Samassa paikassa myös Jaroslav Hlinka, Tomas Bulik ja Petr Hubacek JYPiin.
Onpas Jypistä tulossa varsinainen muukalaislegioona jos nämä kaikki sinne menevät. Viime vuosina Jyväskylässä on ollut aika maltillisesti ulkkareita, tuleeko nyt suunnanmuutos?
Mitä muita vaihtoehtoja JYPillä on kuin hommata näitä ulkkareita?
Yleisö viihtyy jos taiturit pyörittävät näyttävästi peliä kotiareenalla mutta jos porukka on lauma laiskoja palkkasotureita niin se kyllä näkyy niin katsomossa kuin sarjataulukossakin.
Romano on statsien perusteella heikohko vahvistus, mikäli tässä on Ilveksen ykkössentteri.
...
Romano on statsien perusteella heikohko vahvistus, mikäli tässä on Ilveksen ykkössentteri.
Samaan kastiin O'Marran ja Espositon kanssa jotka ovat niminä tunnetumpia, mutta viime kausien peliesitysten perusteella Romano on kovempi.
Näiden kahden pelaajan hintalaput liikkuvat aivan eri lukemissa, ja siksi Romano on tyrkyllä kulukuurilla olevaan Ilvekseen. Voi tosin onnistua hyvinkin SM-liigassa, jos Tampereelle saapuu.
Varma tieto: tämä on se kausi, kun Lukko kotiuttaa omat pojat.
Varma tieto: tämä on se kausi, kun Lukko kotiuttaa omat pojat.
Niin? Keitä tarkoitat?
Patrik Ross, Mattias Lööf ja Scott Humeniuk huhujen mukaan.
Jos yritit tässä jotenkin mollata Forssia, tai väittää häntä muuksi kuin raumalaiseksi, niin tuntemasi pakotus rinnassasi ei ole närästystä.Ok, itse odottelin Mattia Forssia ja Petr Brizaa.
Elite Prospects kertoo huhuissaan A. Jaatisen ja T. Tallbergin pelaavan ensi kaudella Pelicansin riveissä. Jaatinen olikin huhuttu kaveri jo tuolla Pelsujen formissa.. Hyviä täydennyksiä, Jaatinen paikkaa mielestäni jopa Marttisen jättämän aukon jos vain saa säännöllisesti peliaikaa. Korjatkaa jos olen väärässä. :)
No ei varmasti paikkaa, vaikka Jyssy olisi vetänyt surkeankin kauden?
Näissä viesteissä 1,2,3 mielipiteitä Jaatisesta, toki mukana saattaa olla turhautuneisuutta yms, joka tietenkin vaikuttaa arviointiin, mutta silti. En näkisi yhdelläkään liigajoukkueella käyttöä puolustaja Antti "Asko" Jaatiselle.
E: boldaus minun, ja linkit vie kuvauksiin Antti Jaatisen pelaamisesta sekä mahd. kyvyistä.