Lord Nikon
Jäsen
Vahvistetaan, näin olen myös kuullut. Mitään muuta en ole kuullutkaan.
Vahvistetaan siirto myös täältä. 1+1 vuoden sopparilla menossa. Tämän jälkeen ns. sovittuna paluu Tutoon yhdessä Uusikartanon Akin kanssa.
Vahvistetaan, näin olen myös kuullut. Mitään muuta en ole kuullutkaan.
Palataan nyt tähän aiheeseen vielä vaikkei Masi takaisin tulekkaan.On se perkele kumma kun jatkaa meillä vaikka niin inhoaa Ipaa koko sydämellään ja on kailottanut kaikille että björneborg kutsuu.
Miks mulla on sellanen muistikuva että kun Masi lähti Ipaan niin haukkui mediassakin Poria paskakyläksi johon ei aio palata? Mites se mieli sitten on yhtäkkiä noin paljon muuttunut, voiko Tampere olla niin paljon paskempi kylä kuin Pori?
Jokseenkin on sellainen olo tuosta Masista, että lähtee kaikesta huolimatta Ilveksestä ja suunta onkin meidän kiusaksi ihan joku muu kuin Pori, niin hienoa kun olisikin Masi ässiin saada.
Erittäin hyvä peruspuolustaja, yksi liigan parhaista. Erittäin vaikea voitettava kaksinkamppailuissa, sijoituu hyvin ja jakelee kovia, puhtaita taklausia. Tarvittaessa pystyyn koviinkin otteisiin, mutta ei itse rähinöitä aktiivisesti hae. Muutenkin kovaotteiseksi peruspakiksi pelaa hyvin siistiä peliä, ei ota oikeastaan ollenkaan turhia jäähyjä, taklauksetkin viimeisen päälle puhtaita. Joukkuepelaaja. Heikkoutena kiekollinen peli, ei ole mikään petterinummelin kiekon kanssa. Toisaalta tiedostaa itsekin rajansa eikä yritä ihmeitä, se helppo avaussyöttö kuitenkin lähtee laadukkaasti: kovana ja tarkasti lapaan.Pelicansiin on siis varma tulija Pärssinen. Kalpan Lannonista on kuulunut myös jotain juttua. Minkäslainen ukko on kyseessä?
Ryan Lannonin tilannetta on keskusteltu hänen edustajansa kanssa. Katsotaan mitä sen suhteen tulee.
Nostaisin kyllä Ilari Melartin tälle listalle.Kyseessä on liigan top-3 puolustava puolustaja. Väänänen, Järvinen ja Lannon on se kolmikko.
Nostaisin kyllä Ilari Melartin tälle listalle.
Vahvat huhut vievät Toni Söderholmia NHL:ään.
Masi sanoi, että sopimus on Ipan kanssa ja että Ässät kyllä haluaisi hänet, mutta Masi itse haluaisi pelata Suomessa HIFK:ssa.
Vahvat huhut vievät Toni Söderholmia NHL:ään. Saa nähdä.
No niin. Nyt päästään tässä aiheessa eteenpäin :DTapasin Masin eilen Tampereen yöelämässä ja tulihan siinä vaihdettua muutama sana juurikin tästä Ipa-Ässät -kuviosta. Masi sanoi, että sopimus on Ipan kanssa ja että Ässät kyllä haluaisi hänet, mutta Masi itse haluaisi pelata Suomessa HIFK:ssa.
Edellyttäen toki, että maksetaan markkina-arvon mukaan.Kyllähän suurin osa suomalaisista kiekkoilijoista haluaisi jossain vaiheessa uraansa pelata legendaarisessa HIFK:ssa, tämä tuskin yllättää ketään.
Edellyttäen toki, että maksetaan markkina-arvon mukaan.
IFK:ssa maksetaan perinteisesti yli markkina-arvon palkkoja, joten ei ole mikään ihme, että kaikki haluavat pelata Stadin perinteikkäässä tähtip.. eiku kissapeto... eiku kilpipaidassa.
Ifk on myös suomen "suurin" seura. Mikään muu seura suomessa ei aiheuta samanlaista tunnetta seuran kun seuran kannattajissa, se on fakta. On aina hienoa saada IFK kylään, sarjatilanteesta riippumatta. Suurelle massalle IFK on kuitenkin se the vastustaja.
Lähinnä oli puhe pelaajista, IFK toki kiinnostaa kaikkialla yleisöä. Mutta pelaajat yrittävät lypsää kaiken mahdollisen rahan myös HIFK:lta, mitään alennusta ei ole tiedossa. Mutta jos esim. Lukko ja HIFK jättävät yhtä ison markkina-arvon mukaisen tarjouksen pelaajalle, niin valtaosa valitsee HIFK:n. Siinä mielessä HIFK tietenkin on etulyöntiasemassa.Ifk on myös suomen "suurin" seura. Mikään muu seura suomessa ei aiheuta samanlaista tunnetta seuran kun seuran kannattajissa, se on fakta. On aina hienoa saada IFK kylään, sarjatilanteesta riippumatta. Suurelle massalle IFK on kuitenkin se the vastustaja.
Mielenkiintoinen huhu tuo Söderholmin lähtö NHL:n. Jos pääsee kisajoukkueeseen ja pelaa hyvät kisat niin en näe mahdottumuutena, että Söde ei lähtisi Änäriin. Eikös pelannut aika monta kautta yliopistosarjassa Jenkeissä? Hyvä kuumpaakin päähän ja noilla tehoilla varmasti herättää tarkailijoiden halut.