
Lukko-fani ei skouttaa ja hyväksyy pelaajat ainoastaan teksti-tv:n kautta.
Jääskeläisen Jari on ihana pelaaja, vähän kuin Kolehmainenkin joka siirtyi KalPaan. Molemmat vittumaisia jätkiä vastustajalle.
Hyvin mahtuivat samaan kokoonpanoon Jyväskylässä, eipä ollut esteeksi menestykselle.Filip Riska tulee jo. Toista samantyyppistä pelaajaa ei välttämättä tarvita.
Hyvin mahtuivat samaan kokoonpanoon Jyväskylässä, eipä ollut esteeksi menestykselle.
Vai meinaa ne lyödä Kerhoon 3-4. ketjuiksi Kiilholmaa, Vänttistä, Palosta, Jääskeläistä, Sallista, Turtiaista jne? No mikäs siinä. Kerhon slogan tulevaksi kaudeksi on "kovalla tunteella" joten se kai onnistuu.
Nönnönnöö saatana. Kuten Becksi tuossa mainitsi niin Riska riittää hyvin ja todella paljon mielummin näen Jääskeläisen paikalla esimerkiksi juuri Laaksosen tai Kangasmäen. Itse asiassa, tuo Jääskeläisen sopimus olisi aikamoinen perseennäyttö Laaksoselle, jonka otteet runkosarjan loppupuolella olivat todella hyvät.Lukko-fani ei skouttaa ja hyväksyy pelaajat ainoastaan teksti-tv:n kautta.
Jees, ja se striimi aukeaa pikseli kerrallaan.Tapparalla ensi keskiviikkona klo 14.00 tiedotustilaisuus, josta tulee streami Tapparan kotisivuille.
Viitaluoma Tapparaan? Huhuja ilmoille Jatkoajan ohella myös Luulajan suunnasta.
http://www.nsd.se/blogg/bloggentry.aspx?blogg=3960609&entry=6877563